Prettig Weekend Beller!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:58 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ben er vandoor, woei! Weekend![]()
![]()
![]()
veel plezier!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
jeuj vergaderen -O
Veel plezier!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:12 schreef diertjuh het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Richting Amsterdam. Avondje Lostprophets/seether
Gecondoleerd Seven!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:15 schreef Seventees het volgende:
Maandag het gedoe met die vouwfiets, gisterochtend vergat ik mijn huissleutel en gisteravond belde mijn vader dat het erg slecht ging met opa. We zijn meteen naar Heemstede vertrokken, maar halverwege belde m'n oom dat opa was overleden..We waren net te laat binnen
![]()
Hele hele hele kloteweek, deze eerste van juni. Heb het helemaal gehad!
gecondoleerd seven, sterktequote:Op donderdag 5 juni 2008 15:15 schreef Seventees het volgende:
Maandag het gedoe met die vouwfiets, gisterochtend vergat ik mijn huissleutel en gisteravond belde mijn vader dat het erg slecht ging met opa. We zijn meteen naar Heemstede vertrokken, maar halverwege belde m'n oom dat opa was overleden..We waren net te laat binnen
![]()
Da's wel heel kut allemaal Sevenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:15 schreef Seventees het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
dan maar weer plaatjes posten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:33 schreef Civilian het volgende:
* Civilian F5'et maar niet te vaak.. Anders crashed de pc
Ja vertel mij watquote:
Schiet niet hard op nee zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:38 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat
Pc's zelf zijn nog niet zo heel erg.. Maar door dat kutinternet hier wordt de PC ook zo traag als dikke stront door een trechter
whaha , nou ok danquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]Gaan we weer!
* Sgele gaat achteroverleunend, op F5 rammend plaatjes kijken die WL post
hahaha die boomquote:
fuck a duckquote:
ja er zitten echt ongelovelijke fotos bijquote:
Hij wil vliegen, maar het gaat nietquote:
Echt op het meest briljante moment geschoten ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja er zitten echt ongelovelijke fotos bij
doh die is foutquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef Civilian het volgende:
Niet van dieren maargoed.. Je zal maar zo'n vrouw hebben (en nog met diskettes moeten werken)
[ afbeelding ]
mja het wil niet zeggen dat alles gewist is trouwens. heb het zelf vaker gedaan, magneet er langs, en alles stond er gewoon nog opquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef Civilian het volgende:
Niet van dieren maargoed.. Je zal maar zo'n vrouw hebben (en nog met diskettes moeten werken)
[ afbeelding ]
Bestaan die dingen nog?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef Civilian het volgende:
[ afbeelding ]
Harddisk opleggen..quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja het wil niet zeggen dat alles gewist is trouwens. heb het zelf vaker gedaan, magneet er langs, en alles stond er gewoon nog op
Nu al half 5?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:das minder seven gecondoleerd
en dat hier na de goeien tijden maar mogen aanbreken !
nog 5min
![]()
en dan lekker naar huis
jupz sta al met mn jas aanquote:
Wat the fuck? je mag ze niet aan de krokodillen voeren!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |