Ik hoorde het ookquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:17 schreef Copycat het volgende:
Zei er iemand drugs?
Waarom verbaast me dat nu helemaal niets?quote:
Nazorg is een delicate zaak, blijkbaar. Dus nu COSt men over uilenkuikens, astronauten en zebra's. Alleen die ruzies on stream hè, onverstaanbaar.quote:Is dit forum nog niet opgeheven
Buuv kallum! Neem een borrelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:
En de TT doet me dan weer hier aan denken:
Weet er iemand nog een goede provider? Ik ben nu na de zoveelste ruzie met @ home er zo zat van dat ik per direct iets anders zoek. Vieze vuile gore van de rattenbesnuffelde inhalige KUT flikkers
Hopelijk is niet net je contract "stilzwijgend" met een jaar verlengd, want daar zijn providers ook héél goed in.quote:
Hoorde gister van iemand dat hij van KPN (internet en bellen) was overgegaan naar Orange. Een 20 MB internetlijn, virusscanner, firewall plus gratis bellen naar vaste nummers voor 30 euro pm. Bij KPN betaal ik iets van 40 (dacht ik) voor internet plus bellen met een veel langzamere lijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:
En de TT doet me dan weer hier aan denken:
Weet er iemand nog een goede provider? Ik ben nu na de zoveelste ruzie met @ home er zo zat van dat ik per direct iets anders zoek. Vieze vuile gore van de rattenbesnuffelde inhalige KUT flikkers
Contractquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
ze zijn overgegaan in Ziggo, dus als het goed is kan ik er nog onderuit....
In de metro wél. De "mystery-stripper" is nu ook op film vastgelegd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef debuurvrouw het volgende:
enniewees, nog wat leuks te beleven hier?
En geen mooiere vrouwen dan in Roemenië (kwestie van smaak natuurlijk, maar er zijn echt heel veel schone dames daar) Als je daar in de zomer rond loopt kijk je je ogen uit......quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
In de metro wél. De "mystery-stripper" is nu ook op film vastgelegd.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)urprise_@_metro.html
't Is beter dan een behandeld wortelkanaal dat aan het ontsteken is.....ze slaan met hamertjes onder m'n oog. Nog geen drie uur geslapen vannacht.....quote:
Hebbie ook uncensored?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:00 schreef debuurvrouw het volgende:
enne Gert, het lichaam van Eminem is in deze clip wel bijzonder(ff die kop wegdenken
)
even ter compensatie van de strippers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |