Klik + 300 keer Klikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:53 schreef RayMania het volgende:
Tekening schopt echt keihard konten. Supergeweldig. Nu ik nog toma.
Iemand toevallig een lijstje van topic #1 t/m #1000? Statistieken zouden leuk zijn (wie de meeste topics heeft geopend, meeste posts, etc).
Hools zit al op 1780.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef tha_dark het volgende:
Is dit ook het grootste topic op Fok, of staat er in bijvoorbeeld onzin nog een groter topic?
Gaaf, alvast bedanktquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef toma het volgende:
[..]
Dat kan wel. Maar ik ben nu op school dus dat gaat niet lukken maar als ik thuis ben zal ik nog een wallpaper versie maken op hogere kwaliteit
Ik maak het wel af tot 1000 heb toch tot 4 uur niets te doenquote:
Alleen Hools is al groter, laat staan de geaccepteerde slowchat-topics in ONZ.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef tha_dark het volgende:
Is dit ook het grootste topic op Fok, of staat er in bijvoorbeeld onzin nog een groter topic?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:58 schreef Nashje het volgende:
rotterdam, ik dacht het niet hè…
alkmaar, ik dacht het niet hè…
En eindhoven, ik dacht het zeker niet!
AMSTERDAM WAT ZIJN WIJ?
De-club-met-meeste-aantal-topics-in-VBL-op-FOK!
En van de 300000 slechts 30000 écht inhoudelijk?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:00 schreef Breach het volgende:
Eigenlijk niet normaal he 300000 Ajax-posts. En dan zijn er vandaag nog zo'n 80000 verwijderd dus het zijn er eigenlijk nog veel meer
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:58 schreef Nashje het volgende:
rotterdam, ik dacht het niet hè…
alkmaar, ik dacht het niet hè…
En eindhoven, ik dacht het zeker niet!
AMSTERDAM WAT ZIJN WIJ?
De-club-met-meeste-aantal-topics-in-VBL-op-FOK!
Je baalt er gewoon van dat je niet in de OP staatquote:
Jep, en de Algemene Kennis Quizquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen Hools is al groter, laat staan de geaccepteerde slowchat-topics in ONZ.
Ik ga sowieso tot 4 uur wat doen 800 moet te halen zijn. Dan kijk ik of ik vanavond nog wat vrije tijd hebquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit is wat makkelijker. Zoekterm "+AFC +Ajax" en selecteren op "Voetbal" en "Datum aflopend". Wie heeft zin?.
Dat is toch geen clubtopic pancake.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Het Eindhoven SC topic staat op 1319.
PWND!
PTA SC 1276. Maar goed Mooie OP! Binnenkort eens kijken voor een Club Card aangezien ik vanaf oktober weer OV heb.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef tha_dark het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |