Om een vrouw aan je neuckstock te rijgen moet je natuurlijk een man zijn. Vrouwen mogen uiteraard aangeven of ze al dan niet geregen willen worden door die manquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:29 schreef petraa het volgende:
moet je verliefd zijn om hier te posten, of is het alleen maar een waardeloze poging een vrouw aan je neuckstock te krijgen zoals de TS zei!
Red_Cat natuurlijk ook.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:37 schreef Red_Cat het volgende:
Geen ideej nog.. Heb nog niet zoveel mooie mannelijke Fok!kers gezien
Haha, jij doet aan speltip-6-spreid-je-kansen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:24 schreef Paramnesia het volgende:
Hier mijn lijst:Breathtaking PluisigNijntje MASD (n/h) Chanty
Nee ik doe aan speltip-98-je-leeft-maar-een-keer-dus-neuk-veelquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:28 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, jij doet aan speltip-6-spreid-je-kansen?
quote:
...quote:geslacht: Man
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:11 schreef vader_schaambei het volgende:
Met de zomer in aantocht en de soms toch wel appetijtelijke kopjes die je hier op Fok ziet, werd het volgens mij wel eens tijd voor een topic waarin je kunt aangeven welke medefokster je wel eens aan je neuckstock wilt rijgen.
TS begint: Smash-it![]()
Ja, die versierpogingen uit het andere topic hebben hem ook al niet veel goeds gedaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:50 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ga voor Little_Angel, puur om haar vriend over de zeik te krijgen.
Als hij daardoor al onzeker wordt moet je je misschien afvragen of hij wel de juiste voor je isquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:30 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ja, die versierpogingen uit het andere topic hebben hem ook al niet veel goeds gedaan.
Aaah wat lievquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:44 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Aaah wat lievDan ben ik ook vlieft op jou
en op TheSorrow natuurlijk
Gewoon gezelligquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
OMG een driehoeks verhouding. Wat nu te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |