Dit topic heeft anders wel bijna 5000 views dus er zijn genoeg mensen die TS volgen (op Fok dan, qua Real Life zal je wel gelijkhebbenquote:Dat is vaak het probleem bij mensen die heel onzeker zijn: ze gaan er vanuit dat hun acties door iedereen gevolgd wordt. Omdat ze zelf er zo mee bezig zijn, kán het niet anders dan dat anderen daar ook mee bezig zijn. Sterker nog, ze vragen zich niet eens af of die aanname wel of niet klopt, ze gaan er gewoon vanuit. Alsof je de 'talk of the town' nu bent...
5000 kunnen ook een klein groepje mensen zijn die de hele tijd F5enquote:Op maandag 9 juni 2008 12:15 schreef Barbaaf het volgende:
Dit topic heeft anders wel bijna 5000 views dus er zijn genoeg mensen die TS volgen (op Fok dan, qua Real Life zal je wel gelijkhebben)
Het zal een herkenbaar verhaal/probleem zijn bij de fokkersquote:Op maandag 9 juni 2008 12:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
5000 kunnen ook een klein groepje mensen zijn die de hele tijd F5en
Maar het wordt goed gevolgd
Inderdaad zal die ontknoping niet eerder dan vanacht/morgen worden getypt.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:05 schreef Panthera1984 het volgende:
Vanavond komt vast de grote ontknoping, dan gaan ze elkaar zien.
Maar die word natuurlijk niet eerder getypt dan morgen, omdat TS eerder geen tijd heeft, en tegen die tijd hebben wij alweer een deel 4
Jaaah naar die update ben ik wel erg nieuwsgierigquote:Op maandag 9 juni 2008 13:29 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Inderdaad zal die ontknoping niet eerder dan vanacht/morgen worden getypt.
Dus, baggeren jullie het hier vandaag maar even vol. Dan kan ik een nieuw deeltje aanmaken
Heb geen idee wat te verwachten voor vanavond, maar we zullen het wel zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Happiness is not getting more, but wanting less"
Uiteraard, ik denk dat de gemiddelde fokker expert is in blauwtjes lopenquote:Op maandag 9 juni 2008 12:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Het zal een herkenbaar verhaal/probleem zijn bij de fokkers
Na, nog niet hoor.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ja, juist. En door de raad van die expert heb ik dus nu een blauwtje gelopen
Hmm, bij mij:quote:Op maandag 9 juni 2008 17:21 schreef ssebass het volgende:
Hey bij mij ligt het aantal successen een heel stuk hoger dan het aantal blauwtjes hoor.
Joh, je probeert het toch? En wordt het niks, dan misschien volgende keer beterquote:Op maandag 9 juni 2008 17:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:42 schreef ssebass het volgende:
Ah je ziet haar vanavond. Spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm.... de meeste meningen stonden niet naar de manier hoe jij het aangepakt hebt volgens mij...quote:Op maandag 9 juni 2008 17:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Nee, dat doe ik zelf wel evenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:19 schreef ssebass het volgende:
Ja tijd voor een update. Of moeten we eerst heel dit topic volbaggeren voor een nieuw deel?
K - dichtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Daarom moet je de raad van de internethelden hiero ook niet opvolgen.![]()
Dan had je dit topic ook niet geopend en ziten wij niet in spanning af te wachten op wat er nu weer gaat komen.
Iedereen wint (of verliest).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |