Nee natuurlijk mag dit niet op slot!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Of toch maar niet..
Kan ik jullie niet aandoen natuurlijk
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ts heeft vette pech. Meisje X is allang meisje O geworden door een ander
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ts heeft vette pech. Meisje X is allang meisje O geworden door een ander
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:03 schreef Gummibeer79 het volgende:
OMG, TS is een emo? En hij is al 2 uur stil en hij had het over het vanmiddag hardhandig knuffelen van een trein...
ff kijken dan maar http://www.ns.nl/storingen/index.form
Wie zegt dat meisje X, geconfronteerd met het bewuste SMS'je, niet dacht van "laat ik hier 'ns een topic in R&P over openen" en vervolgens deze topics is tegengekomenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:54 schreef Kreator het volgende:
Laat haar wel even deze topics lezen. Dan weet ze dat ze een emo in huis haalt.
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:24 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
TS, ga morgen gewoon met je vrienden naar dat feestje. Als X er is, leuk. Anders kun je nog doorzuipen met je maten.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:24 schreef skadhd het volgende:
Ik begin toch te denken dat ze het echt niet heeft gehad.
Je stuurt toch sowieso iets terug of je laat iig iets horen ook al heb je geen beltegoed...
Nope, TS blijft voorlopig nog even maagdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Heel deel 2 gemist, maar er is dus nog niks gebeurd?
Jawel hij heeft haar via de sms uitgevraagd maar niks terug ontvangen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Heel deel 2 gemist, maar er is dus nog niks gebeurd?
Denk niet dat iedereen dat op prijs stelt maar goed. Bal ligt bij haar nu wat mij betreftquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:11 schreef skadhd het volgende:
hij mag nu toch wel bellen...
"hey, ik had je een smsje gestuurd of je wat wilde gaan drinken...heb je die nog gehad?"
Idd, daarmee hou je het luchtig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:11 schreef skadhd het volgende:
hij mag nu toch wel bellen...
"hey, ik had je een smsje gestuurd of je wat wilde gaan drinken...heb je die nog gehad?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |