Years - Club - App (Gls)*quote:
Robbie is ook een echte Ajaciedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gewoon bijna even veel als ik!
Hij sprak ook al over 'we', toen het over het Ajax topic ging.
26quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Moet je eens nagaan hoeveel topics MONTANA eigenlijk heeft gevuld met al zijn posts
066. 1258 Dirk-Kuijt post volgens mij ook meer hier dan in het Feyenoord topicquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:08 schreef twi het volgende:
En PyTh is Mr. Ajax PSV met z'n 2025 postsVlak voor cultheld.
En ik ben niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Tijd voor 3 weken lang 5 uur per dag aan de zuip. Net carnaval maar dan zonder alle gekheid.
vandaag is bij ons iemand van het dak afgevallen ofzo, net geslaagd 6vwo, nu overledenquote:
Johquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:33 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Aan je quote te zien uit het FOK forum.
Van die afgebroken tak? Zoiets hoorde ik op het nieuws tenminstequote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
vandaag is bij ons iemand van het dak afgevallen ofzo, net geslaagd 6vwo, nu overleden
Jaa, half 2 snachts probeert hij op een tak te springen, breektie afquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:41 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Van die afgebroken tak? Zoiets hoorde ik op het nieuws tenminste
Je kon wel supporter van die club zijn ofzo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:32 schreef M0NTANA het volgende:
Tyfus, ik post best veel in de AFC Ajax-topics! Denk ook dat ik de meeste heb geopend.
speed NSB? desnoods via pm maar ik wil het wetenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:05 schreef BonJovi het volgende:
en dat Terwijl Montana nog gebannen was voor maanden toen met dat speed NSB incident
Haha ja die was ook grappig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:05 schreef BonJovi het volgende:
en dat Terwijl Montana nog gebannen was voor maanden toen met dat speed NSB incident
013 had een stuk beter gepast bij mij dan 012quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:10 schreef PLAE@ het volgende:
035, passend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |