Geen idee hoe hij er in is gekomen.. Of nou ja eigenlijk wel, tijdens het tentamen stonden de deuren van de nooduitgang ook open. Dus dat zal wel al vaker gebeurt zijn. Of hij zit er dus pas sinds vanmorgen..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe komt er in godsnaam een kraai in zo'n zaal
Hmmm, nadat jullie allen de zaal verlaten hebben heeft zich er een Domino Day mus tafereel afgespeeld.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ook, want als dat beest iedere keer zo hoog zit.. Krijgen ze hem nooit die gymzaal uitgejaagd..
Sommige mensen zullen wel weten wat je bedoelt ... ik nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
(hij zat iedere keer op aldie balken enzo daar bovenin)
Hahaha dat zei n vriendinnetje van me ook alquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:38 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Hmmm, nadat jullie allen de zaal verlaten hebben heeft zich er een Domino Day mus tafereel afgespeeld.
[..]
Sommige mensen zullen wel weten wat je bedoelt ... ik niet.
Hebben jullie tentamens in een sportzaal ... dat is een bijzonder plaats om een tentamen te hebben. Bijna net zo gek als de oud gebouw met die pijp wat nog steeds examenzaal 1 is.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar ik bedoel meer gewoon de constructie van de sportzaal..
Dat kan volgens mijn ook nooit goed zijn als er zoveel mensen zijn die dezelfde studie gaan afronden ... of er moet wel heel werk te vinden zijn met wat was het recht. Hoewel ik de situatie niet ken lijkt het me een aanslag op de werkgelegenheid.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Er zijn bij lange na niet eens 500 man op de hele uni die dezelfde studie doen als ik...
Van wie weet je dat ... toch niet van een docent? Want die docenten lullen altijd maar wat iedereen vindt een baan en iedereen krijgt een managementpositie volgens hun. Op enkele uitzonderingen na natuurlijk.quote:
Ik kan wel een of andere umpa lumpa studie gaan doen maar als ik rechten leuk vind studeer ik rechtenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Het gaat niet alleen om werk, je wil toch ook een beetje origineel zijn?
Gelukkig ben jij er nog heh nietwaar?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje, sinds een bepaalde factor in dit topic, is het toch wel drastisch achteruit gegaan qua sfeer
Kom op dat heb jij ook een keer moeten doen ...quote:
Dat kan niet is afgeschermd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
kijk je toch zelf even op de Wiki, oh grote almachtige allesweter
Klopt, maar het deed me denken aan een roddel die ik dinsdag over Hanno hoorde hahahahahaaquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:56 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Kom op dat heb jij ook een keer moeten doen ...
Oh, dat ... dat is geen roddel dat is waar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:25 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Klopt, maar het deed me denken aan een roddel die ik dinsdag over Hanno hoorde hahahahahaa
Ja ook dat hoorde ik, maar ik heb te weinig info om in te schatten of het waar isquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:29 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Oh, dat ... dat is geen roddel dat is waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |