Karn toch??quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:45 schreef APK het volgende:
[..]
Het duurde een tijdje voor die Sony er was, maar het is -op Karen na- de beste aanschaf ooit!![]()
Prachtig beeld, ik geniet er elke avond van!
Tricky......quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:57 schreef APK het volgende:
SHOWCHAT: KEIHARD DE GAAFSTE (met een zachte g)
Test.
Karn ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Karn toch??
Een vrouw aanschaffen. De Taliban is er niets bij
Nix mis met Taliban.......stuk gastvrijer dan een Yank....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Karn toch??
Een vrouw aanschaffen. De Taliban is er niets bij
Ik zat echt even op het verkeerde spoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:59 schreef APK het volgende:
[..]
Karn ja.
Zij is liev met een hoofdletter en ik zou haar nooit inruilen voor een Sony.![]()
Tenzij ze een betaalbaar 200" model op de markt brengen natuurlijk.
Gewoon overslaan en doorgaan met de AH-kwaliteitswijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Gawd, en ik moet gewoon nog aan de koffie beginnen.
Die slapen allang!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:04 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon overslaan en doorgaan met de AH-kwaliteitswijn.![]()
De kids gingen om 10 uur slapen, toch?
Fugees.quote:
Zeg Lobje, ga eens van Pim z'n computerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Fugees.![]()
Maar euh, alleen maar linkdumpen is ook weer een beetje saai.![]()
Wanneer heb jij voor het laats geneukt en was het lekker of kun je het het zelf vingerend beter?
Heb jij geen buren of zo ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Fugees.![]()
Wanneer heb jij voor het laats geneukt en was het lekker of kun je het het zelf vingerend beter?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Fugees.![]()
Jawel, een homosueel met één Welpie op z'n deur, want 12 euro 92 is niet genoeg voor nog een Welpiequote:
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind neuken nóg saaier dan linkdumpen.....
Serieus waar.....'t is niet relaxed, 't is een fixatie op één onderdeel waarbij heel veel zintuigen worden uitgeschakeld....ik vind het zonde van de sex....en het ziet er ook nog eens niet uit....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |