Ik kreeg hem ook ineens vol in beeld, toen ik de webcam aanzette.quote:
Strak planquote:
Jup, me 2quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik kreeg hem ook ineens vol in beeld, toen ik de webcam aanzette.
Multitasken kunnen mannen ook welquote:Maar het tennis is nog niet afgelopen, dan moet ik dadelijk alles in de gaten houden: Webcam/ internet/ tv/ radio...
Vast wel. ben al aan het oefenen en ik kan blind tiepen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:50 schreef -Hans- het volgende:
Multitasken kunnen mannen ook wel
edit:
Succes L -L![]()
Wat denk je, zou ik m'n versleten volume-knop bij ze kunnen declareren?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:02 schreef Broekie het volgende:
Een hele goedenavond
Ik moet er helaas over een paar minuten alweer vandoor
Maar, de uuropener pak ik nog wel even mee.
Oh, en het geluid op de webcamstream is nog steeds niet gefixt zo te horen
Hmm, ik heb het idee hè, dat het alleen bij livemedia2.* en livemedia3.* het geval is.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat denk je, zou ik m'n versleten volume-knop bij ze kunnen declareren?
http://www.3fm.nl/page/3fm_webcam bedoel je?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:06 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 haat de nieuwe webcamplayer van 3FM, de oude was voor mijn gevoel mooier.
Dat zou wel heel erg vreemd zijn, want volgens mij gaat er gewoon 1 feed vanaf de studio naar de streamservers...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het idee hè, dat het alleen bij livemedia2.* en livemedia3.* het geval is.
Tenminste, ik schakel net van 2 naar 3 en vervolgens naar livemedia.*, en bij die laatste lijkt het geluidsniveau wel stabiel.
Daarvoor blijf ik dus nog even thuis zitten waardoor ik te laat ben voor m'n afspraak, komt ie gewoon nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou zeg, waar is de uuropener-grap gebleven?!
Vandaar m'n editquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:08
schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat de EK Lingerie-team dames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |