abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216486
Zal de zaterdag uitzending nog anders worden dan de dagelijkse of krijgen we gewoon een samenvatting van de afgelopen dag? ben benieuwd
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  zaterdag 6 november 1999 @ 19:07:00 #2
1574 Fox
The Big-Brother Fan
pi_216487
Ik weet eigenlijk wel zeker dat de uitzending gewoon is zoals bv. de uitzending van maandag.
pi_216488
Op VOO bij Vips Sabientje te zien. "Ik vindt het een puinhoop op dit moment in het BB huis met die nieuwe bewoners, als ik er nog was, zou ik weggegaan zijn" aldus Sabiene.

De presenator van VIPS heeft Sabine twee tickets aangeboden naar elke gewenste bestemming, waarbij het tweede ticket op naam van Bart staat. Haar reactie "Echt ".
Met dit vliegtripje gaat dan wel een camera van het programma VIPS mee.

Ben benieuwd, the story continues..

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_216489
Ach gut....... Noekje wil niet nomineren en zou 't liefst 2 keer op haar zelf stemmen....

En wat heeft Steriel nu voor 'n t-shirt aan?? JEROEN???? Da's toch niet die sukkel van Veronica Live hè??

pi_216490
Ruud:

"Dat zo'n stem uit zo'n klein meisje kan komen" (Xyl die in haar blote kont onder de douche staat e zingen)

"Ut is mijn twee hobby na voetbal geworden"( Borduren)

Pain is temporarily, pride is forever!

zaterdag 6 november 1999 @ 21:00:00 #6
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_216491
Ik heb de laatste dagen niet kunnen kijken , dus zo'n terugblik is voor mij wel handig Wat me opviel was dat Bart over zichzelf sprak als Bartje , dat Cyril aleen foto's van zichzelf meenam wie doet dat nou ? Foto's van je zelf als baby meenemen beetje narcistisch
pi_216492
Bart dus. Die nam ook een foto van zichzelf mee. En niet eens als baby maar in een slechte Tarzan imitatie.
pi_216493
Ik vond de uitzending van vanavond niet zo bijster spectaculair. Eerlijk gezegd de afleveringen van daarvoor ook niet zo. Wat me wel op is gevallen, is dat ik Anoukje nou al twee keer heb betrapt op tranen. De eerste keer vanwege het missen van haar zus en dergelijke, de tweede keer volgens mij omdat ze pijn had, althans zo zag dat er uit, want de rest lieten ze niet zien.
Ik vrees voor haar dat ze het een beetje moeilijk krijgt. Persoonlijk denk ik dat zij één van de genomineerden zal zijn. Is ze niet een klein beetje het pispaaltje van de groep? Cyrill mengt zich wel aardig tussen de bewoners. Ik moet toegeven, ik vond haar de eerste keren best irritant overkomen, ze lijkt me toch niet zo heel onsympathiek, maar ja zoals eerder vermeld, het blijft de kat uit de boom kijken. Die actie met grijze haren: was dat weer door VOO bedacht, nou heel erg sterk, applaus voor hun! Van mij hoeven die theater-achtige dingen allemaal niet.

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_216494
Ik vond het wel een redelijk leuke uitzending vandaag. Cyrille kan erg goed zingen. Aan Anouk begin ik me te irriteren ze is erg nep en kinderachtig en past er niet tussen vind ik. Dus.... ANOUK ER UIT!

Bart: Ik dacht even dat het mijn moeder of mijn ex was (over de stem van Sabine.. ha ha ha ).

Greetz Tina

pi_216495
Cyrielie tijdens het magnetiseren van Ruud: "Ja, je moet wel realistisch blijven" (of iets van die strekking). Ik kom net van de beademing af.....

Als de komst van Anouk en Cyrielie wat leven in de brouwerij moest brengen, kunnen we inmiddels toch wel de conclusie trekken dat dat bepaald niet gelukt is. Of ligt het aan mij? Boring, boring, vanavond. Als er van de 25 minuten 2, hooguit 3, minuten echt leuk/interessant/dramatisch/etc. zijn dan is het veel.
Ik begin geloof ik een beetje BB-moe te worden...

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  zaterdag 6 november 1999 @ 21:50:00 #11
572 Sniper
Gull Catcher
pi_216496
Mmm, Cyrille kan daadwerkelijk goed zingen. Niet slecht. En magnetiseren. Bravo. En tarotkaarten leggen. HiepHiep.

Ze wordt door V wat meer in de picture gezet dan Nookie, wat een slecht teken is voor onze Nook. Daaag BeewtjeBeewtje.

Bart: "Ik voelde me geen vrouw, maar Bartje".

[Dit bericht is gewijzigd door Sniper (Datum 06 November 1999).]

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 1999 @ 21:58:00 #12
862 Arcee
Look closer
pi_216497
Dat gemagnetiseer van Cyrille vond ik echt helemaal niks. Kan dat mens alsjeblieft opzouten? HET dieptepunt tot nu toe. Al met al een saaie aflevering inderdaad.

Anouk vind ik nog steeds een blijvertje overigens.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 6 november 1999 @ 22:03:00 #13
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_216498
Sjeeezus...

Is het jullie ook opgevallen dat die sieril ( ) bijna alleen maar foto's van ZICHZELF heeft meegenomen... Gatver wat een vreselijke del is dat zeg...

'k Ben trouwens wel heel benieuwd wie wie gaat nomineren... Ik denk dat sieril en Karin het meest worden genoemd...

Gegroet!

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 1999 @ 22:04:00 #14
862 Arcee
Look closer
pi_216499
Oh, en Cyrille vind ik juist nep. Wat een oninteressant mens zeg. Ze kan WEL erg goed zingen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 6 november 1999 @ 22:05:00 #15
783 Lee
Eye watch 2
pi_216500
Beetje off-topic, maar niet de moeite waard om een nieuwe topic voor te openen, op de V. site vanavond:

Dagsamenvatting dag 52

Willem, Bianca, Maurice en Karin zitten in de woonkamer op de bank. Anouk komt er bij zitten: “Iemand heeft een boek op de wc laten liggen.”

IS ZE WEER TERUG DAN?

zaterdag 6 november 1999 @ 22:06:00 #16
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_216501
quote:
op 11-06-1999 om 09:50 PM schreef Sniper het volgende:
Mmm, Cyrille kan daadwerkelijk goed zingen. Niet slecht. En magnetiseren. Bravo. En tarotkaarten leggen. HiepHiep.

Ze wordt door V wat meer in de picture gezet dan Nookie, wat een slecht teken is voor onze Nook. Daaag BeewtjeBeewtje.

Bart: "Ik voelde me geen vrouw, maar Bartje".

Ja vreemd heh? Het viel mij ook al op dat Cyrille bijna de hele tijd in beeld was...

Dat was trouwens een hele slimme zet van haar om tijdens het douchen te gaan zingen... "Hoe kom ik zeker in de uitzending???"

Van mij mag ze er uit...

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 1999 @ 22:07:00 #17
862 Arcee
Look closer
pi_216502
Karin? Echt niet. Nee hoor, we mogen straks gewoon weer uit A en C kiezen lijkt me.

South Park was WEL weer ontzettend leuk!!!!!!

pi_216503
Waarom heeft VOO niet wat meer uitgezonden van de jerry Springer persiflage? Dat leek me nou juist zo leuk. De bewoners hebben zich volgens mij heeeelemaal uitgeleefd!!!
pi_216504
Omgeloofelijk een t-shirt met jeroen van d'r boom erop...bah walg wat een vreselijk iritant mannetje is dat, C verliest een paar punten bij mij maar niet zo veel als die jank zak van een anouk...mijn god wat een kleuter
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  zaterdag 6 november 1999 @ 22:40:00 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_216505
het valt mij op dat VOO Anoek in beeld brengt als een meisje met erg weinig zelfvertrouwen. Denk hierbij maar aan het nomineren en opmerkingen als; 'oh, wat doe je dat goed, ik kan dat niet'. (heeft Anoek niet letterlijk zo gezegd, maar iedere bewoner heeft wel een opmerking in die trant mogen ontvangen.)
Wat zou VOO hiermee willen? Anoek en een underdog positie brengen (zodat ze misschien niet wordt weggestemd door het publiek) of juist de irritatiefactor verhogen (wat bij mij gebeurt)?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_216506
Cyril kiest Erika Badu (goede smaak) en Maurice is nu aan de beurt. Nummer van Cyril was lang en niet een dans nummer en men was erdoorheen aan het lullen. Niet te geloven dat men al die tijd niets anders te doen heeft dan met elkaar lullen en ze kunnen niet eens uit beleefdheid hun monden dicht houden tijdens het muziek. Anouk ziet er ongemakkelijk uit. Maurice z'n keuze herken ik niet maar draaide hij veel met vrienden tijdens een reis door Berlijn of zo. (you took my heart???)

Kan iemand mij vertellen hoe ik alle 4 streams tegelijk kan kijken zonder alle geluid erdoorheen te hebben?

Dikke Snikkel
  zaterdag 6 november 1999 @ 23:49:00 #22
1358 Xhorder
He's back...
pi_216507
Anouk... de huilebalk... Die mist haar zus al na 2 of 3 dagen.. Sjonge.. Die zou het zelfs niet overleven op een slaappartijtje..
Leuk koppie hoor.. Maar ze kan beter vertrekken. Steriel... Zingen kan ze wel.. Maar zing dan iets goeds... niet van die commerciele troep IMO.
Dat t-short van Jeroen Call TV... hmmm.. das toch niet haar vriendje hé? ;-)
Bij het stemmen mag er in ieder geval 1 van de nieuwen verdwijnen. Ik vond het veel beter toen ze nog met z'n 5en waren...
... na vijf jaar
  zondag 7 november 1999 @ 00:16:00 #23
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_216508
quote:
op 11-06-1999 om 09:25 PM schreef ruby het volgende:
Wat me wel op is gevallen, is dat ik Anoukje nou al twee keer heb betrapt op tranen. ........
Cyrill mengt zich wel aardig tussen de bewoners. Ik moet toegeven, ik vond haar de eerste keren best irritant overkomen, ze lijkt me toch niet zo heel onsympathiek, ........
Die actie met grijze haren: was dat weer door VOO bedacht, nou heel erg sterk, applaus voor hun! Van mij hoeven die theater-achtige dingen allemaal niet.

Zeer weinig aan toe te voegen.

Die Anouk heeft gewoon spijt als haren op haar (niet onknappe) hoofd. De regels van het dispuutshuis zitten nu eenmaal anders in elkaar dan die van het BBhuis, en daar had hockey miep met haar even intelligente jaargenoten nog niet aan gedacht. Dus wordt vrees ik veel huilen. Zeker als ze straks het huis moet. Zeker weten dat ze dan zoiets zegt als: "Ik ben heel erg van jullie gaan houden". Driewerf

Ik moet met het schaamrood op mijn kaken toegeven dat ik die Cyrille ook nog niet zo onaardig vind.
In de groep is ze iets te, maar face-to-face met één van de bewoners valt ze best mee.
Volgens mij is ze zelfs echt 'into the occult', in tegenstelling tot die bizarre Rotterdamse heks die anderhalve week geleden het huis verliet (ik moet nog steeds van die Bianca. Hebben jullie haar gezien op het strand met die poedel op haar hoofd en 'a goat for a coat' )

En tenslotte die toneelstukjes. Volgens mij vindt Hummie het zelfs niks. Zouden ze dat nu echt leuk vinden? Is de verveling zo erg?

Als ik de partner van één van de bewoners was, zou ik haar er na de eerstvolgende verkleedpartij uit halen, onder het valse voorwendsel dat de roddelbladen zo hard over mijn lief schrijven.
Ik zit me plaatsvervangend te schamen.

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_216509
Ja hallo mensen! Ik ben niet GeeBee zelf, een vriendin van haar die hier graaag even gebruik van wil maken...dus laat ik GRAAG even mijn mening horen...

Die Walguluke Cyrille (of zoiets) mag van mij echt als eerste opzouten! Getver, eerst met die vieze string van d'r voor de camera en vandaag staat ze zich op de meest onmenselijke-oncomfortabele manier in d'r
BH-tje te wurmen met een bijna zichtbaar naakte reed voor de camera. En dan ook nog met Anoukje instemmen dat "Ze zich helemaaaaaal niet bewust is van al die camera's in het huis..."
Echt, ik heb er verder geen zinnig woord over uit te spreken...doeidoei!

pi_216510
quote:
op 11-07-1999 om 12:16 AM schreef Big Papa het volgende:

Ik moet met het schaamrood op mijn kaken toegeven dat ik die Cyrille ook nog niet zo onaardig vind.
In de groep is ze iets te, maar face-to-face met één van de bewoners valt ze best mee.

Net als die stoere jongens die mij altijd in elkaar slaan als je ze alleen tegenkomt vallen ze best mee

Dusss !
pi_216511
quote:
op 11-06-1999 om 09:28 PM schreef tina (onder andere) het volgende:

Bart: Ik dacht even dat het mijn moeder of mijn ex was (over de stem van Sabine.. ha ha ha ).

Met andere woorden: Sabine is dus al minstens de tweede vriendin (of moeten we zeggen: ex-vriendin) van Bart die hem aan zijn moeder herinnert. Geeft toch wel te denken.....

zondag 7 november 1999 @ 02:24:00 #27
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_216512
Ik begin mij ook steeds meer te ergeren aan Anouk. Maar die fout zit bij VOO. Zij hadden een interresant iemand moeten pakken, waarmee de oude garden goede "pittige" gesprekken konden voeren. Sorry dat ik het zeg maar zo'n jong meisje dat eigenlijk op school hoort te zitten met haar neus in de studie boeken, is niet interressant. Ik zeg niet dat elk meisje dat studeerd en rond die leeftijd saai is of niets te vertellen heeft hoor! Maar als je haar vergelijkt met de andere bewoners dan heeft iedereen wel wat te vertellen over reizen, vakanties, het leven, hun levenservaring en diverse hobbies.
( Ruud-Sport en masseren,
Willem-Koken en hoe het is om een scheiding te verwerken in een gezin met jonge kinderen,
Karin- zij is gewoon een moede type, Haar ervaring met ziek zijn,
Bart-Reizen en het leger en een beetje literatuur,
Maurice-Reizen, Australie,Auto's
Sabien- jong en van het leven genieten,
Bianca- Psychologie,
Mona- Werken in een bar
Seryl, magnetiseren, kaart terkken,( misschien ook wel voodoo of black magic)
Tara-???
Martin-???
Anouk-???

Eventjes over het magnetiseren van Ceryl, ik geloof dat iedereen dat kan. Ik weet het niet zeker maar zoies had ik gehoord.

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_216513
Anouk heeft het om de 3 zinnen over hoe 'sterk' iedereen wel niet is en hoeveel levenservaring de anderen al hebben op gedaan de afgelopen 50 dagen. Kots, kots. Anouk ga volgende week alsjebleif naar huis.
Alles komt altijd goed

pi_216514
Absoluut hoogtepuntje: Cyrille die de pijn uit Ruud's rug "afslaat". Hebben we hier met zijn allen nog maar eens een extra flesje om ontkurkt.

Ander hoogtepuntje: Cyrille die onder de douche haar binnekort uit te brengen cd staat te pluggen - SNOEIhard, zouden die bordkartonnen wandjes daar wel tegen bestand zijn?

Ook niet slecht: Cyrille die haar volledige collectie jeugdfoto's presenteert: "Nou, hier was ik dus drie. En hier drie en een half."

Het is aan Cyrille te danken dat wij opeens warme gevoelens zijn gaan koesteren voor Karin, die zo leuk (met één opgetrokken wenkbrauw en open mond) naar dit Sjoobis-monster kan kijken. Ja, het zal je huis maar komen binnenvallen, op een dooie avond.

Een schizofreen is nooit alleen
  FOK!fossiel zondag 7 november 1999 @ 13:38:00 #30
1455 Keroppi
kool kikker
pi_216515
De zaterdag avond uitzending had beter de "Ceriel-uitzending" kunnen heten! Er zijn weinig shots ZONDER haar.

Kind van Karin in een brief: Ik vind het niet leuk dat Ceriel en Anoek in het BB huis zijn gekomen.

*Kinderen en dronken mensen spreken altijd de waarheid*

het is wel duidelijk hoe VOo de nieuwe bewoners wil laten over komen.

Anouk: gevoellig (geestelijk en lichamelijk)
Ceriel: talentvol (ik kan alles) met een spirituele kant (tarot magnetiseren)

Please laat ze eruit gaan. Kan Gnoukie lekker naar haar identieke vriendinnetjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Keroppi (Datum 07 November 1999).]

Chick on a mission
  zondag 7 november 1999 @ 13:54:00 #31
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_216516
Ligt het aan mij of probeert VOO symphatie voor C. te kweken? (Zwaar betaalt door Joop van Ellende?)
Niets is zeker, en zelfs dat niet.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')