Dat is wel erg dom. Anders zet je er gewoon Inleiding en Conclusie boven voor de mentaal geretardeerden.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Blijkbaar is het bijzonder onconventioneel om te beginnen met een inleiding en te eindigen met een conclusie, anders hoefde dat niet gevraagd te worden
Nee, die waren opquote:Op zondag 8 juni 2008 19:15 schreef wyccie het volgende:
Bij mij wordt het gijs door uien, maar dat heb jij er niet eens in zitten. Klinkt wel lekker, maar niet te zout door bacon én kapucijners?
eenschquote:Op zondag 8 juni 2008 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wens bij deze de wiskunde een lange, gruwelijke en zeer pijnlijke dood toe. Amen.
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wens bij deze de wiskunde filosofie een lange, gruwelijke en zeer pijnlijke dood toe. Amen.
Kan je de les missen wat betreft benodigde kennis? Dan zou ik het gewoon doenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:30 schreef Etcetera het volgende:
ik ga morgen met de auto naar school
ik heb woensdag een les die ik graag wil missen
zal ik glashard beweren dat ik de auto dan niet mee kan krijgenhet is zó verleidelijk
het is niet echt de kennis waar het om gaat in deze lesquote:Op zondag 8 juni 2008 19:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan je de les missen wat betreft benodigde kennis? Dan zou ik het gewoon doen
Dus je kan het eigenlijk niet missen? Ik weet niet, ik heb de laatste tijd zelf nogal gezonigd op dit gebied. misschien ben ik geen objectieve hulpquote:Op zondag 8 juni 2008 19:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is niet echt de kennis waar het om gaat in deze leswe moeten een academisch debat voeren en ik heb niet bijster veel zin eerlijk gezegd. en ja ik weet zeker dat ik een van de debaters ben deze week
het kost wel handenvol geld aan benzine trouwensquote:Op zondag 8 juni 2008 19:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dus je kan het eigenlijk niet missen? Ik weet niet, ik heb de laatste tijd zelf nogal gezonigd op dit gebied. misschien ben ik geen objectieve hulp
rustig hequote:Op zondag 8 juni 2008 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nahja hier is het ook niet jevanhet. Ik ga er weer es vandoor!
hoe kan je dat nou zeggenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nahja hier is het ook niet jevanhet. Ik ga er weer es vandoor!
Het is niet alsof je het kan ontkennenquote:
quote:
Die auto he, had die vorige week niet wat schade opgelopen? Is woensdag niet een goede dag om de auto naar de garage te brengen?quote:Op zondag 8 juni 2008 19:30 schreef Etcetera het volgende:
ik ga morgen met de auto naar school
ik heb woensdag een les die ik graag wil missen
zal ik glashard beweren dat ik de auto dan niet mee kan krijgenhet is zó verleidelijk
Als je zegt "De bumper was stuk en de auto moet naar de garage" is daar ook nog es geen woord van gelogen. Als zij niet naar de dag vragen doe je niets foutquote:
doen ze toch wel, maar dat interesseert me niet zoquote:Op zondag 8 juni 2008 22:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je zegt "De bumper was stuk en de auto moet naar de garage" is daar ook nog es geen woord van gelogen. Als zij niet naar de dag vragen doe je niets fout
zaterdag gaat hij naar de garage. voor we naar campzone gaan krijgt hij sowieso nog een grote beurt, maar hij lekt nu ook olie. Deed hij voor m'n ongelukje ook al maar het zal er niet beter op zijn geworden denk ikquote:Op zondag 8 juni 2008 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of je brengt em echt op woensdag langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |