Hij geeft gewoon antwoord op de vraag van een journalist. Big deal.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:21 schreef sander89 het volgende:
Logies dat die dat wil.
Maar om dit hard op uit te spreken lijkt me niet echt slim![]()
Zijn nog wel meer antwoorden, zoals:quote:Op zondag 15 juni 2008 01:33 schreef Catullus het volgende:
[..]
Hij geeft gewoon antwoord op de vraag van een journalist. Big deal.
Een andere uitspraak is in verband met zijn na te leven neutraliteit niet eens mogelijk.
Nee. Als een scheidsrechter met zo'n omslachtig antwoord komt, neem ik hem niet serieus.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:38 schreef sander89 het volgende:
[..]
Zijn nog wel meer antwoorden, zoals:
Als scheidsrechter zou ik natuurlijk erg graag de finale fluiten, als Nederlander hoop ik natuurlijk ook dat Oranje verkomt.
Maar een finale EK fluiten is natuurlijk een droom voor mij.
Dat komt heel anders over dan gewoon zeggen hopelijk valt NL af want dan maak ik kans om de finale te fluiten(zo kom het over ieder geval)
Euuuh je hebt het over VINK die man geeft niet eens toe als hij de herhaling voor zich heeft en de hele wereld het duidelijk anders ziet!quote:Op zondag 15 juni 2008 01:38 schreef sander89 het volgende:
[..]
Zijn nog wel meer antwoorden, zoals:
Als scheidsrechter zou ik natuurlijk erg graag de finale fluiten, als Nederlander hoop ik natuurlijk ook dat Oranje verkomt.
Maar een finale EK fluiten is natuurlijk een droom voor mij.
Dat komt heel anders over dan gewoon zeggen hopelijk valt NL af want dan maak ik kans om de finale te fluiten(zo kom het over ieder geval)
Dat ligt niet aan Vink, maar dat zijn instructies die hij krijgt vanuit Zeist (lees: Uilenbergquote:Op zondag 15 juni 2008 01:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Euuuh je hebt het over VINK die man geeft niet eens toe als hij de herhaling voor zich heeft en de hele wereld het duidelijk anders ziet!
Dat verklaart een hoop.. jezus wat een galbak is het.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:43 schreef DrDentz het volgende:
Het is gewoon een naar mannetje, hij is niet voor niets politieagent geweest
De Zweden zijn wel huillies hoor.quote:Zweden foeteren op arbiter Vink
Zweden heeft zaterdag arbiter Pieter Vink de schuld gegeven van de EK-nederlaag in Innsbruck tegen Spanje (1-2). Volgens de verontwaardige Scandinaviërs had de winnende treffer van David Villa in blessuretijd nooit toegekend mogen worden.
Bovendien zou Vink zich tijdens de rust onder druk hebben laten zetten door Spaanse spelers. "Door de scheidsrechter hebben we verloren'', foeterde Markus Rosenberg, die vlak voor de beslissende treffer van Villa vergeefs een vrije trap claimde bij Vink. "We hebben in de slotfase niet één vrije trap van die arbiter gehad. Dat kan gewoon niet.''
Volgens Zweden begon Vink na de rust in het voordeel van Spanje te fluiten nadat hij vlak voor de pauze geen strafschop had toegekend in een duel tussen Johan Elmander en David Silva. "Daar hebben de Spaanse spelers flink over geklaagd bij Vink. Als dat zeuren mag, moeten wij het ook maar gaan doen. Want dat heeft voor Spanje in de tweede helft zeker positief uitgepakt. Het is gewoonweg schandalig."
De Zweedse bondscoach Lars Lägerback sprak van een bittere nederlaag. "Ik hoop dat er passende maatregelen tegen hem worden genomen.'' Spanje verzekerde zich door de zege van de groepswinst. De Spanjaarden hebben na twee duels zes punten.
Rusland en Zweden, beide met drie punten, kunnen nog op gelijke hoogte komen met Spanje, maar eindigen op basis van het onderling resultaat altijd als tweede. Rusland en Zweden spelen woensdag tegen elkaar. Zweden heeft genoeg aan een gelijkspel omdat het een beter doelsaldo heeft: +1 om -2. Rusland moet dus winnen om verder te geraken
Dit is wel echt triest, ze hadden zelf een penalty tegen moeten hebben en dan gaan ze jankenquote:
Je wil toch altijd het hoogste voor jezelf in je carriere ? Je moet doelen hebben, ambities.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:59 schreef Phrits het volgende:
Slaat nergens op, dat Vink liever zichzelf in de finale ziet fluiten dan Oranje in de finale spelen.
Als Vink in de finale speelt wordt alleen hij daar gelukkig om, als Oranje in de finale speelt heel Nederland + Pieter Vink.
Erg egoïstisch van die gozer.
Het was mij al gelijk duidelijk hoe de vork in de steel zit, maar ik moet zeggen dat dit het antwoord het nog wat duidelijker maakt.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het een slap kutargument en ben het er derhalve niet mee eens. Hoe duidelijk wil je het hebben?
quote:EK Pieter Vink waarschijnlijk voorbij
Het EK zit er voor de Nederlandse scheidsrechter Pieter Vink zeer waarschijnlijk op.
De Zweed Peter Fröjdfeldt en de Italiaan Roberto Rosetti zijn vandaag door de UEFA aangewezen als scheidsrechters voor de eerste twee kwartfinales op het EK.
Omdat ook het Nederlands elftal de kwartfinales heeft bereikt, komt Vink niet in aanmerking voor de wedstrijd van Oranje (zaterdag tegen Zweden of Rusland) en het duel Spanje - Italië, waarvan de winnaar in de halve eindstrijd mogelijk Nederland tegenkomt.
Morgen wordt bekend welke scheidsrechter de twee andere kwartfinales fluiten.
Iedereen doet net of dat zo gek is. Voor een scheids is een finale van zo`n groot toernooi fluiten het hoogst haalbare. Als ik scheids was zag ik denk ik mezelf ook liever in de finale staan dan het Nederlands elftal. Een beetje ambitieus persoon streeft toch naar het hoogst haalbare.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:31 schreef Phrits het volgende:
Mooi, ja.
Die vent wilde liever zichzelf dan Nederland in de finale zien, bâh bâh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |