quote:http://www.nrc.nl/nieuwst(...)Dat_had_u_gedacht%21
Nederland is daarin bijna uniek. Vrijwel nergens ter wereld wordt de persoonlijke levenssfeer van de burger sneller en geruislozer afgebroken dan hier. Oost-Europeanen, die een halve eeuw verlangend naar de vrije kant van het IJzeren Gordijn hebben gestaard, zijn zelfs verbijsterd over de gelatenheid waarmee Nederlanders fundamentele burgerrechten nu zonder slag of stoot opgeven.
Alleen Ierland is wakker genoeg ... die kunnen zichzelf en Europa redden van een NWO overname.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:43 schreef Tism het volgende:
Politiek interesseert de mensen ook geen ruk meer, daardoor hebben die politieke controle freaks vrijspel!
En als men (de burger) zich ervoor gaat interesseren omdat ze zich genaaid voelen, is 't te laat!..
quote:http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=6294
Op de historische dag dat Nederland de facto werd opgeheven, en ingelijfd bij een totalitaire supermacht, opende het NOS Journaal met het nieuws dat Barak Obama de strijd om het lijsttrekkerschap had gewonnen van Hillary Clinton. Over het feit dat ons parlement als een mak schaap had ingestemd met het Verdrag van Lissabon: geen woord. Niks naks. Nada.
Idd, 1984 komt steeds dichter bij en we laten het allemaal maar gebeurenquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:40 schreef Lod het volgende:
Ik zou willen zeggen huillie! Ben alleen bang dat je gelijk hebt.
Wat heeft de NWO ermee te maken? Het is gewoon een trend, politici vinden altijd wel weer iets nieuws om te reguleren of om de staat mee te vergroten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alleen Ierland is wakker genoeg ... die kunnen zichzelf en Europa redden van een NWO overname.
[..]
Ik wil ook wel een politie als vriendquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik vroeg me al af waar mijn politie staat.
Ja.quote:
en onontduikbaarquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:58 schreef waht het volgende:
[..]
Ja.
De geschiedenis herhaalt zich. Alleen is nu alles wat grootschaliger.
Tot hoever kan je er mee leven?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik leer er maar mee leven. Veel anders zit er niet op...
Yep, met een kastje in je auto en een verplichte OV-chipkaart kun je feitelijk niet meer buiten je woonplaats zonder dat dat vastgelegd wordt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:40 schreef Lod het volgende:
Ik zou willen zeggen huillie! Ben alleen bang dat je gelijk hebt.
Het aantal profielen is heel klein. Maar een succes van 1 uit 24,000 (Ik ga er even vanuit dat dit een succes is overigens, want er is nog geen rechtzaak geweest) is nog niet bijster groot. Het is mooi meegenomen, maar wat zijn de kosten die ermee gemoeid zijn? In hoeverre is dit effectiever dan meer rechercheurs?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:03 schreef Elfletterig het volgende:
Kritiekloos alles opsommen wat onze privacy aantast, om een punt te maken, vind ik niet echt sterk qua argumentatie. Neem nu 2001 als voorbeeld: de bevoegdheid van justitie om DNA af te nemen bij mensen die veroordeeld zijn voor misdrijven waar 4 jaar of langer op staat. Prima maatregel die ervoor zorgt dat er recent duidelijkheid is gekomen in de Puttense moordzaak. Het aantal profielen in die databank, 24.000, is trouwens peanuts. Dat is pakweg 0,15% van de bevolking, 99,85% van de mensen komt niet in die databank voor.
Protesteren / andere regering kiezenquote:
Het worden zeker interessante tijden voor ons nageslacht!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:40 schreef Evil_Jur het volgende:
Ach, dan hebben onze kleinkinderen weer iets te doen
Laten we ons overal maar bij neerleggenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik leer er maar mee leven. Veel anders zit er niet op...
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Laten we ons overal maar bij neerleggen
Waar denk je dat het beter is?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:16 schreef Salvad0R het volgende:
Echt kloten.
Zit zwaar aan emigratie te denken.
Het hele stelsel van partijen is compromised, het zijn allemaal muppets van internationale agendas. Je hebt dat in de USA dezelfde fijnstof-belasting/ID-plicht/Privatisering Zorgstelsel/etc wordt doorgevoerd als in de E.U.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Protesteren / andere regering kiezen
Sowieso de stad uit, naar plaatsen waar mensen niet opgaan in de massa en waar individualiteit de boventoon beheerst, bijvoorbeeld ergens in een kutdorp in Frankrijk, oder etwas.quote:
Ook al?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:16 schreef Salvad0R het volgende:
Echt kloten.
Of je kan je bij de regering aansluiten, if you can't beat them, join them.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:16 schreef Salvad0R het volgende:
Echt kloten.
Daar kan ik me wel in vinden, maar maak je niet de illusie dat Nederland zo vreselijk is wat dit betreft. Dit komt tegenwoordig bijna overal voor, in een of andere vorm.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Sowieso de stad uit, naar plaatsen waar mensen niet opgaan in de massa en waar individualiteit de boventoon beheerst, bijvoorbeeld ergens in een kutdorp in Frankrijk, oder etwas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |