abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59871312
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er kan zeker geen stop komen op de Van Halst, Maalderink, Ten Napels, etc klonen?

AFC Ajax Topic #1009 Zonder transfergeruchten.

.
Ik denk niet dat die accounts alleen verbannen kunnen worden op basis van hun naam, zeker niet zolang er niets mis is met hun postgedrag.

Ik zal het er achter met de andere over hebben.
pi_59871453
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:12 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

De Ten Napel-kloon was een van de eerste VBL-naamklonen. Dus om die nou als voorbeeld te nemen...

Persoonlijk erger ik me er totaal niet aan.
Je vond die post heel erg grappig? Of had je hem zelf geschreven?
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:16 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die accounts alleen verbannen kunnen worden op basis van hun naam, zeker niet zolang er niets mis is met hun postgedrag.

Ik zal het er achter met de andere over hebben.
Ik denk dat je er wel een beetje voor moet waken dat er niet straks allemaal van dat soort namen rondlopen, die allemaal gaan posten in de vorm van hun karakter, zoals nu deze Ten Napel, terwijl Van Halst en Van Geel dat ook wel redelijk vaak deden. Zoals Maalderink is natuurlijk geen ergernis oid, maar dit haalt het niet eens in onzin mag je toch hopen - met alle reacties er weer op volgend uiteraard.
pi_59871500
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat je er wel een beetje voor moet waken dat er niet straks allemaal van dat soort namen rondlopen, die allemaal gaan posten in de vorm van hun karakter, zoals nu deze Ten Napel, terwijl Van Halst en Van Geel dat ook wel redelijk vaak deden. Zoals Maalderink is natuurlijk geen ergernis oid, maar dit haalt het niet eens in onzin mag je toch hopen - met alle reacties er weer op volgend uiteraard.
Ik kom er later op terug.
pi_59871535
quote:
maar dit haalt het niet eens in onzin mag je toch hopen
Jawel hoor,

Doe hier Ten Napel na [deeltje #6]

Al 6 topics lang
pi_59871760
We houden het in ieder geval in de gaten BS, mocht je vaker storende posts van hem tegen komen dan horen we het uiteraard graag en dan bekijken we de situatie nogmaals.
pi_59871901
Top dat je in hetzelfde topic complimenten kan uitdelen vanwege het niveau van discussiëren, om daarna het topic weer de oude kant in te laten gaan.
pi_59872505
quote:

[..]

Je vond die post heel erg grappig? Of had je hem zelf geschreven?
Als alle posts grappig moeten zijn, kan Fok wel haar biezen pakken.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_59872648
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Top dat je in hetzelfde topic complimenten kan uitdelen vanwege het niveau van discussiëren, om daarna het topic weer de oude kant in te laten gaan.
Niet iedere off-topic post wordt direct gedelete. Als we het redelijk snel opmerken dan proberen we het eerst met een waarschuwing en als het nodig is worden er een aantal posts ge-edit.

Mocht er een hele reeks off-topic gepost worden en/ of negeert men de waarschuwing, dan gebruiken we regelmatig de delete-optie om het topic enigzins op te schonen. Aangezien er nu niet agressief en veel off-topic gereageerd wordt is een waarschuwing voorlopig even voldoende in onze optiek.
pi_59872732
Met Evert vind ik niks mis hoor. Natuurlijk wordt de grap langzaam uitgemolken, maar alleen omdat hij een specifiek policy schendt van één enkel topic hem een ban (proberen) aan te smeren, vind ik belachelijk.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_59872768
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Met Evert vind ik niks mis hoor. Natuurlijk wordt de grap langzaam uitgemolken, maar alleen omdat hij een specifiek policy schendt van één enkel topic hem een ban (proberen) aan te smeren, vind ik belachelijk.
Het geen BS volgens mij niet alleen om Evert, maar vooral om de off-topic reacties die erop volgen. We houden het in ieder geval in de gaten.
pi_59872858
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een ban aan te smeren . Ben je bang voor je kloon?
pi_59872911
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:42 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_59872916
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:42 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat is dan het verschil tussen 'een stop op' en 'een ban geven'? Wil je alle accountnamen van te voren laten controleren?

En ik heb geen kloon, ik ben grappig van mezelf.
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:44 schreef dndiek het volgende:

[..]

De twee Koos Humorlozen zitten weer op één lijn begrijp ik?
pi_59873581
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:31 schreef Blawh het volgende:

[..]

Niet iedere off-topic post wordt direct gedelete. Als we het redelijk snel opmerken dan proberen we het eerst met een waarschuwing en als het nodig is worden er een aantal posts ge-edit.

Mocht er een hele reeks off-topic gepost worden en/ of negeert men de waarschuwing, dan gebruiken we regelmatig de delete-optie om het topic enigzins op te schonen. Aangezien er nu niet agressief en veel off-topic gereageerd wordt is een waarschuwing voorlopig even voldoende in onze optiek.
Ik zal al te twijfelen om daarstraks te posten, maar Ray is nu weer online en nu is het wel weer weggehaald? Dus Vaduz en Blawh willen het Ajax-topic niet streng modereren, maar als Ray online is dan wordt het dus wel gemodereerd?

Waarom is er dan niet gewoon eenduidig beleid de ene kant of de andere kant op? Nu verwacht ik dus dat off-topic in het Ajax topic weggehaald wordt, maar dat kan ik alleen vragen wanneer Ray online is, want Vaduz en Blawh zullen het laten staan?

Misschien is het handig om het daar met zijn drieën eens over te hebben.
pi_59873596
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:44 schreef EnGCatjuh het volgende:

En ik heb geen kloon, ik ben grappig van mezelf.
http://forum.fok.nl/user/history/184501

FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59873609
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:44 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Wat is dan het verschil tussen 'een stop op' en 'een ban geven'? Wil je alle accountnamen van te voren laten controleren?
Je zou ook kunnen vragen om normaal mee te posten en de leuke hilarische Evert - quotes in ONZ te posten, je hoeft ze niet gelijk te bannen.
pi_59873857
Blawh en ik waren niet streng genoeg in het Ajax-topic, dat is nu wel duidelijk aan onze kant en daar zullen we rekening mee houden. (is ook over gesproken)
That's all folks!
pi_59873916
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik zal al te twijfelen om daarstraks te posten, maar Ray is nu weer online en nu is het wel weer weggehaald? Dus Vaduz en Blawh willen het Ajax-topic niet streng modereren, maar als Ray online is dan wordt het dus wel gemodereerd?

Waarom is er dan niet gewoon eenduidig beleid de ene kant of de andere kant op? Nu verwacht ik dus dat off-topic in het Ajax topic weggehaald wordt, maar dat kan ik alleen vragen wanneer Ray online is, want Vaduz en Blawh zullen het laten staan?

Misschien is het handig om het daar met zijn drieën eens over te hebben.
Omdat ik vond dat er een verschil zit tussen het bier, tieten & kermis off-topic posten en 2 of 3 reacties op de post van Evert. Inmiddels hebben we er over gediscusseerd en ik zou in de toekomst het off-topic dat ik zie weghalen.

Ik interpreteerde het blijkbaar anders dan de anderen/ jullie, mijn excuses daarvoor.

Edit: Vaduz was me net voor zie ik.
pi_59877470
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl/user/history/184501

Dat was geen kloon, dat was een poging tot een nieuwe nickname

En hoe weet jij dat?

PS. Who let the dogs out?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 00:12:10 #145
148059 Pritt
Atheïst
pi_59878980
Ik dacht dat DAM voorgoed was gabanned?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_59879107
Voorgoed bannen en Fok, dat is geen combi.
That's all folks!
pi_59879417
Is het eigenlijk het Bliksemschigt of het Ajax topic?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 00:53:17 #148
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_59879629
Waarom is die mongool weer terug?
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_59879642
Sorry, ik ga zo slapen.
pi_59879729
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 00:53 schreef djnospinzone het volgende:
Waarom is die mongool weer terug?
Geen idee.

En ik weet niet wat ik met je vraag moet Robbie. Hij is een bewaker van het niveau in ieder geval.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')