Weet ook niet hoe maar hij zal geen 300.000 reacties lezen lijkt me héquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n computer nerd hoor, ik heb geen idee hoe dit soort dingen in zijn werk gaan...
Inplaats van zo'n kansloze reactie kan je ook uitleggen hoe hij het wel doet
Haha. Tja, ik dacht: laat ik het vervolg er dan ook maar even bij pakken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:04 schreef twi het volgende:
[..]
Da's het eerste wat er bij die kut-Groningers tegenwoordig in komt he. De ramp identificeren en het topic daarna gaan lezen
Wel leuke berichten als":quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:01 schreef MaxPower het volgende:
Nou dat allereerste Ajaxtopic is gelijk al een kwaliteitstopic zeg.
quote:Op maandag 6 januari 2003 12:34 schreef golfer het volgende:
AMSTERDAM (ANP) - Ajax heeft Stefano Seedorf en Wesley Sneijder toegevoegd aan de A-selectie. De twee spelers van Jong Ajax zullen vanaf woensdag meetrainen met de groep van coach Ronald Koeman. Ze gaan vanaf 15 januari mee op trainingskamp in Portugal.
Seedorf maakte al eerder deel uit van de A-selectie. Vorig jaar maart debuteerde hij in het team in de uitwedstrijd tegen Vitesse. De neef van Clarence Seedorf speelde ook mee in duels in de voorbereiding op het huidige seizoen. Hij viel in bij de laatste wedstrijd van vorig jaar tegen Excelsior.
Ook Sneijder werd eerder opgenomen in de selectie. Hij zat op de bank in de laatste competitiewedstrijd tegen Excelsior. Hij geldt als één van de grootste talenten van Nederland. Vorig seizoen werd hij uitgeroepen tot de beste speler van de Junioren Eredivisie.
In de voorbereiding op het tweede deel van het seizoen speelt Ajax op 11 januari een oefenduel met Zuidvogels. Tijdens het trainingskamp in Portugal zal de ploeg van Koeman oefenen tegen het Duitse VfL Wolfsburg (15 januari) en het Schotse Aberdeen (18 januari). De voorbereiding wordt op 24 januari afgesloten met een gala-wedstrijd in Caïro tegen Al-Ahly.
Wat is er eigenlijk met Seedorf gebeurd?quote:Op maandag 6 januari 2003 15:00 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ajax contracteert Zweedse middenvelder Rasmus Lindgren
Amsterdam, 6 januari 2003
Ajax heeft de Zweedse jeugdinternational Rasmus Lindgren gecontracteerd. Lindgren is afkomstig van Landskrona BoIS. Het contract loopt tot 1 juli 2004 met een optie op nog twee jaar.
Rasmus Lindgren arriveert maandag 6 januari bij Ajax. Hij was in december 2002 al op proef bij de Amsterdamse landskampioen en bekerhouder. Lindgren start bij Danny Blind en gaat afwisselend spelen voor Blinds A1 en Jong Ajax van John van t Schip.
Rasmus Lindgren werd geboren op 29 november 1984. In de nationale ploeg van Zweden voor spelers onder 19 jaar speelde hij vorig jaar 9 wedstrijden.
Die bakt de kroketten in de kantine van Veria FC in Griekenland.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:07 schreef MaxC het volgende:
[..]
Wel leuke berichten als":
[..]
[..]
Wat is er eigenlijk met Seedorf gebeurd?
Hij heeft het ook helemaal waargemaakt!quote:Ook Sneijder werd eerder opgenomen in de selectie. Hij zat op de bank in de laatste competitiewedstrijd tegen Excelsior. Hij geldt als één van de grootste talenten van Nederland. Vorig seizoen werd hij uitgeroepen tot de beste speler van de Junioren Eredivisie.
*Jaloers is*quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:09 schreef twi het volgende:
[..]
Die bakt de kroketten in de kantine van Veria FC in Griekenland.
Heeft die uitspraak het niet gehaald in het 'schoen opeten' topic ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moet je deel 624 lezen.. Jasza die de hele tijd roept dat ie zichzelf gaat ophangen..
Ook 'leuk' om terug te lezen. Was helemaal vergeten wat nu eigenlijk het begin van het einde tussen de goede relatie van (de leiding van) Ajax en Van der Vaart was.quote:Beenhakker: Van der Vaart moet eisen matigen
Van een onzer verslaggevers
Leo Beenhakker onderschrijft de opvatting van Arie van Eijden dat Ajax niet tot het uiterste moet gaan in de contractonderhandelingen met Rafael van der Vaart. De club heeft zich volgens Beenhakker meer dan ooit te houden aan een huishoudboekje.
Beenhakker, die bij Ajax de onderhandelingen met spelers doet, noemde het gisteren tijdens het trainingskamp van Ajax in Portugal logisch dat Van der Vaart op basis van zijn gestegen status een salarisverhoging verdient. ,,Dat staat buiten kijf. Maar het verschil tussen vraag en aanbod is in zijn geval echt enorm groot. In feite is het simpel: als ik een auto aanbied voor 50 duizend gulden en jij hebt 40 duizend gulden te besteden, dan komen we er samen wel uit. Maar als ik een huis zie van 5 miljoen en ik heb maar 1 miljoen te besteden, dan kan ik dat dus niet betalen.''
In zijn nieuwjaarsspeech zinspeelde algemeen directeur Arie van Eijden van Ajax erop dat zaakwaarnemer Søren Lerby namens Van der Vaart 'het dubbele wil van het salaris van de bestbetaalde Ajacied'. Van Eijden vond dat ongepast, zeker als dat ook nog eens gekoppeld zou moeten worden aan een aanzienlijke verlaging van de huidige afkoopsom in het contract.
Van der Vaart ontkende daarop dat Lerby en hij in die orde van grootte denken. ,,Maar het dubbele van de bestbetaalde speler (Nikos Machlas, red.) is wel degelijk wat is gevraagd'', aldus Beenhakker. ,,Het staat zelfs op papier.''
Zijn collega Van Eijden heeft gelijk als hij in algemene zin de rol van makelaars aan de orde stelt, vindt Beenhakker. De technisch directeur toont zich alleen 'niet gelukkig' met de relatie tussen Van der Vaart en Ajax die nu is ontstaan.
,,Daar is niemand mee gediend. Ik heb inmiddels persoonlijk met Van der Vaart gesproken, net als Ronald Koeman dat heeft gedaan. Als directie hopen we nog steeds dat we eruit komen met Lerby, maar dan zal hij toch echt moeten matigen. Er is een andere tijd in het voetbal aangebroken. Daar kan niemand aan voorbijgaan.''
Nu die salaris-plafonds omhoog gaan komen dit soort dingen hopelijk niet veel meer voor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ook 'leuk' om terug te lezen. Was helemaal vergeten wat nu eigenlijk het begin van het einde tussen de goede relatie van (de leiding van) Ajax en Van der Vaart was.
De twee jaren daarop waren vrij kutVan Van der Vaart dan. Voor Ajax kan je van die twee een zes maken
Nou, niet inhoudelijk posten danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:15 schreef Paaskonijn het volgende:
BAGGEREN?
quote:
Tuurlijk gaat dat voorkomen. Pietje hoort dat Huntelaar 4 miljoen wordt geboden, dan wil Pietje 6! Klaasje (quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:20 schreef toma het volgende:
[..]
Nu die salaris-plafonds omhoog gaan komen dit soort dingen hopelijk niet veel meer voor.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:12 schreef RayMania het volgende:
Is het vrijdag, mogen we baggeren, zie ik nergens bier, kermis, tieten, enzovoort.
Nu kan het nog hoor! In #1001 pak ik de deleteknop er weer bij.
Je word vader?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:21 schreef Ordinair het volgende:
Nu wachten op HEEL goed nieuws in dit topic!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik wissel met 6 min de kermis in voor een rockkroeg, maar de rest is daar aanwezig. (en ja, ik mag er aanzitten, wiseass
).
Gecondoleerd.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:26 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond van kleinzusje, kermis, hoertje, bier, weekend en enzovoort-praat. Weer ontopic over Ajax.
Tubgirl? Rickroll?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:12 schreef RayMania het volgende:
Is het vrijdag, mogen we baggeren, zie ik nergens bier, kermis, tieten, enzovoort.
Nu kan het nog hoor! In #1001 pak ik de deleteknop er weer bij.
w00t?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:29 schreef Ordinair het volgende:
Ik ben trouwens van school afgedonderd hoorde ik vanmiddag.Dus ben lekker in de feest stemming! Vanavond maar eens goed gaan bieren!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |