Nog 3 uurtjes en dan weekendquote:
doe je goedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik 4 en ik moet nog vertrekken naar het werk
Ik wil vakantiequote:
We hebben allemaal dat gevoel geloof ikquote:
en en en? geloven jullie het? ik heb netjes op een luchtbedje geslapenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en nu wil je dat wij dat gaan geloven ?
wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Nu ben ik al vanaf afgelopen zondag aan het werk. Morgen ben ik vrij![]()
En zondag mag ik wéér werken
Ja dat begrijp ik, je zou niet helemaal goed zijn als je ónder een luchtbed gaat slapenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
en en en? geloven jullie het? ik heb netjes op een luchtbedje geslapen
Haha, goed gedaan meiskequote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, je zou niet helemaal goed zijn als je ónder een luchtbed gaat slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar moet ik nog ff overnadenkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
quote:
Tot later Draakjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
ik ben in ieder geval richting werk nu
eerst even langs apotheek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |