En dan gaan ze een gamepad aansluiten, en dan net doen alsof dat allemaal veeeel beter is dan de console versies, maar natuurlijk niks zeggen over de vastlopers en de crashes.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:38 schreef J.Herrer het volgende:
Erg vet ja om auto's te besturen met 2 toetsen ipv analoog
Vet om lekker te aimen met een gamepadquote:Erg vet ja om auto's te besturen met 2 toetsen ipv analoog
hoeven ze niet, zij hebben auto-lock, de pussiesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:44 schreef Skwish het volgende:
Vet om lekker te aimen met een gamepad
Sneue zak
quote:
Dit lijkt alleen maar zo, heb je in het echt ook. Wanneer je zelf in een bepaalde auto rijdt, let je zelf vaak ook meer op dit type auto, waardoor je denkt dat je ze vaker ziet rijden, terwijl dit niet zo is. Nou dit is precies waardoor jij in GTA 4 denkt bepaalde auto's vaker te zien wanneer je er zelf in rijdt. In werkelijkheid is dit helemaal niet zo.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:11 schreef Dos37 het volgende:
Wat me trouwens ook heel vaak is opgevallen.
Dat als je in een kut auto zit je bijna nooooooooooooit een snelle wagen voorbij ziet komen. En zit je bijvoorbeeld in een superGT rijden ze achter elkaar aan.
Kwestie van gewenning hoor. Ik vond racegames zowel op PC (met toetsenbord) als op Playstation altijd prima te spelen. 3D-shooters speel ik zelfs liever met een toetsenbord dan met een gamepad.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:38 schreef J.Herrer het volgende:
Erg vet ja om auto's te besturen met 2 toetsen ipv analoog
neequote:Op zondag 17 augustus 2008 14:27 schreef RickoKun het volgende:
Het wordt wel weer beter alstie op de PC uit is + multiplayer
ik weet bij kiki (lawchick op die datingsite) dan is je wanted level weg als je haar belt!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:51 schreef DSS24 het volgende:
-En wat heb je aan al die wijven daten, bij al je buddy's krijg je een bonus maar bij chicks????
hoe dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:04 schreef DSS24 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat je ook het beeld kan veranderen zodat je IN de auto zit. Nu lijkt alles veel harder te gaan en klopt de snelheid ook veel beter. Ook als je af moet remmen en een bocht neemt.
Moet je op deze manier een dikke auto nemen. Bijv een Hummer en dan auto's en motoren rammen. Echt bruut!
Jij als grootste gta kankernerd van dit forum hebt em nu pas?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:56 schreef RickoKun het volgende:
Vet cewl, ik heb hem vanmiddag gehaald en vond het wel erg vet dat een politie agent aan mijn auto hing terwijl ik keihard gas gaf
quote:Rockstar maakt aanbevolen systeemeisen GTA IV bekend
Rockstar heeft de aanbevolen systeemeisen voor de pc-release van GTA IV openbaar gemaakt. Er wordt echter met geen woord gerept over de minimale systeemeisen voor het spel.
GTA IV, dat een geplande releasedatum kent van 21 november in Europa, vereist volgens de recommended requirements een dualcore processor en 2GB aan geheugen. Verder moet er minimaal een voor Directx-9 geschikte videokaart aanwezig zijn met 512MB aan videogeheugen, zo meldt Kotaku. Opvallend is de benodigde schijfruimte: GTA IV neemt liefst 18GB in beslag. Verder is Windows XP met SP2 een vereiste.
Het free-roaming spel zal in de pc-versie onder andere gaan beschikken over verbeterde graphics en een uitgebreidere online-modus. Verder is het mogelijk om filmpjes van stunts en andere acties te bewerken in de ingebouwde clip editing suite.
Speel het nog wel een paar uur per week. Geweldige game, maar het topt toch echt niet aan San Andreas wat mij betreft.quote:
Plaatje zag er zoiezo al niet zo echt uitquote:
Ik vind San Andreas ook leuker, maar GTA 4 is wel mooier, harder, realistischer en bruter wat mij betreft. Om weer te kunnen kloten net als in SA zit ik echt te wachten op Saints Row 2quote:Op donderdag 25 september 2008 15:13 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Speel het nog wel een paar uur per week. Geweldige game, maar het topt toch echt niet aan San Andreas wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |