ik kliktequote:
Chocolade koekje zeker?quote:
Moet ik nou met vaders?quote:
nou er werkt hier dus wel een Turk , en die neemt zn eigen "Halal" Thee mee.quote:
Thee drinken ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Moet ik nou met vaders?
Wait.. don't answer that...
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou er werkt hier dus wel een Turk , en die neemt zn eigen "Halal" Thee mee.
tot zover mn cabaret
Ik lust alle koekjes, daarin ben ik niet zo moeilijkquote:
echt wel en alle plafons moeten gewit wordenquote:
Daarin niet? Waarin wel? De rest?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik lust alle koekjes, daarin ben ik niet zo moeilijk
Moet ik je nu troosten?quote:
Mwoah.. Ik ben gemiddeld moeilijk...quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
echt wel en alle plafons moeten gewit wordendaar heeft de dame voor ons niets aan gedaan en verder was de keuken en de badkamer nog erg vies
haar in het putje
Vergeleken met... ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mwoah.. Ik ben gemiddeld moeilijk...
Andere vrouwen.quote:
Ooow gewoon normaal dusquote:
Voetbal kijken!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:49 schreef geinporem het volgende:
iemand nog plannen voor het weekend?
Jij gaat zeker thee halen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:49 schreef geinporem het volgende:
iemand nog plannen voor het weekend?
Preciesquote:
BOEM!! En ofquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Voetbal kijken!!![]()
![]()
en bier drinken!!
Ik ga BBQ-enquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Voetbal kijken!!![]()
![]()
en bier drinken!!
Gelukkig maarquote:
bwaaa bijna, heb em trouwes net op, was lekker.quote:
vanmiddag mn HDTV box ophalen bij het postkantoorquote:
Scheelt weer hè?quote:
lekker weer ervoorquote:
Met vriendinlief?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Zaterdag uit eten
en de rest heb ik nog geen idee van
Hier wordt het topweer!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker weer ervoor![]()
kan je beter gaan gourmetten
En je weet zeker dat het thee was?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:51 schreef geinporem het volgende:
[..]
bwaaa bijna, heb em trouwes net op, was lekker.
morge naar de stad
Inderdaad ja, even laten weten hoe het er dan uitziet hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vanmiddag mn HDTV box ophalen bij het postkantoorben benieuwd!
is heir geblocked. maar van he-man heb ik nog de poppen van. heb ik nooit weggegooid , en liggen bij mn ouders op zolderquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
even uit de oude youtube doos
voor de mannetjes onder ons
Nostalgie
en voor de vrouwtjes
of keken die hier niet na
Ja scheelt zekerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Scheelt weer hè?
Waar blijft mijn koekje trouwens
woon je niet in nederland ?quote:
Wil je me vetmesten ofzo?quote:
neejquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het thee was?
Helaas welquote:
tis heir 50% kans op regenquote:
Zal wel meevallen toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wil je me vetmesten ofzo?
Eentje was ook wel genoeg
Smakelijk dan maarquote:
Hier zonnetje en lekker warm geloof ik..quote:
Juhwelquote:
dan kom ik gezellig bij je bbq-en goed ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hier zonnetje en lekker warm geloof ik..
Samen met m'n hele familie?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan kom ik gezellig bij je bbq-en goed ?
Hebben we gelijk het ontmoeten van de familie gehadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Samen met m'n hele familie?
Ja, gezellig
Sorry zeg ik alvastquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja, gezellig
Nou danquote:
als er gedronken wordt is het altijd gezelligquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja, gezellig
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry zeg ik alvast
Ach je moeder kent hem al
Het is helemaal niks persoonlijks , anders hadden gisteren Smokez + WL + Sgele en ikzelf behoorlijke ruzie gehadquote:
quote:
Zo vat ik het ook helemaal niet opquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is helemaal niks persoonlijks , anders hadden gisteren Smokez + WL + Sgele en ikzelf behoorlijke ruzie gehad
Nou, kom maar opquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn..
En als je weet hoe m'n moeder er uit ziet, zal het nog veel vaker gebeuren
Anders kom je ook ff gezellig naar de BBQ, kun je haar meteen zienquote:
we weten vooralsnog niet welke plaats je woontquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Anders kom je ook ff gezellig naar de BBQ, kun je haar meteen zien
Ver Weg, ken je dat niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we weten vooralsnog niet welke plaats je woont
quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zo vat ik het ook helemaal niet op
Lig steeds in een deuk
Whehehequote:
quote:
Dat hebben we toch altijd?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is helemaal niks persoonlijks , anders hadden gisteren Smokez + WL + Sgele en ikzelf behoorlijke ruzie gehad
Nee, jij jatte mijn dropjes!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:05 schreef 907 het volgende:
[..]
Dat is nogsteeds dicht bij hier, ben ik nu uitgenodigd?
Had je je topo beter moeten leren vroegerquote:
Ow ja... sorryquote:
Wiehoehquote:
Nee, dat is Verweggiesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toch de hoofdstad van Verweggistan?
kan je geen routebeschrijving gevenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Had je je topo beter moeten leren vroeger
Die krijg je niet zo vaak?quote:
Ben Kim Holland nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je geen routebeschrijving geven
Jawel hoorquote:
Hahahaquote:
Oh okquote:
Roken. Bah.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
jezus wat een snelheid zeg..kan niet eens ff gaan roken
Ga ook eens wat vaker jemoederen (ja, hier is het echt een werkwoordquote:
das wel een leuke moederquote:
Nee, dat kan ik echt niet hoor..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga ook eens wat vaker jemoederen (ja, hier is het echt een werkwoord)
Oefening baart kunst, je wordt er vanzelf beter in!
Uiteindelijk ben je in staat om complete zinnen te verbasteren tot diepe beledigingen
Truequote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga ook eens wat vaker jemoederen (ja, hier is het echt een werkwoord)
Oefening baart kunst, je wordt er vanzelf beter in!
Uiteindelijk ben je in staat om complete zinnen te verbasteren tot diepe beledigingen
Don't worryquote:
Die is zo vaak en hard uitgewoond, die kan zonder een spier te verrekken binnen 2 minuten een 16-ling baren!quote:
*proest* m'n waterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die is zo vaak en hard uitgewoond, die kan zonder een spier te verrekken binnen 2 minuten een 16-ling baren!
im moet altijd zo om haar lachen!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die is zo vaak en hard uitgewoond, die kan zonder een spier te verrekken binnen 2 minuten een 16-ling baren!
I don'tquote:
Mooi zoquote:
Net was ze nog mijn moederquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
im moet altijd zo om haar lachen!
[ afbeelding ]
net je moeder sm0kez
Hahahaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
im moet altijd zo om haar lachen!
[ afbeelding ]
net je moeder sm0kez
Ga je trouwen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik verwacht stielum mijn vrijgezellen feestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |