ik kan net zo goed m'n water meteen op m'n toetsenbord gooienquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie verdomme niets!
[ afbeelding ]
Doe is?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik kan net zo goed m'n water meteen op m'n toetsenbord gooien
Ik sta voor bepaalde deelkwalificaties onvoldoende en daarom krijg in mn diploma niet. Dus moet daarom in het aankomende schooljaar zorgen dat ik die wel voldoende haal.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pfff wat een gezeik zeg, maar misschien heb ik dat dan wel gemist... maar waarom mis je dan een x aantal vakken? Is er iets fout gedaan met je studie?
Ergens ook wel begrijpelijk natuurlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:34 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu, zoiets. Maar dat stuk wat ik naar huis moet fietsen vind ik al geen fijn stuk om te fietsen. Te donker enzo en mn ouders zien ook niet graag dat ik dat doe.
Shit...flesje is leegquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja is goed, resize hem dan alleen wel evenquote:
Begin van de dag? Ga je schamen zegquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik sta voor bepaalde deelkwalificaties onvoldoende en daarom krijg in mn diploma niet. Dus moet daarom in het aankomende schooljaar zorgen dat ik die wel voldoende haal.
Mn digi-d code is kapotfijn begin van de dag voor mij. (ja was beetje laat uit bed
)
Heb je het gevuld met een scheet ofzo? Er komt geen water uitquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
*flesje voor Sgele bijvult* *geeft*
Ik wil minstens voor 9 uur morgenochtend hier een post van je zienquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]Ik schaam me ook heel diep
Morgen zal ik eerder opstaan, goed?
Even nieuwe Digi-D code aanvragen, na 1/1,5 week heb je hemquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik sta voor bepaalde deelkwalificaties onvoldoende en daarom krijg in mn diploma niet. Dus moet daarom in het aankomende schooljaar zorgen dat ik die wel voldoende haal.
Mn digi-d code is kapotfijn begin van de dag voor mij. (ja was beetje laat uit bed
)
Oke, ik zal morgen voor 9 uur hier ff postenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wil minstens voor 9 uur morgenochtend hier een post van je zien
PICS! Or it didn't happenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Oke, ik zal morgen voor 9 uur hier ff posten
dat heb je nu toch al gedaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
mijn eigen schuld dus tja.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even nieuwe Digi-D code aanvragen, na 1/1,5 week heb je hem
Maar wat ontzettend klote zeg dat je een aantal deelkwalificaties niet hebt gehaald. Echt heel erg
quote:
En je gelooft het zelf?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja, want weetje waarom? Ik heb tussen al shit door ook nog wel werkquote:
quote:
Ja ok, maar het blijft zuur dat het allemaal zo moeizaam gaat he?quote:
En daar gaat het omquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja, want weetje waarom? Ik heb tussen al shit door ook nog wel werkIs niet veel bijzonders..maar het verdient wel een beetje. Bungalowtjes schoonmaken
Boeiend!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:43 schreef Fatty het volgende:
ik heb twijfels
Ja dat is wel zo. Maar moet er gewoon weer tegenaan gaan en niet opgeven want daar bereik je ook niets mee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ok, maar het blijft zuur dat het allemaal zo moeizaam gaat he?
Heb je in ieder geval iets....quote:
dat zijn volgens mij echt van die dagen , dat je beter in je bed wil blijven liggenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
)
Snap ik, maar dan moet je maar even je gal spuien bij je vriendje of je ouders of weet ik veel wie, dan lucht het in ieder geval op. En wat je zegt natuurlijk, continu je best blijven doen. Uiteindelijk ga je het toch halenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Maar moet er gewoon weer tegenaan gaan en niet opgeven want daar bereik je ook niets mee.Alleen baal je er natuurlijk wel van.
Mwoah valt wel mee. Is gewoon ff hard doorwerken, want je krijgt maar zoveel uur voor zoveel bungalowtjes. Als je langer overdoet wordt het niet uitbetaald.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En daar gaat het omIets verdienen
Is het zwaar werk?
ja soms..maar daar kom je ook niet veel verder meequote:Op donderdag 5 juni 2008 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zijn volgens mij echt van die dagen , dat je beter in je bed wil blijven liggen
mja ik begrijp het. hoop dat je het snel in orde kan krijgenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja soms..maar daar kom je ook niet veel verder mee. Genoeg van zulke dagen gehad. Ik wil het nu gewoon ff regelen en zorgen dat het goed komt
Serieus? Dus per uur bijvoorbeeld, hoeveel moet je er dan schoonmaken?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mwoah valt wel mee. Is gewoon ff hard doorwerken, want je krijgt maar zoveel uur voor zoveel bungalowtjes. Als je langer overdoet wordt het niet uitbetaald.
als je er 4 hebt. Mag je er 4 uur overdoen. Zitten er kinderhuisjes tussen krijg je per kinderhuisje een kwartier langer. Mocht de bungalow zo smerig zijn dat je het binnen een uur niet kunt halen, moet je ff bellen dan komt er iemand langs en krijg je mss wat meer tijd. Dat wordt wel uitbetaald.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Dus per uur bijvoorbeeld, hoeveel moet je er dan schoonmaken?
Oeps... wat zul jij een hekel aan mij en m'n vrienden hebben...quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja, want weetje waarom? Ik heb tussen al shit door ook nog wel werkIs niet veel bijzonders..maar het verdient wel een beetje. Bungalowtjes schoonmaken
hoezo?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oeps... wat zul jij een hekel aan mij en m'n vrienden hebben...
Donders! Dat is nog best door werken zeg. Maar betaald het wel goed dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
als je er 4 hebt. Mag je er 4 uur overdoen. Zitten er kinderhuisjes tussen krijg je per kinderhuisje een kwartier langer. Mocht de bungalow zo smerig zijn dat je het binnen een uur niet kunt halen, moet je ff bellen dan komt er iemand langs en krijg je mss wat meer tijd. Dat wordt wel uitbetaald.
Uhm... wij gaan meestal ook met redelijk grote groepen naar bungalowparken e.d.quote:
quote:Volgens een Amerikaanse Sony-handelaar zal in oktober een firmware uitkomen die ervoor moet zorgen dat de PS3 zijn backwards compatibility terugkrijgt. In de originele 60GB PS3 was dit al mogelijk, maar met de huidige PS3-versie moet dit dus dankzij een volledig software-matige emulatie eind dit jaar ook mogelijk zijn. Dat dit in oktober zou moeten zijn, kon de man echter niet garanderen.
Sony zelf heeft hier nog niets over gemeld. Maar het verhaal dat Sony ook PS2-spellen via het PlayStation Network zou willen verspreiden (wat ze al doen met PS1 games), maakt dit gerucht een stuk aannemelijker.
ik dacht eerder aan je moeder. oh nee, das zelf een bungalowquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oeps... wat zul jij een hekel aan mij en m'n vrienden hebben...
neuh, niet echt. 8 dagen werken iedere dag dan 2 bungalows, is maar iets van 100 euroquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Donders! Dat is nog best door werken zeg. Maar betaald het wel goed dan?
dit is wel vaag! er zit nl een extra chip in de versies die dat wel kunnen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
@WL!
[Gerucht] 40GB PS3 speelt vanaf oktober ook PS2-spellen?
[..]
Ik had je moeder laatst wel tegen betaling donders goed doorgewerkt!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Donders! Dat is nog best door werken zeg. Maar betaald het wel goed dan?
da's toch werkvoorziening?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uhm... wij gaan meestal ook met redelijk grote groepen naar bungalowparken e.d.
En dan onder het motto "Schoonmaken? We betalen er toch voor"
omdat je die ook kan uitwonen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan je moeder. oh nee, das zelf een bungalow
Hmm dat valt dan ook wel weer mee eigenlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh, niet echt. 8 dagen werken iedere dag dan 2 bungalows, is maar iets van 100 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |