Nee, heb teveel productkennis.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:29 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Al eens aan een vakantiebaantje bij de Douglas gedacht Stereo?
Ik werk ook maar een uur per dag, 5 dagen in de week, en heb andere hobbiesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:39 schreef W1ZZ het volgende:
Uhhm, jij verdient een fles per uur en toch horen we jou altijd over arme student dure luchtjes moeilijk moeilijk?
Bachelor of social workquote:
Volgens mij wel idd! Het kwam iig zo op mij over omdat de een alle productnamen goed uit wist te spreken en de andere niet echt en Musc Ravageur ook niet kende.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:12 schreef W1ZZ het volgende:
Hadden de dames allebei lang donkerbruin haar? Want naar mijn idee hebben ze allebei evenveel kennis, de een is alleen wat meer bereid om toe te geven wanneer ze iets niet wist. Die zei mij ook al een keer dat ik maar moest komen werken
Telefoonnummer vragen wanneer je dat overkomt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:17 schreef W1ZZ het volgende:
kijken ze me glazig aan.
Pak de middelste coupé van de trein van Zwolle naar Emmen om een walm van AdG te ruiken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:30 schreef MFPascal het volgende:
Alleen de Acqua di Genova hebben ze niet opgestuurd, en dat leek me nou juist wel een fijne geur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |