Dat klinkt bekender in de oren jaquote:
uitleg krijg je via msnquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil haast zeggen gooi het eruit, maar ik krijg het vast wel te horen zometeen
Verwachte ook niet andersquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:06 schreef Logician het volgende:
[..]
uitleg krijg je via msnin geval er bepaalde mensen meelezen
duidelijkquote:
avondquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Sorry.. ik zal morgen wat vaker m'n mond houden
Maar avond uppie
Uhhh... gek als in? Met je hoofd tegen de muur bonken? Of om je helemaal klem te tanken? Naakt door de stad/ het dorp te rennen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:23 schreef Logician het volgende:
Mwah... bah nu heb ik zin in gekke dingen doen door al dat geouwehoer
Ik ben er sinds begin vorig topicquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:24 schreef uppie83 het volgende:
[..]
avond![]()
speel jij al lang mee in dit topic? heb je geloof ik nog niet eerder gezien (even rekening houdend dat ik het laatste anderhalve topic niet heb gelezen).
wijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:24 schreef Cuegirllie het volgende:
je hebt geen oppas, geen tarzan... wat nu?
Ouderdom, don't you hate itquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:25 schreef Feitosa het volgende:
Wilde bijna vanavond al stappen, maar aangezien ik 2 nachten stappen niet meer trek , laat ik dat maar.
Ouder worden sucks hequote:Op donderdag 5 juni 2008 23:25 schreef Feitosa het volgende:
Wilde bijna vanavond al stappen, maar aangezien ik 2 nachten stappen niet meer trek , laat ik dat maar.
Gewoon lekker lol makenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:25 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Uhhh... gek als in? Met je hoofd tegen de muur bonken? Of om je helemaal klem te tanken? Naakt door de stad/ het dorp te rennen?
De oplosser voor al je problemenquote:
Morgenavondquote:
Uhm doe een paar topics mee nu, sinds begin Mei weer vrijgezel, dus daar ergens ingestapt. Enkel krijg ik weinig voet aan de grond hier doordat de anderen meer tijd hebben om te posten en ik dus ongeveer 1 a 2 posts kan maken per topicquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben er sinds begin vorig topic
Dus nee nog niet zo heel lang.. al wel lang vrijgezelEn jij? hier vaste klant?
Geen ramp, heb tegenwoordig niet meer zo vaak behoefte om 4 nachten achter elkaar te stappen.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:27 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Uhm doe een paar topics mee nu, sinds begin Mei weer vrijgezel, dus daar ergens ingestapt. Enkel krijg ik weinig voet aan de grond hier doordat de anderen meer tijd hebben om te posten en ik dus ongeveer 1 a 2 posts kan maken per topic
Ja helaas ik heb een tentamen morgen, had ook graag uit gewild vanavond. Komt wel weerquote:
Uh.. hoe dan?quote:
Iddquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:28 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ja helaas ik heb een tentamen morgen, had ook graag uit gewild vanavond. Komt wel weer
Kom dan morgenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:28 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ja helaas ik heb een tentamen morgen, had ook graag uit gewild vanavond. Komt wel weer
Ik ben dit weekend een weekendje weg... dus helaasch... is volgende keer ook goed?quote:
wel doen he!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:29 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend een weekendje weg... dus helaasch... is volgende keer ook goed?
Met ons wel!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:31 schreef Feitosa het volgende:
Is het leuk stappen in Enschede trouwens?
Ow in die zinquote:
Uhm nee dat is nu een maandje ongeveer... alhoewel het toen pas officieel uitwas en ik haar daarvoor al 4 weken niet gezien had. Dus inmiddels ben ik er wel enigszins overheen... al blijft het kut ...quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ja het gaat snel hier heb ik al gemerkt, maar ben ik nog wel gewend van de SEX SC waar ik hele tijd heb rond gedwaald.
Begin mei? das dus nog niet lang?
quote:
Geloof ik graag, aleen ff heen en weer treinen om te stappen is weer teveel van het goede.quote:
Heel goed van je!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:31 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Uhm nee dat is nu een maandje ongeveer... alhoewel het toen pas officieel uitwas en ik haar daarvoor al 4 weken niet gezien had. Dus inmiddels ben ik er wel enigszins overheen... al blijft het kut ...
Maar goed...ga gewoon verder
Is goed hoorquote:
Ja hoor, geen probleemquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:32 schreef MLI het volgende:
Ja, laten we vast wat voorspellingen doen voor deel 75!
Ik voorspel dat Abba en Cuegirlie het gaan doen.
Ouder worden is geweldig. Voor mij wordt het leven elk jaar beter en eerlijk gezegd, ik zie er ook stukken beter uit dan een paar jaar geleden. Ouder worden is mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |