Hij heeft al een chickie trouwens, maar misschien kan ie iemand gebruiken die wat "ruimer" isquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
Chickies kunnen bellen 0651501685![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat was schrikken idd.quote:
Jij weet weer alles.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:10 schreef Childbeater het volgende:
Hij heeft al een chickie trouwens, maar misschien kan ie iemand gebruiken die wat "ruimer" is![]()
Waarom mag je zelf uit gaan zoeken, username Rhino.![]()
![]()
You got me there.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:11 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen niet wanneer je super streetfighter klaar is.![]()
quote:Kom je zondag?![]()
![]()
Ik zou geld eisen van de motorzaak. Je schrijft alleen maar af zonder te kunnen rijdenquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:16 schreef Childbeater het volgende:
[..]
You got me there. [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Nu weer leren.![]()
quote:(helaas wat vlekkerig foto's)de Ducati heeft veel km's, maar schadevrij en compleet.
prachtig geluid via Bos-uitlaatsysteem.
door de komst van zijspan, weet ik er weinig van en heb ik er zelf maar heel even op gereden: nukkig/ race(schijnt typisch ducati) en wil soepelere motor met ander karakter.
Vraagbaak is erbij.
Kunt u daar wat meer over zeggen?quote:
Ik wil wel ff kijken en proeven.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef Cageon het volgende:
dat ga je toch niet doen? nog meer troep in huis![]()
Jawelquote:
Leeg bericht posten, maar was niet snel genoeg om de melding voor te blijvenquote:
Heb een toerrit gepland na half twee, maar zal wel niet langs Tilburg komen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:54 schreef Rib-i het volgende:
Hola
@WB
Als je zondag langs wil komen prima![]()
Als je hier langs rijd is het ook goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb een toerrit gepland na half twee, maar zal wel niet langs Tilburg komen.![]()
Is ook niet helemaal ... helemaal niet aan WB.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:06 schreef ikookhier het volgende:
Als je hier langs rijd is het ook goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |