Nee, tenzij ze toevlucht hebben gezocht onder ma's koude, verstijfde vleugelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:11 schreef DSS24 het volgende:
Kan ik hier mijn ei ook meteen kwijt.
Ik reed op een regenachtige avond met 2 vrienden in mijn auto over een 80-weg. Gezellig kletsen en ik kjik heel even in mijn binnenspiegel en weer vooruit. Staan er een moeder- en vader eend midden op de weg. Er reed niemand achter mij dus ik ging vol op de rem. Beiden eenden hadden precies een wiel uitgekozen en daarmee slipte ik vol over ze heen. Wat een smurry geeft dat zeg. Er was er nog 1 aan het stuipen dus die heb ik maar uit zijn lijden verlost.
R.I.P.Je bent er dus in je achteruit nog een keer overheen gegaan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Je bent er dus in je achteruit nog een keer overheen gegaan ?
Je gaat op een regenachtige avond midden op een 80-weg uitstappen om het nekje van een toch al half plat gereden eend om te draaien?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:52 schreef DSS24 het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik ben uitgestapt en heb het nekje omgedraaid.
Het minste wat ik kon doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:54 schreef Omniej het volgende:
[..]
Je gaat op een regenachtige avond midden op een 80-weg uitstappen om het nekje van een toch al half plat gereden eend om te draaien?
'n hyena?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb vroeger eens een hyena doodgereden in de buurt van Roermond bij een bos. Heb ik nog lekker 4 weken vlees van gehad in de diepvries.
*Laadt M1*quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
Die kleine eendjes overleven dat dus nooit he zonder moeder.
TS is een moordenaar. PvdD spoor deze killer op en track the bastard down !11____11111
Ik heb dat met een kikker gedaan. Heb er 4 weken erwtensoep van gegeten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb vroeger eens een hyena doodgereden in de buurt van Roermond bij een bos. Heb ik nog lekker 4 weken vlees van gehad in de diepvries.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |