Dat is wel erg dom. Anders zet je er gewoon Inleiding en Conclusie boven voor de mentaal geretardeerden.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Blijkbaar is het bijzonder onconventioneel om te beginnen met een inleiding en te eindigen met een conclusie, anders hoefde dat niet gevraagd te worden
Nee, die waren opquote:Op zondag 8 juni 2008 19:15 schreef wyccie het volgende:
Bij mij wordt het gijs door uien, maar dat heb jij er niet eens in zitten. Klinkt wel lekker, maar niet te zout door bacon én kapucijners?
eenschquote:Op zondag 8 juni 2008 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wens bij deze de wiskunde een lange, gruwelijke en zeer pijnlijke dood toe. Amen.
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wens bij deze de wiskunde filosofie een lange, gruwelijke en zeer pijnlijke dood toe. Amen.
Kan je de les missen wat betreft benodigde kennis? Dan zou ik het gewoon doenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:30 schreef Etcetera het volgende:
ik ga morgen met de auto naar school
ik heb woensdag een les die ik graag wil missen
zal ik glashard beweren dat ik de auto dan niet mee kan krijgenhet is zó verleidelijk
het is niet echt de kennis waar het om gaat in deze lesquote:Op zondag 8 juni 2008 19:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan je de les missen wat betreft benodigde kennis? Dan zou ik het gewoon doen
Dus je kan het eigenlijk niet missen? Ik weet niet, ik heb de laatste tijd zelf nogal gezonigd op dit gebied. misschien ben ik geen objectieve hulpquote:Op zondag 8 juni 2008 19:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is niet echt de kennis waar het om gaat in deze leswe moeten een academisch debat voeren en ik heb niet bijster veel zin eerlijk gezegd. en ja ik weet zeker dat ik een van de debaters ben deze week
het kost wel handenvol geld aan benzine trouwensquote:Op zondag 8 juni 2008 19:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dus je kan het eigenlijk niet missen? Ik weet niet, ik heb de laatste tijd zelf nogal gezonigd op dit gebied. misschien ben ik geen objectieve hulp
rustig hequote:Op zondag 8 juni 2008 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nahja hier is het ook niet jevanhet. Ik ga er weer es vandoor!
hoe kan je dat nou zeggenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nahja hier is het ook niet jevanhet. Ik ga er weer es vandoor!
Het is niet alsof je het kan ontkennenquote:
quote:
Die auto he, had die vorige week niet wat schade opgelopen? Is woensdag niet een goede dag om de auto naar de garage te brengen?quote:Op zondag 8 juni 2008 19:30 schreef Etcetera het volgende:
ik ga morgen met de auto naar school
ik heb woensdag een les die ik graag wil missen
zal ik glashard beweren dat ik de auto dan niet mee kan krijgenhet is zó verleidelijk
Als je zegt "De bumper was stuk en de auto moet naar de garage" is daar ook nog es geen woord van gelogen. Als zij niet naar de dag vragen doe je niets foutquote:
doen ze toch wel, maar dat interesseert me niet zoquote:Op zondag 8 juni 2008 22:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je zegt "De bumper was stuk en de auto moet naar de garage" is daar ook nog es geen woord van gelogen. Als zij niet naar de dag vragen doe je niets fout
zaterdag gaat hij naar de garage. voor we naar campzone gaan krijgt hij sowieso nog een grote beurt, maar hij lekt nu ook olie. Deed hij voor m'n ongelukje ook al maar het zal er niet beter op zijn geworden denk ikquote:Op zondag 8 juni 2008 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of je brengt em echt op woensdag langs
Goed, al heb ik de afgelopen dagen nogal lopen kloten met een SD-kaartje van ze. Maar na een hoop gezoek op internet ben ik er achter gekomen dat het ook wel es aan mijn kaartlezer zou kunnen liggenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:17 schreef wyccie het volgende:
Tim, wat zijn je ervaringen bij DealExtreme?
Als je écht een goede zaklamp nodig hebt dan is een Maglite een betere keus. Moet het gewoon licht geven dan vind je vast wel wat bij DEquote:Op zondag 8 juni 2008 22:29 schreef wyccie het volgende:
Ik heb niks nodig, was gewoon even aan het kijken. Gewoon handige, goedkope dingetjes. Eventueel als cadeautjes.
Ik vind een sleutelhangerlichtje superhandig voor de deur en brievenbus. Maar eigenlijk heb ik nu al een goede, namelijk zo'n lichtje aan een elastikje voor de fiets.
En ik moet nog een goede zaklamp hebben, maar ik denk dat ik beter een duurdere MagLite kan halen.
Loop je vaak 's nachts door het bos na een dropping of heb je er een nodig voor die ene week in het jaar dat je op een camping staat? In het tweede geval is een echte Maglite misschien wat overdrevenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:36 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar hoe bepaal je of je een écht goede nodig hebt, of gewoon licht wilt hebben.![]()
MagLites zijn meestal wel erg zwaar, vind ik niet zo handig. Maar ze zijn wel duurzaam.
Hehe, word het dan serieus door de politie in beslag genomen?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Maglite![]()
beste zaklamp die er is
en het mooie is: als je 'm zonder batterijen bij je hebt, wordt het beschouwd als een slagwapen. Maar mét batterijen is dat ding een stuk zwaarder![]()
je hebt ook kleinere maglites heik heb een D3, die is ongeveer 30cm lang (incl. kop) en daar moeten 4 D-cell batterijen in
Via DE heb ik er eentje gekocht met een trektouwtje er aan. Heb em alleen nog niet gebruikt voor iets anders dan even snel wat zoeken in het donkerquote:Op zondag 8 juni 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
Eerder dat laatste, maar om dan maar elk jaar een nieuwe te moeten kopen is ook een beetje raar.
Ik zou nog ergens een oplaadknijpzaklamp moeten hebben. Ben je in ieder geval niet afhankelijk van batterijen en het gaf nog veel licht ook.
ik weet de wetten niet precies eerlijk gezegd, maar dat is mij verteld: een lege maglite is een slagwapen.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, word het dan serieus door de politie in beslag genomen?
die D3 is ong 30cm langquote:Hoe groot is die D3 en wat zijn D-cel batterijen?
Geen verzendkosten, tenzij je duur spul koopt (maar zelfs dan weet ik het niet zeker). Naast Paypal kan je dacht ik ook met creditcard betalen. Het DX logo laten verwijderen is niet nodig zolang je onder een bepaald bedrag blijft, dat was ergens rond de 20 euro. Kijk ik zo wel even na in het DX topicquote:Op zondag 8 juni 2008 23:52 schreef wyccie het volgende:
Heeft DealExtreme geen verzendkosten, zelfs al koop je iets van een dollar?
En kun je alleen met PayPal betalen?
Ik las iets over DX logo verwijderen, kost een cent. Om invoerkosten te omzeilen? Is dat nodig voor iets van twee dollar?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:49 schreef Etcetera het volgende:
toen ben ik de buren maar even vergeten, naar het huis gerend waar Pitt was, op het raam geklopt, hij vliegt naar buiten (had wel door dat er wat mis was) en was helemaal niet boos, alleen blij dat er met mij niks was
![]()
ik denk dat sven ook een beetje een duurdere auto heeftquote:
ja dat hoop ik ookquote:Op maandag 9 juni 2008 10:08 schreef Whiteguy het volgende:
Ek poultje op mn werk:
*klik*
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat ik NL-ITA niet goed heb ...
quote:Op maandag 9 juni 2008 09:57 schreef Etcetera het volgende:ben net van stadskanaal naar groningen gereden
met B., een vriend, want die moest ook in de stad zijn en was vorige week hele week nog niet op school geweest
en ging praktisch vlekkeloos, alleen dacht ik slim te zijn en de route van lijn 15 te volgen maar je mag met de auto niet voorbij de A-kerk
dus ik rondje rijden, terug richting station, toen rechts, richting Westerhaven en vanaf daar de route weer opgepikt
zonder iemand te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |