http://www.clubachterdeduinen.nl/selectie/daryl_janmaatquote:
Google is verdeeld en ADO zelf heeft nog geen selectie op de site staanquote:Op maandag 7 juli 2008 14:45 schreef Blawh het volgende:
Gedaan, maar ooh wee als je het fout hebt!
Bekijk het lekker.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ Bericht 4% gewijzigd door sjimz op 07-07-2008 23:09 (laat die smiley in het vervolg maar weg.) ]
Ik weet goed waarom je die smiley postte.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bekijk het lekker.
Ik bepaal toch echt zelf welke smilies ik post. Zolang ze niet policyoverschrijdend zijn, zoals [ afbeelding ], kan je lullen wat je wil.
Schopje ?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:05 schreef pfaf het volgende:
icon is er al wel. Of was in ieder geval. Daar kreeg iedereen de icons van Yeahuhuhdingus.
Van mij mag je.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:03 schreef kleinzusje het volgende:
Hello Mods![]()
Is het ok dat ik in VBL ( ook) een Smilie en Icon topic maak ?
Ik heb hem ook proberen te zoeken, maar kon het topic net zoals jij niet vinden.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:05 schreef pfaf het volgende:
icon is er al wel. Of was in ieder geval. Daar kreeg iedereen de icons van Yeahuhuhdingus.
De laatste post is van begin 2004.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Amateurs.
Kerst-icoontjes voor alle vaste VBL-(us)ers!
Kerst is pas over 5,5 maand.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Amateurs.
Kerst-icoontjes voor alle vaste VBL-(us)ers!
Er zijn veel vaste users die bijna alleen in VBL te vinden zijn, ik denk dat er daardoor ook redelijk veel users zijn die niet weten van het bestaan van het Icon-topic in GC.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom moet er in elk subforum een Icon-topic? Kan dat niet gewoon in het crea-bea subforum blijven?
Voor speciale evenementen zoals het EK is het ok, maar ik zie niet wat het toevoegt aan VBL.
Ik snap gewoon niet waarom je niet óf een avatar zelf kan maken, óf naar het desbetreffende topic in - ik meen - GC kan. Zo ver weg is dat toch niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:50 schreef venomsnake het volgende:
Ouwe zemelaar.
Ik vind het niet storend, ik vind het overbodig. Denk ook dat er weinig animo voor is eigenlijk. Het zal voornamelijk .gif-requests zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Er zijn veel vaste users die bijna alleen in VBL te vinden zijn, ik denk dat er daardoor ook redelijk veel users zijn die niet weten van het Icon-topic in GC.
Daarnaast lijkt het me ook niet echt storend, het is slechts 1 extra topic en dus niet iets wat het overzicht van de topiclijst ernstig belemmert. Vind je het echt zo storend?
Mwah, blijkbaar weet niet iedereen de weg naar GC. Ik krijg regelmatig pm's met een avatar verzoek.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom je niet óf een avatar zelf kan maken, óf naar het desbetreffende topic in - ik meen - GC kan. Zo ver weg is dat toch niet?
Over dat animo weet je pas als het topic er isquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind het niet storend, ik vind het overbodig. Denk ook dat er weinig animo voor is eigenlijk. Het zal voornamelijk .gif-requests zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |