eens.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:11 schreef Glacier het volgende:
[..]
Terwijl Stenders een reden is om 3FM uit te zetten, probeer ik altijd zoveel mogelijk Leuk is anders te luisteren..
Maargoed, mensen met een afwijkende mening, humor en een goede muzieksmaak zijn blijkbaar niet gewild op 3FMWant waarom zou je dat doen terwijl je ook 538 na kan apen?
Ik denk het niet. Programma van morgen:quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
Morgen dan ook EkStra Weekend vanaf Texel?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:23 schreef Glacier het volgende:
Nu ik dit hoor, ben ik heeeel erg blij dat ik niet naar Amy MacDonald ben gegaan op Pinkpop..wat een drama zeg
Ik vond 'm ook niet zo denderend... die zangeres van The Jeremy's heeft echt een verschrikkelijke Engelse uitspraak zegquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:23 schreef Glacier het volgende:
Nu ik dit hoor, ben ik heeeel erg blij dat ik niet naar Amy MacDonald ben gegaan op Pinkpop..wat een drama zeg
Dat was echt erg leuk! Ouderwetsche rockquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:24 schreef Marc63 het volgende:Eagles of Death Metal
He... ik heb ineens een request
Geen idee wat er bij 3FM in de computer staat. I Want You So Hard is wel grappigquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat was echt erg leuk! Ouderwetsche rock
Welke ga je requesten?
Ik vind het wel jammer dat Dolf weg moet. Luisterde niet altijd. Maar ik erger me minder (eigenlijk niet) aan Dolf dan aan de C&S show en haar dj`s...quote:
Hopelijk zijn C & S de volgenden die mogen vertrekken, en vergeet Timur niet mee te nemenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat Dolf weg moet. Luisterde niet altijd. Maar ik erger me minder (eigenlijk niet) aan Dolf dan aan de C&S show en haar dj`s...
Dat wordt weer eens SouthparkGemist (of hoe dat ook heet) bevolken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:07 schreef Marc63 het volgende:
Leuke aflevering van South Park nu op CC. Echt iets voor Michiel. Alles is doorspekt met 24 (de serie) en internet 2.0
Vannacht om 0.40 komt de herhaling. Ik weet het, dat is laat, maar volgens mij slaap je dan zeldenquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt weer eens SouthparkGemist (of hoe dat ook heet) bevolken.
Of kijk ze gewoon online ^^quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:18 schreef Marc63 het volgende:
Vannacht om 0.40 komt de herhaling. Ik weet het, dat is laat, maar volgens mij slaap je dan zelden
Handig hè, contactenquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Design heb ik niet zelf gemaakt, maar kreeg ik aangeboden door een bekende van me.
Ik ook welquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:00 schreef Piles het volgende:
Ben nu wel benieuwd naar de uitzending van morgen
Doe eens niet zo gemeenquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Kan Leaf dan wel zingen? Oh.
Zolang de tekst maar niet te moeilijk is. Een beetje Ohohohohohoh hier en een beetje Paparaparapapa daarquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Kan Leaf dan wel zingen? Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |