abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59355515
ja precies, hier ook wat verre familie en 1 vriend van wie ik het echt jammer vind!
maar goed daar is dan weer niks aan te doen!

en hey uiteindelijk scheelt het ook in de kosten, bedoel 10 afmeldingen (op 160 genodigde) scheelt wel zo'n 300 euro ha ha
pi_59355671
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:35 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij hebben als text

Alles is Liefde
Voor iemand zoals jij...

Wij gaan trouwen!!!

Meneer Poison & Mevrouw Poison

En wel op 1augustus 2006 om 16.00 in
het ...... van........

Graag willen wij U uitnodigen om 20.30 in Het ....
...........om dit met ons te vieren

Wilt U uiterlijk 20-07 aan de ceremoniemeester laten weten
als U niet bij het feest aanwezig kan zijn.....

Mocht U ons met iets willen verrassen,dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen.

En dan voor de mensen die uitgenodigd zijn voor het dinner een klein apart kaartje
met daarop:

Wij zouden het fijn vinden als U bij het dinner
aanwezig wilt zijn.
Plaats en tijd

Ze zijn trouwens pas de deur uitgegaan.Al hele leuke reacties gehad
Tenzij je gasten Goden zijn mag U met een kleine letter
I had a signature once. It was awful.
pi_59356663
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:05 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Tenzij je gasten Goden zijn mag U met een kleine letter
U mag altijd met een hoofdletter toch, het is niet verplicht maar wel heel netjes. In zakelijke communicatie zie je het ook vaak genoeg. Taalkundig zal het niet kloppen misschien maar het komt heel beleefd over denk ik, respectvol. Niet dat je anders niet respectvol over komt ofzo....

Wel gaaf om ook de kant te lezen van mensen die er echt heel kort voor staan. Ik zou volgens mij ongelofelijk zenuwachtig zijn (ben dan ook een mietje... ).

Patries, waar heb jij die wegwerpcamera's gekocht? Wij zijn ook nog op zoek voor de kinderen die komen op de bruiloft van schoonzus en zwager. Gezien hun situatie moeten we wel even opletten dat dat low-budget gebeurt.
pi_59357894
ik vind het ook leuk om weer van mensen te lezen die net beginnen
echt ik vind het gewoon een leuke tijd!
pi_59358687
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:21 schreef draculettetje het volgende:
omdat ze beide op 13 juni wilde trouwde (vrijdag de 13de) maar die vol was.
Ben even zo vrij geweest antwoord te geven
Klopt Dankjewel voor het antwoord geven haha!
Wilde eerst op de 13de trouwen (vandaag dus), maar zat vol inderdaad
We wilde in de zomer trouwen, maar niet in de schoolvakantie...
Dus zitten er nu 1 week voor
pi_59358712
en dat houdt in vandaag nog 1 week!
pi_59358751
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:51 schreef sna1ke het volgende:

[..]

U mag altijd met een hoofdletter toch, het is niet verplicht maar wel heel netjes. In zakelijke communicatie zie je het ook vaak genoeg. Taalkundig zal het niet kloppen misschien maar het komt heel beleefd over denk ik, respectvol. Niet dat je anders niet respectvol over komt ofzo....

Wel gaaf om ook de kant te lezen van mensen die er echt heel kort voor staan. Ik zou volgens mij ongelofelijk zenuwachtig zijn (ben dan ook een mietje... ).

Patries, waar heb jij die wegwerpcamera's gekocht? Wij zijn ook nog op zoek voor de kinderen die komen op de bruiloft van schoonzus en zwager. Gezien hun situatie moeten we wel even opletten dat dat low-budget gebeurt.
Bij de action ¤ 2.90 (camera met 27 foto's en flits en is nog herbruikbaar ook)
pi_59358816
Vandaag ringen halen en gesprek met de BABS, maar daarvoor nog even met mams naar de feestwinkel om slingers en andere versiering te kopen voor bij haar thuis (daar is de receptie)

Morgen kleding kopen voor bruidsjonker + bordjes voor de taart + vorkjes

Geen zenuwen, komt denk ik omdat alles nu wel zo goed als af is en duidelijk is. Gisteren de bedankjes afgemaakt met hulp van de ceremoniemeesters!

Oei! Vandaag nog 1 week, goed gezien draculettetje
pi_59358999
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 11:16 schreef Patries86 het volgende:

[..]

Bij de action ¤ 2.90 (camera met 27 foto's en flits en is nog herbruikbaar ook)
ah dank ga daar dan ook maar eens langs!
pi_59359170
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 11:25 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ah dank ga daar dan ook maar eens langs!
Mijn ceremoniemeester belde dat ze camera's hadden van ¤ 1.89 en van ¤2.90
Ik ben er toen gisteren meteen gaan kijken en de iets duurdere genomen, die heeft namelijk flits en komt bij mij iets beter over dan die goedkoperen.
Van de week al gekeken in de winkel (hema, blokker, fotozaak) allemaal 7 a 8 euro
pi_59359270
ja drom en ik wel er voor in de avond wat neer leggen
dan is bijna 3 euro een mooie prijs
pi_59359425
Oh leuk die camera's, das idd niet duur. Alleen is het ontwikkelen en afdrukken volgens mij wel prijzig, toch?

En u hoort volgens mij idd alleen met een hoofdletter als het over God of een andere heilige gaat...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_59359456
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 11:41 schreef tessie het volgende:
Oh leuk die camera's, das idd niet duur. Alleen is het ontwikkelen en afdrukken volgens mij wel prijzig, toch?

En u hoort volgens mij idd alleen met een hoofdletter als het over God of een andere heilige gaat...
Onze fotograaf ontwikkeld de foto's, en dan via het scherm kunnen we de leukste uitzoeken.
We betalen dus alleen voor de gene die we uitkiezen en laten afdrukken
pi_59360770
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:51 schreef sna1ke het volgende:
Nee, u mag nooit met een hoofdletter tenzij je naar God of Jezus verwijst.... heeft niets met wel of geen respect te maken, dat is het verschil tussen u en je
pi_59361306
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 12:41 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Nee, u mag nooit met een hoofdletter tenzij je naar God of Jezus verwijst.... heeft niets met wel of geen respect te maken, dat is het verschil tussen u en je
ahh, mag het ook niet als ik het heel lief vraag?

maar duidelijk, thnx voor de uitleg (Pabo is dus echt waardeloos )

Die camera's ga ik ook maar ophalen. Bedankt voor het advies Patries
pi_59362731
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:06 schreef sna1ke het volgende:
ahh, mag het ook niet als ik het heel lief vraag?
Van mij wel hoor haha Weet alleen niet wat meneer Van Dale ervan zal zeggen
  vrijdag 13 juni 2008 @ 19:01:37 #92
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_59370366
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 07:09 schreef draculettetje het volgende:
fijn toch dat de zenuwen (even) weg zijn!
Misschien toch echt de malaria pillen geweest?
Ik denk het wel, want ben nu inderdaad er vrij cool onder, alleen vanmiddag rond het tijdstip dat we trouwen zo'n soort scheut in mn buik ...... maar verder gaat het heel goed.
Zondag mag k weer een malariapil ben benieuwd.
Ach nog maar 9 te gaan van die malariapillen

Wegwerpcameraatjes zijn ook wel een aardig idee, eens met aanstaande overleggen....

Over een week eindigt nu het diner en komen over een uur de feestgasten ow ja en het belangrijkste: ben ik nu een getrouwde vrouw.... spannund!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_59370841
Ik ga toch even iets negatiefs noemen over de wegwerpcamera's. Mijn zus had die dingen, een stuk of 10. Ze was behoorlijk wat geld kwijt voor het ontwikkelen en d'r stond echt in totaal één leuke foto op. De rest was bewogen of veel te donker. Achteraf zonde van het geld dus.

Wij hebben vrienden met een goede digitale camera gevraagd om 's avonds foto's te maken. Dat deden ze graag en nu hebben we 800 mooie foto's van 's avonds. Misschien ook een tip voor jullie?

Bij ons stond dit op de kaart:

Wij gaan trouwen!

Op dinsdag 22 april 2008 geven wij elkaar om 14.00 uur het jawoord in het stadhuis van 's-Hertogenbosch.
Wij nodigen u uit om dit met ons te vieren.
U bent vanaf 20.00 uur welkom in de zaal van d'n Boerderij, Herven 52-54 te 's-Hertogenbosch.

Als u niet aanwezig kunt zijn, horen we dit graag vóór 7 april.

Cadeautip: envelopje

Op de linkerpagina staan dan nog onze namen, de trouwdatum, de contactgegevens van de ceremoniemeester en ons adres.
pi_59371030
wij doen het ook meer voor de lol foto's
er lopen genoeg mensen met goede camera's rond
dus we zien wel!
zat er ook meer aan 5 te denken maar niet aan het ontwikkelen gedacht ha ha
pi_59371121
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 19:01 schreef J-net het volgende:

[..]

Ik denk het wel, want ben nu inderdaad er vrij cool onder, alleen vanmiddag rond het tijdstip dat we trouwen zo'n soort scheut in mn buik ...... maar verder gaat het heel goed.
Zondag mag k weer een malariapil ben benieuwd.
Ach nog maar 9 te gaan van die malariapillen

Wegwerpcameraatjes zijn ook wel een aardig idee, eens met aanstaande overleggen....

Over een week eindigt nu het diner en komen over een uur de feestgasten ow ja en het belangrijkste: ben ik nu een getrouwde vrouw.... spannund!!!
Spannend hoor. Raar he, om te bedenken dat je dan alles al zo goed als achter de rug hebt!

Ik moet er morgen weer 1 fotograferen. Lekker gezonde spanning, wordt altijd bijna net zo zenuwachtig als het stel Nou ja, met beetje empathie goede foto's denk ik dan maar
  vrijdag 13 juni 2008 @ 20:07:57 #96
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_59372448
Wij hebben 2 kleine handcameraatjes en 2 DSLR's maar misschien dat we die 2 handcameraatjes laten rouleren en door broers en zussen foto's laten maken
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_59373646
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 19:16 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga toch even iets negatiefs noemen over de wegwerpcamera's. Mijn zus had die dingen, een stuk of 10. Ze was behoorlijk wat geld kwijt voor het ontwikkelen en d'r stond echt in totaal één leuke foto op. De rest was bewogen of veel te donker. Achteraf zonde van het geld dus.

Wij hebben vrienden met een goede digitale camera gevraagd om 's avonds foto's te maken. Dat deden ze graag en nu hebben we 800 mooie foto's van 's avonds. Misschien ook een tip voor jullie?

Bij ons stond dit op de kaart:

Wij gaan trouwen!

Op dinsdag 22 april 2008 geven wij elkaar om 14.00 uur het jawoord in het stadhuis van 's-Hertogenbosch.
Wij nodigen u uit om dit met ons te vieren.
U bent vanaf 20.00 uur welkom in de zaal van d'n Boerderij, Herven 52-54 te 's-Hertogenbosch.

Als u niet aanwezig kunt zijn, horen we dit graag vóór 7 april.

Cadeautip: envelopje

Op de linkerpagina staan dan nog onze namen, de trouwdatum, de contactgegevens van de ceremoniemeester en ons adres.
Daarom zijn wij blij met onze fotograaf, die laat ze eerst zien op scherm van zijn ontwikkel apparaat en dan kiezen we uit welke we wilen.

Gesprek met de BABS was leuk! Hele lieve en spontane vrouw.
Bijna een uur met elkaar gepraat, we hebben er beide een goed gevoel over!
Wel ffies kriebels toen ze het JA moment ffies ging oefenen Maar ik kan heel goed JA zeggen Erik ook hoor haha!

Ringen nog niet klaar... wel gepoets, maar stond nog geen datum in
Morgen klaar als goed is, daarna naar de fotograaf om alles door te spreken.

Volgende week is het feest al 1 uur aan de gang
Vanmiddag nog even naar een bruidspaar gekeken, die gingen trouwen net voor wij het gesprek hadden
pi_59373729
kan het even niet laten

1 -0 woei
pi_59373847
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 21:03 schreef draculettetje het volgende:
kan het even niet laten

1 -0 woei
Hahaha ik wilde het zeggen, maar dacht.. nee ik hou me in!

1 - 0
pi_59373891
ow ja dat JA zeggen ben benieuwd hoe dat er bij mij uitkomt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')