De presenator van VIPS heeft Sabine twee tickets aangeboden naar elke gewenste bestemming, waarbij het tweede ticket op naam van Bart staat. Haar reactie "Echt ".
Met dit vliegtripje gaat dan wel een camera van het programma VIPS mee.
Ben benieuwd, the story continues..
En wat heeft Steriel nu voor 'n t-shirt aan?? JEROEN???? Da's toch niet die sukkel van Veronica Live hè??
"Dat zo'n stem uit zo'n klein meisje kan komen" (Xyl die in haar blote kont onder de douche staat e zingen)
"Ut is mijn twee hobby na voetbal geworden"( Borduren)
Groetjes
Bart: Ik dacht even dat het mijn moeder of mijn ex was (over de stem van Sabine.. ha ha ha ).
Als de komst van Anouk en Cyrielie wat leven in de brouwerij moest brengen, kunnen we inmiddels toch wel de conclusie trekken dat dat bepaald niet gelukt is. Of ligt het aan mij? Boring, boring, vanavond. Als er van de 25 minuten 2, hooguit 3, minuten echt leuk/interessant/dramatisch/etc. zijn dan is het veel.
Ik begin geloof ik een beetje BB-moe te worden...
Ze wordt door V wat meer in de picture gezet dan Nookie, wat een slecht teken is voor onze Nook. Daaag BeewtjeBeewtje.
Bart: "Ik voelde me geen vrouw, maar Bartje".
[Dit bericht is gewijzigd door Sniper (Datum 06 November 1999).]
Anouk vind ik nog steeds een blijvertje overigens.
Is het jullie ook opgevallen dat die sieril ( ) bijna alleen maar foto's van ZICHZELF heeft meegenomen... Gatver wat een vreselijke del is dat zeg...
'k Ben trouwens wel heel benieuwd wie wie gaat nomineren... Ik denk dat sieril en Karin het meest worden genoemd...
Gegroet!
Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99
Dagsamenvatting dag 52
Willem, Bianca, Maurice en Karin zitten in de woonkamer op de bank. Anouk komt er bij zitten: “Iemand heeft een boek op de wc laten liggen.”
IS ZE WEER TERUG DAN?
quote:
op 11-06-1999 om 09:50 PM schreef Sniper het volgende:
Mmm, Cyrille kan daadwerkelijk goed zingen. Niet slecht. En magnetiseren. Bravo. En tarotkaarten leggen. HiepHiep.Ze wordt door V wat meer in de picture gezet dan Nookie, wat een slecht teken is voor onze Nook. Daaag BeewtjeBeewtje.
Bart: "Ik voelde me geen vrouw, maar Bartje".
Ja vreemd heh? Het viel mij ook al op dat Cyrille bijna de hele tijd in beeld was...
Dat was trouwens een hele slimme zet van haar om tijdens het douchen te gaan zingen... "Hoe kom ik zeker in de uitzending???"
Van mij mag ze er uit...
Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99
South Park was WEL weer ontzettend leuk!!!!!!
Kan iemand mij vertellen hoe ik alle 4 streams tegelijk kan kijken zonder alle geluid erdoorheen te hebben?
quote:
op 11-06-1999 om 09:25 PM schreef ruby het volgende:
Wat me wel op is gevallen, is dat ik Anoukje nou al twee keer heb betrapt op tranen. ........
Cyrill mengt zich wel aardig tussen de bewoners. Ik moet toegeven, ik vond haar de eerste keren best irritant overkomen, ze lijkt me toch niet zo heel onsympathiek, ........
Die actie met grijze haren: was dat weer door VOO bedacht, nou heel erg sterk, applaus voor hun! Van mij hoeven die theater-achtige dingen allemaal niet.
Zeer weinig aan toe te voegen.
Die Anouk heeft gewoon spijt als haren op haar (niet onknappe) hoofd. De regels van het dispuutshuis zitten nu eenmaal anders in elkaar dan die van het BBhuis, en daar had hockey miep met haar even intelligente jaargenoten nog niet aan gedacht. Dus wordt vrees ik veel huilen. Zeker als ze straks het huis moet. Zeker weten dat ze dan zoiets zegt als: "Ik ben heel erg van jullie gaan houden". Driewerf
Ik moet met het schaamrood op mijn kaken toegeven dat ik die Cyrille ook nog niet zo onaardig vind.
In de groep is ze iets te, maar face-to-face met één van de bewoners valt ze best mee.
Volgens mij is ze zelfs echt 'into the occult', in tegenstelling tot die bizarre Rotterdamse heks die anderhalve week geleden het huis verliet (ik moet nog steeds van die Bianca. Hebben jullie haar gezien op het strand met die poedel op haar hoofd en 'a goat for a coat'
)
En tenslotte die toneelstukjes. Volgens mij vindt Hummie het zelfs niks. Zouden ze dat nu echt leuk vinden? Is de verveling zo erg?
Als ik de partner van één van de bewoners was, zou ik haar er na de eerstvolgende verkleedpartij uit halen, onder het valse voorwendsel dat de roddelbladen zo hard over mijn lief schrijven.
Ik zit me plaatsvervangend te schamen.
Die Walguluke Cyrille (of zoiets) mag van mij echt als eerste opzouten! Getver, eerst met die vieze string van d'r voor de camera en vandaag staat ze zich op de meest onmenselijke-oncomfortabele manier in d'r
BH-tje te wurmen met een bijna zichtbaar naakte reed voor de camera. En dan ook nog met Anoukje instemmen dat "Ze zich helemaaaaaal niet bewust is van al die camera's in het huis..."
Echt, ik heb er verder geen zinnig woord over uit te spreken...doeidoei!
quote:
op 11-07-1999 om 12:16 AM schreef Big Papa het volgende:
Ik moet met het schaamrood op mijn kaken toegeven dat ik die Cyrille ook nog niet zo onaardig vind.
In de groep is ze iets te, maar face-to-face met één van de bewoners valt ze best mee.
Net als die stoere jongens die mij altijd in elkaar slaan als je ze alleen tegenkomt vallen ze best mee
quote:
op 11-06-1999 om 09:28 PM schreef tina (onder andere) het volgende:Bart: Ik dacht even dat het mijn moeder of mijn ex was (over de stem van Sabine.. ha ha ha ).
Met andere woorden: Sabine is dus al minstens de tweede vriendin (of moeten we zeggen: ex-vriendin) van Bart die hem aan zijn moeder herinnert. Geeft toch wel te denken.....
Eventjes over het magnetiseren van Ceryl, ik geloof dat iedereen dat kan. Ik weet het niet zeker maar zoies had ik gehoord.
Ander hoogtepuntje: Cyrille die onder de douche haar binnekort uit te brengen cd staat te pluggen - SNOEIhard, zouden die bordkartonnen wandjes daar wel tegen bestand zijn?
Ook niet slecht: Cyrille die haar volledige collectie jeugdfoto's presenteert: "Nou, hier was ik dus drie. En hier drie en een half."
Het is aan Cyrille te danken dat wij opeens warme gevoelens zijn gaan koesteren voor Karin, die zo leuk (met één opgetrokken wenkbrauw en open mond) naar dit Sjoobis-monster kan kijken. Ja, het zal je huis maar komen binnenvallen, op een dooie avond.
Kind van Karin in een brief: Ik vind het niet leuk dat Ceriel en Anoek in het BB huis zijn gekomen.
*Kinderen en dronken mensen spreken altijd de waarheid*
het is wel duidelijk hoe VOo de nieuwe bewoners wil laten over komen.
Anouk: gevoellig (geestelijk en lichamelijk)
Ceriel: talentvol (ik kan alles) met een spirituele kant (tarot magnetiseren)
Please laat ze eruit gaan. Kan Gnoukie lekker naar haar identieke vriendinnetjes.
[Dit bericht is gewijzigd door Keroppi (Datum 07 November 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |