Mooi foto-momentje.quote:
Dat wel, maar zo'n oud wijf als ik trekt het niet meer na x bierquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeg thuis ? Niet gezellig in de kroeg genoeg?
't Kan erger: ik ben ook vroeger thuis, omdat ik helemaal ondergekotst ben.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeg thuis ? Niet gezellig in de kroeg genoeg?
Ik vind tien bier nog best netjes voor zo'n ouwe tang.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wel, maar zo'n oud wijf als ik trekt het niet meer na x bier
Damn, en jij zat vast niet in de dorpskroegquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
't Kan erger: ik ben ook vroeger thuis, omdat ik helemaal ondergekotst ben.
En dan gaan we strax (net als in het "Hoop-topic") beoordelen of ik wel dronken genoeg ben om nog foutloos te typenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind tien bier nog best netjes voor zo'n ouwe tang.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
't Kan erger: ik ben ook vroeger thuis, omdat ik helemaal ondergekotst ben.
Nee ik moest nog rijden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, en jij zat vast niet in de dorpskroeg![]()
Was je zo dronken dat je het niet meer kon ontwijken??
Yep, helemaal, ook met de anti-virus....... op die PC dan, op deze loopt ie wat rigoreuzer dan ik in gedachten hadquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is het nog gelukt Lea?
Ah, de BOB... das minder, en ja idd, je kind wel zo opvoeden dat als ie bij een ander kotst dat het dan gewoon over het tapijt gaat ipv over jou...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik moest nog rijden.![]()
Zie het maar eens te ontwijken, als je een klein menneke op schoot hebt dat ineens een hele golf maaginhoud over je heen sproeit. En het was nog wel bij vrienden, dus waarom-ie het niet gewoon over hun tapijt heeft gewerkt. Morgen straf.
Je bedoelt dat niet, maar daar wordt wél altijd stevig gezopen ja.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik moest nog rijden.![]()
Zie het maar eens te ontwijken, als je een klein menneke op schoot hebt dat ineens een hele golf maaginhoud over je heen sproeit. En het was nog wel bij vrienden, dus waarom-ie het niet gewoon over hun tapijt heeft gewerkt. Morgen straf.
En anders morgen geen eten. Eens kijken of meneertje dan nog aan het kotsen slaat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, de BOB... das minder, en ja idd, je kind wel zo opvoeden dat als ie bij een ander kotst dat het dan gewoon over het tapijt gaat ipv over jou...
quote:
Je bedoelt of ze weer thuis is ?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is het nog gelukt Lea?
Dat bedoel ik ... God dank voor de frituurquote:
Ik heb deze keer aantekeningen gemaakt, en de aantekeningen samen met de heilige CD ver bij de kid vandaan opgeborgenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze was weer eens vergeten hoe met "Ghost imaging" om te gaan....
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En anders morgen geen eten. Eens kijken of meneertje dan nog aan het kotsen slaat.
Al z'n mp3 bestandjes weer pleiten.....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb deze keer aantekeningen gemaakt, en de aantekeningen samen met de heilige CD ver bij de kid vandaan opgeborgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |