Ik heb niet echt een klein muurtje hier in huis waar ik het even op zou kunnen proberen.... en ik weet ook niet hoe dat zit als het mislukt.. moet ik het er dan weer allemaal afhalen om het ooit nog mooi te krijgen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:36 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik zou het gewoon eens een keertje gaan proberen op een klein muurtje. Mocht het falikant misgaan, dan kun je altijd nog de expert inschakelen toch?
Geen muurtje achter een deur? Op het toilet? In de hal?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:38 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een klein muurtje hier in huis waar ik het even op zou kunnen proberen.... en ik weet ook niet hoe dat zit als het mislukt.. moet ik het er dan weer allemaal afhalen om het ooit nog mooi te krijgen?
Wat ik had begrepen van Topstuc is dat het een langere verwerkingstijd heeft en je daardoor dus meer tijd hebt voor alle verschillende stappen... dat is natuurlijk voor een beginner wel fijn! Klopt dit ook, of is dit gewoon een slim marketingpraatje en kan ik net zo goed van die roodband kopen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:19 schreef webspider het volgende:
Per ongeluk hebben we het spul deze week in de bouwmarkt ook in handen gehad (het foldertje ligt zelfs thuis) ... maar dit TopStuc was een stuk duurder dan het vertrouwde roodband ... wat zijn werk prima doet
Als ze zoiets beweren, dan moet het product het wel nakomen, anders gaan mensen om hun geld terug bedelen, iets waar de fabrikant natuurlijk ook niet op zit te wachten. Verder hangt het denk ik ook af van de hoeveelheid die je per keer aanmaakt. Als je je emmer maar voor 1/4e vol doet, droogt het spul natuurlijk veel sneller dan als je de hele emmer vult.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:36 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Wat ik had begrepen van Topstuc is dat het een langere verwerkingstijd heeft en je daardoor dus meer tijd hebt voor alle verschillende stappen... dat is natuurlijk voor een beginner wel fijn! Klopt dit ook, of is dit gewoon een slim marketingpraatje en kan ik net zo goed van die roodband kopen?
Vergelijk zelf: roodband 20 minuten, TopStuc 45 minuten.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:36 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Wat ik had begrepen van Topstuc is dat het een langere verwerkingstijd heeft en je daardoor dus meer tijd hebt voor alle verschillende stappen... dat is natuurlijk voor een beginner wel fijn! Klopt dit ook, of is dit gewoon een slim marketingpraatje en kan ik net zo goed van die roodband kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |