hmm en waar is dat dan ??quote:
Kan niet beterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zeg ehh.. sunshine.. verder alles goed?
Ik volg jouw voorbeeldquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga werken!
Luie relnicht dat je er bent!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:23 schreef 907 het volgende:
Maar maar maar, ik ben ook ver weg dus misschien is het dan toch dichtbij!
Hoezo? Ook een vrije dag danquote:
heeft er een hippie gewoont ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL
Ja goed man!
Gisteravond dus wezen kijken in het huisje wat ik ga krijgen. Er moet echt ontzettend veel aan gaan gebeuren. En daarmee druk ik mijzelf nog zwak uit
Benedenverdieping: Rozen muren + geen vloer + er is in gerookt. Ik wil hierin laminaat leggen, een zachte witte kleur aanbrengen op de muren en het dak, dus daar gaat het nodige werk inzitten
Bovenverdieping: Overal hangt donker paars behang... no need to say more, dat wordt behang schrapen en overal gaan verven, tevens hier ook niks op de vloer dus daar komt ook laminaat.
De tuin = Oerwoud, punt. Moet ontzettend veel aan gebeuren maar daar is zeker iets mooi's van te maken.
Foto's heb ik nog niet, die kan ik de 19e wel gaan maken, dan krijg ik namelijk de sleutel.
Wie is een man?quote:
quote:
Nee, je zou het wel zegen ja...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heeft er een hippie gewoont ?![]()
wel leuk voor je dat je eindelijk aan de slag kan man!
even 2/3 maanden lekker aan de slag, en je kan ervan genieten
Dat bedoel ik maarquote:
Wordt er ook 1 wakkerquote:
No shit Sherlockquote:
She stole my linequote:
Nee...ik doe alleen geen flikkerquote:
I didn'tquote:
Gast, ga jij nou maar je thee halenquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heeft er een hippie gewoont ?![]()
wel leuk voor je dat je eindelijk aan de slag kan man!
even 2/3 maanden lekker aan de slag, en je kan ervan genieten
Ter ere daarvan heb ik net 3 ganzen genomenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg herdenken jullie ook vandaag de verkrachte eend ?
http://www.spitsnieuws.nl(...)e_eend_herdacht.html
It's a lie... A lie I tell you!quote:
zo je hebt je ingehouden!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ter ere daarvan heb ik net 3 ganzen genomen
Als jequote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, ga jij nou maar je thee halen
Ja, we zijn ook niet voor niets hier belandquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Godverdomme, ben ik heel ff weg, zijn er weer 2 pagina's vol gespammed
Well... didn't saw that one comingquote:
Je moeder denkt ook altijd aan EMO'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als we moeten helpen behang afhalen hoor ik het wel!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL
Ja goed man!
Gisteravond dus wezen kijken in het huisje wat ik ga krijgen. Er moet echt ontzettend veel aan gaan gebeuren. En daarmee druk ik mijzelf nog zwak uit
Benedenverdieping: Rozen muren + geen vloer + er is in gerookt. Ik wil hierin laminaat leggen, een zachte witte kleur aanbrengen op de muren en het dak, dus daar gaat het nodige werk inzitten
Bovenverdieping: Overal hangt donker paars behang... no need to say more, dat wordt behang schrapen en overal gaan verven, tevens hier ook niks op de vloer dus daar komt ook laminaat.
De tuin = Oerwoud, punt. Moet ontzettend veel aan gebeuren maar daar is zeker iets mooi's van te maken.
Foto's heb ik nog niet, die kan ik de 19e wel gaan maken, dan krijg ik namelijk de sleutel.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als je
' Dieper, dieper! '
Hoort...
Dan heeft ze het niet over het theezakje in de theepot...
JE MOEDER!! Die is door 3 ganzen genomen... ow wacht...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ter ere daarvan heb ik net 3 ganzen genomen
nou dat idee had ik dus ook! ha haquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Godverdomme, ben ik heel ff weg, zijn er weer 2 pagina's vol gespammed
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JE MOEDER!! Die is door 3 ganzen genomen... ow wacht...
Over de suiker?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als je
' Dieper, dieper! '
Hoort...
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder denkt ook altijd aan EMO'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Haha en er dan een verijdelde meet van maken zeker, WL die zijn moeder meeneemtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als we moeten helpen behang afhalen hoor ik het wel!
de 19de al de sleutel! da's wel tof!
Dan neem ik WL's moeder ookquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha en er dan een verijdelde meet van maken zeker, WL die zijn moeder meeneemt
quote:
dat zijn wel de interesantere textenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als je
' Dieper, dieper! '
Hoort...
ha ha jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha en er dan een verijdelde meet van maken zeker, WL die zijn moeder meeneemt
mijn moeder pwnd jullie allemaa!quote:
Gaan we weerquote:
Haha nou dat moet nog steeds is gebeuren jaquote:
Aaaaightquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn moeder pwnd jullie allemaa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |