even langskomen ja.. ben sinds januari 2007 niet in Nederland geweest, dat wilde ik voorlopig wel zo houden eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 200816:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Kun je toch beter gewoon even langs komen [afbeelding] s nog gezelliger ook! (je krijgt uhm.. droog brood van me [afbeelding] meer heb ik niet in huis haha)
wellicht uit Ceylon of zo ;')quote:
You are in prison?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Kun je toch beter gewoon even langs komens nog gezelliger ook! (je krijgt uhm.. droog brood van me
meer heb ik niet in huis haha)
Niet goed he, zo gezellig hierquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
even langskomen ja.. ben sinds januari 2007 niet in Nederland geweest, dat wilde ik voorlopig wel zo houden eigenlijk.
Hij was ook niet voor jou bedoeldquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:01 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik zie de link niet..
ohja, en ik klik niet!
Haha jaquote:
via het internet is gezellig genoeg, ik mis niks namelijk... dat scheelt het.quote:Op vrijdag 6 juni 200816:04 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Niet goed he, zo gezellig hier [afbeelding]
Als je niet rookt is het juist toch makkelijk veel te roken, aangezien dan alles meer is dan niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
tering, nog nooit zoveel gerookt als in de afgelopen 4 dagenen ik rook niet eens...
maar morgen is het weer vroeg licht. Heerlijkquote:Op vrijdag 6 juni 200816:05 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Hier niet [afbeelding]
Daarom, hierheen komen!
Bureau zo draaien dat collegae niet meer op monitor kunnen kijken?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:05 schreef OA het volgende:
Zo, even m'n kantoor aan het verbouwen... het is nog geen succes...
Je mist:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
via het internet is gezellig genoeg, ik mis niks namelijk... dat scheelt het.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Bureau zo draaien dat collegae niet meer op monitor kunnen kijken?
Indah, stuur mij eens per post een kaartje vanuit daar?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
via het internet is gezellig genoeg, ik mis niks namelijk... dat scheelt het.
klopt, normaal doe ik af en toe eens een saffie, echt incidenteel, nu een pakje van 16 in vier dagen..quote:Op vrijdag 6 juni 200816:06 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Als je niet rookt is het juist toch makkelijk veel te roken, aangezien dan alles meer is dan niet? [afbeelding]
Morgen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar morgen is het weer vroeg licht. Heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |