Het probleem is dat deze mensen dat wel kunnen (misschien wel beter dan ik, want zoals je ziet gooi ik er zomaar zonder dat ik het doorhebt gewoon even spreektaal er doorheen) maar gewoon onze taal in de prullenbak gooien voor dat stomme Engels. Van de eerste 5 reacties zijn er 3 in het Engels. Al zou ik de hele tijd tegen die lelijke taal aan willen kijken dan ga ik wel op een Engelstalige webstek zittenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tenzij je zegt:
Als ik spreek, is iedereen stil.
Maar inderdaad, commentaar leveren op mensen die geen Nederlands kunnen en dan in plaats van 'eens', 'is' schrijven is om te janken.
Best toffe DJ hoor! (imo)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop dat ze Erick E de tanden uit de murf geslagen hebben
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:15 schreef snorfiets het volgende:
HAHA vanavond treed de_boswachter op hier. Als er veel leuke dames op af komen vind ik het leuke muziek!
En als er weinig leuke meisjes komen is erik een eikel
woon jij in Oude Wetering ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:15 schreef snorfiets het volgende:
HAHA vanavond treed erick e op hier. Als er veel leuke dames op af komen vind ik het leuke muziek!
En als er weinig leuke meisjes komen is erik een eikel
webstekquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:47 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Het probleem is dat deze mensen dat wel kunnen (misschien wel beter dan ik, want zoals je ziet gooi ik er zomaar zonder dat ik het doorhebt gewoon even spreektaal er doorheen) maar gewoon onze taal in de prullenbak gooien voor dat stomme Engels. Van de eerste 5 reacties zijn er 3 in het Engels. Al zou ik de hele tijd tegen die lelijke taal aan willen kijken dan ga ik wel op een Engelstalige webstek zitten.
Nee, ernaast. In de veen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:23 schreef snorfiets het volgende:
zal ff kijken of erik e een blauw oog heb zo.
anders dan is het verhaal van de topicstarter misschien nog waar ook.
x
jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:37 schreef Burdie het volgende:
Een galafeest met Erik E?
jij hebt een goed geheugen zeg!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:45 schreef snorfiets het volgende:
haha ik heb hem gister niet gezien.
was wel goeie muziek maar voor de rest weet ik het niet meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |