Pikte iets op dat Giel zich had verslapen, oid. Mooie combi Giel Beelen en Gerard Ekdom.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:29 schreef SilentChaos het volgende:
Hey wat doet Ekdom er opeens bij? Wel gezellig zo
Goeiemorgen overigens
quote:
Dit is geeneens zo heel erg slecht inderdaad, eigenlijk wel goed zelfs.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
Het beste nummer van Amy Winehouse (dan wel niet een van de weinige erg goede numemrs van Amy)
Ik denk dat je 'm nu al teveel hoort om nog MH te worden...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:49 schreef Glacier het volgende:
Zou Kid Rock de nieuwe megahit worden? Je hoort em iig wel erg vaak op 3FM..
Mogguh trouwens
En het wordt voor Gerard nog een lange dag ook want 's avonds heeft hij ook weer uitzendingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ja erg leuke combi inderdaad
Arme Gerard, word je zo vroeg uit je bed gebeld
En vannacht ook weer zekerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En het wordt voor Gerard nog een lange dag ook want 's avonds heeft hij ook weer uitzending
Dagje Ekdommen XXL!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En vannacht ook weer zeker
Die is gesloopt dan
Lijkt me ook verstandig. Hier in huis al te voelen lijkt het erg warm te worden vandaag. (de thermometer binnen geeft al 25 graden aan, maar dat geloof ik niet, dat ding werkt nog op kwikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:24 schreef borisz het volgende:
Zo net een rondje hardgelopen voordat de zon op volle kracht is
Ik loop vaak of smorgens vroeg of anders savonds. Overdag nu is niet te doenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Lijkt me ook verstandig. Hier in huis al te voelen lijkt het erg warm te worden vandaag. (de thermometer binnen geeft al 25 graden aan, maar dat geloof ik niet, dat ding werkt nog op kwik)
Message in a bottle - dat is nog voor de fax
Ik zou graag willen gaan hardlopen, alleen heb ik al 16,5 jaar chronische knie klachten. En na 3 operatie`s en tig andere mogelijke oplossingen ik nog steeds dagelijks last heb van de knie, helaas.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik loop vaak of smorgens vroeg of anders savonds. Overdag nu is niet te doen. Ze zouden een Siesta in moeten voeren in NL
ach hij is 't gewend.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En het wordt voor Gerard nog een lange dag ook want 's avonds heeft hij ook weer uitzending
Ik vroeg het me gewoon af, omdat ik eerder had verwacht dat ze Michiel uit bed zouden bellen om plotseling voor Giel in te vallen. Maar toen besefte ik me dat ie op Texel zit.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach het ligt allemaal in de buurt van elkaar
Michiel -> Hilversum (nu Texel)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:58 schreef Marc63 het volgende:
Woont Gerard nu het dichtst bij Hilversum nu Michiel op Texel zit? (Nachtjocks ff niet meegerekend)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |