abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59628472
*is ook aan het wii-fitten geslagen*
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 25 juni 2008 @ 22:55:31 #27
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_59691832
quote:
Op maandag 23 juni 2008 08:49 schreef Hot_Baboon het volgende:
Ik heb geen hoes eromheen. maar ik merk wel dat de plaat af en toe een beetje vies wordt als je met blote voeten speelt. maar goed een doekje doet ook wonderen en sokken ook. (en voeten wassen misschien ook wel )
Al was je je voeten elke dag dan nog krijg je op een gegeven moment vlekken. Het is gewoon het huidvet dat elke keer weer een beetje achterblijft. Het zelfde heb je immers ook met toetsenborden en muizen, men wast (over het algemeen) zijn handen meerdere keren per dag en toch zie je op een gegeven moment aanslag op de toetsen en op de muis.

Je ontkomt er niet aan als je vaak met je handen en in het geval van het balance board blote voeten eraan/op zit/staat. De enige echte oplossing zijn sokken aan bij het wii fitten, dan heb je over het algemeen geen aanslag meer op je balance board. Of zoals je zegt een vochtig doekje erover doet wonderen.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  woensdag 25 juni 2008 @ 23:01:12 #28
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_59692065
Vanavond gekocht in de Media Markt in Amsterdam. Eerst wat winkels in Hilversum gebeld, alles uitverkocht en bij de MM hadden ze er nog een paar ik moest en zou m nu hebben
Vanavond de hele avond gespeeld/traind en ik vind t leuk!
  Forum Admin donderdag 26 juni 2008 @ 00:56:51 #29
35723 crew  GGMM
pi_59694940
Deze game heb ik al 4 maanden geleden besteld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 26 juni 2008 @ 15:11:34 #30
12477 Dope-E
Proud Monkeyboy
pi_59706885
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 00:26 schreef KvdnBerg het volgende:
Vandaag een Wii fit gekocht bij een verkoper op marktplaats die ze uit Duitsland heeft gehaald (zie ook topic Wie weet waar.....) maar daar scheinen ze nu ook schaarser te worden.

Even een vraagje voor de Wii fit eigenaars, hebben jullie een sleeve op het balance board gedaan (beschermingshoes dus)? Ik zit te twijfelen of het echt nut heeft en of het wel goed speelt.
Hoi,

Heb jij deze aankoop toevallig bij iemand in Maassluis gedaan?
Daar woont namelijk iemand die dagelijks meerdere advertenties op marktplaats zet, maar ik weet niet of het helemaal te vertrouwen is..
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 18:48:30 #31
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_59776056
Is het iemand gelukt om vier sterretjes te krijgen bij beginner rhythm boxing? ... Ik blijf maar op 3 plakken en ik wil ook die, net als de andere, vol op vier sterretje.
Carpe Libertatem
pi_59798113
Eindelijk het einde gehaald met die bal in die rivier

Ik merk wel dat, nu ik bijna alles unlocked heb, ik Wii Fit toch wat meer links laat liggen.
  maandag 30 juni 2008 @ 23:34:38 #33
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_59807969
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:01 schreef MaxiTitan het volgende:

Hoela hoop is echt rampzalig bij mij, ook in irl maar goed. Sta ik daar als een wezenloze de 'hoelahoep' beweging te maken (poging tot ) maar die hoepel gaat er maar niet harder door, één 'lapse of concentration' en de hoepel zit al op mijn enkels. Linksom gaat beter dan rechtsom maar dan nog praten wij over minder dan 50 rondjes.
Whoei! Vandaag 159 rondjes gehoepeld.
Oefening baart kunst, want ik kon het gewoon niet uitstaan dat die hoepel na 20/30 rondjes alweer op mijn enkels lag.

Op naar de 300
MaxiTitan City
  woensdag 2 juli 2008 @ 07:37:16 #34
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_59833672
En sinds gisteren binnen. Tvp dus.
pi_59847071
Het is veels te warm voor wii fit
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_59858715
Sinds gisteren WII fit binnen!

Bij de Bart Smit in Apeldoorn stonden er gisteren aan het eind van de middag (kwart over vijf) nog vier stuks.
pi_60083402
Ik heb ´m ook! Eindelijk
Was echt een mazzeltje, vond hem pre-owned bij de GAME in mijn plaatselijke winkelcentrum. ¤60, zo goed als nieuw, nog in de doos enzo. En nu maar weg met die kilo´s!
  maandag 14 juli 2008 @ 11:24:29 #38
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_60092319
Is er iemand in dit topic (en Wii Fit al enige maanden hebben) die er nog mee bezig is?
Want het is wel aardig rustig geworden hier en aan de warmte kan het niet meer liggen... vakantie-dip?

Ik ben er nog regelmatig mee bezig en ik merk het toch wel langzaam aan, mijn balans is beter, ik heb net iets meer energie en ongeveer twee kilo eraf... Gaat goed hier, al is het wel leutiger als je met zijn meerdere speelt, maar dat is bijna met alle Wii spellen zo.
MaxiTitan City
pi_60138107
Ik ben opnieuw begonnen. Ik had de Wii Fit al vanaf het begin, maar door drukte van alles ben ik telkens niet aan toe gekomen. Sinds maandag mijn data gewist en opnieuw begonnen. En nu doe ik het ook elke dag.

Ow ja, met Hula Hoop is mijn hoogste score 278
pi_60170624
Ik kan het niet spelen helaas, ben op reis
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 juli 2008 @ 14:21:51 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60342034
Wii Fit kwam vandaag binnen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60342537
Van de week heeft mijn vriendin het bij de V&D gehaald. Was gewoon op voorraad. Was zelf een beetje sceptisch over het "spel" maar heb gisteren even met dat ding lopen klooien en het is toch eigenlijk best wel leuk. Wat mij eigenlijk helemaal opviel, is dat het ook best wel zwaar is sommige dingen!!
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
pi_60382561
ik speel het nu 80 dagen ofzo. Wel wat minder dan in het begin, maar t blijft leuk.
Zag dat ik wel de meeste records uit de wiki verbreek zal het maar niet invullen.
Jammer eigenlijk dat er geen online-records zijn voor de wii-fit.
  maandag 28 juli 2008 @ 08:53:42 #44
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_60389996
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:49 schreef napalmpje het volgende:
ik speel het nu 80 dagen ofzo. Wel wat minder dan in het begin, maar t blijft leuk.
Zag dat ik wel de meeste records uit de wiki verbreek zal het maar niet invullen.
Jammer eigenlijk dat er geen online-records zijn voor de wii-fit.
Dat heb ik ook, maar de wiki wordt bijna niet meer gebruikt heb ik gemerkt.
Het is zo een beetje zinloos om je scores neer te zetten.

Het score model is niet geschikt voor een online lijst omdat je met een beetje oefening al op het maximale kan komen. En sommige hebben ook geen score.

Kijk bijvoorbeeld naar de rowing squat, ik heb alle moeilijkheidsfactoren open gespeeld (45 reps geloof ik, het maximale iig) en daar de maximale score gehaald van 100... Het zelfde met dat Zen spel, 180 seconden.
Freestep 30 mins, het maximale ligt rond de 4000 steps want als je nog sneller gaat dan worden je stappen niet meer geregistreerd. De scores zijn eerder voor jezelf (en de mensen die ook op je board meespelen) dan voor een online community.
MaxiTitan City
pi_60429254
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 09:38 schreef Axia het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen. Ik had de Wii Fit al vanaf het begin, maar door drukte van alles ben ik telkens niet aan toe gekomen. Sinds maandag mijn data gewist en opnieuw begonnen. En nu doe ik het ook elke dag.

Ow ja, met Hula Hoop is mijn hoogste score 278
als je die data wist, ben je dan ook al je vrijgespeelde games kwijt?
pi_60493424
Hier heb ik hem na 89 dagen weer eens gepakt en ik vind het nu wel weer erg leuk!
Dus toch maar weer even hard aan de slag
pi_60515509
Is hij je geld waard? Hoeveel ruimte heb je nodig om ermee te kunnen spelen?
pi_60518009
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 20:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Is hij je geld waard? Hoeveel ruimte heb je nodig om ermee te kunnen spelen?
je moet wel de disipline hebben om echt vaak te spelen.. als je hem even aan de kant schuift dan vergeet je hem snel
De ruimte die je ervoor nodig hebt is zo'n 2 of 3 m2 joggen doe je stil op je plek (je kunt gaan lopen als je wil maar moet niet) en verder doe je alles op/naast het board, net als bij gewoon steppen
pi_60547796
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 15:11 schreef Dope-E het volgende:

[..]

Hoi,

Heb jij deze aankoop toevallig bij iemand in Maassluis gedaan?
Daar woont namelijk iemand die dagelijks meerdere advertenties op marktplaats zet, maar ik weet niet of het helemaal te vertrouwen is..
Beter laat dan nooit: Ja, ene Fritz, had m'n vriend meegenomen voor de zekerheid maar het was allemaal prima, hij had een hele stapel Wii Fit's in de kast en ook een stel Mario Kart's en losse wheels. Netjes een (duits) bonnetje meegekregen.

Overigens is de Wii Fit zowaar op voorraad bij consoleshop.nl op het moment, wel voor 99 euro......
pi_60559527
even een goede binnenkomer:

Zo, punt gemaakt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')