hebbie ook iets anders ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
Iemand een dropje trouwens?
Zit hier heel aso in m'n uppie te snoepen...
Niet met een recover programma terug te halen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:07 schreef tripack het volgende:
iedereen is druk bezig zo te zien
mijn usb-stick is "kaduuk" moe em formateren voordat ik em weer kan gebruiken
hmmm ja... daarbij zatten al de ingen die ik voor me stage heb gedaanquote:
Ga werken!quote:
heb er 22 jaar gewoond, resideer nu in het oosten van het land, bevalt me zeer goedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:56 schreef tripack het volgende:
[..]
ah ik ookik woon er nog een paar maanden (nja half) dan ga ik samenwonen
in 's-gravendeel
ja! alles puik! met jou?quote:
Tuurlijk...quote:
Trek je even een sprintje en haal je er zelf 1?quote:
Wil je hebben dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hebbie ook iets anders ?
ben niet echt een drop persoon ....
* DrakenVlieg slaat 907 heel hardquote:
weet je wa is, zij wonen boven :S, dus is beetje vreemd als je zomaar hun huis binne loop en zomaar thee gaat zettequote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Trek je even een sprintje en haal je er zelf 1?
[ afbeelding ]
Ow wacht...
Ik had het gedaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:13 schreef geinporem het volgende:
[..]
weet je wa is, zij wonen boven :S, dus is beetje vreemd als je zomaar hun huis binne loop en zomaar thee gaat zette
En je denkt echt dat zij thee aan het drinken zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:13 schreef geinporem het volgende:
[..]
weet je wa is, zij wonen boven :S, dus is beetje vreemd als je zomaar hun huis binne loop en zomaar thee gaat zette
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
erm doe maar iets van erm... chocolade
Volgens mij vind je dat veel te fijnquote:
ahaha nog een rede om het nie zelf te halequote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je denkt echt dat zij thee aan het drinken zijn
TITS or GTFO!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:15 schreef geinporem het volgende:
[..]
ahaha nog een rede om het nie zelf te hale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |