abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59786469
Morris kreeg 1 prik in zijn arm. De bijwerkingen kunnen zijn dat ze dezelfde dag een beetje suffig kunnen worden en het kan een harde gevoelige plek opleveren. Morris heeft nergens last van gehad.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Licht Ontvlambaar maandag 30 juni 2008 @ 09:30:37 #202
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59787077
Isa heeft de prik ook in de arm gehad. Nergens last van, terwijl ze op eerdere prikken toch wel al gereageerd had.

Morgen gaat ze naar school
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_59787100
Sjeen, wat spannend
  maandag 30 juni 2008 @ 14:38:47 #204
105850 Fuente
mamamuts
pi_59794191
Spannend Sjeen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † maandag 30 juni 2008 @ 14:48:01 #205
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59794385
Isa al naar school

Lucie en ik beginnen vandaag aan het peuteravontuur. Hallo allemaal
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Jubileum moderator maandag 30 juni 2008 @ 14:58:13 #206
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59794633
Heel spannend Sjeen Grappig, Isa gaat naar school en hier is de 1e week vakantie al begonnen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Licht Ontvlambaar maandag 30 juni 2008 @ 15:07:53 #207
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59794853
Dank jullie
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:58 schreef Lois het volgende:
Heel spannend Sjeen Grappig, Isa gaat naar school en hier is de 1e week vakantie al begonnen.
Volgende week begint de schoolvakantie hier ook. Maar alle kleutertjes die na de schoolvakantie voor het eerst naar school gaan (juni/juli/augustus kindjes denk ik), mogen dinsdagmiddag komen 'proeven'
  Licht Ontvlambaar dinsdag 1 juli 2008 @ 21:57:48 #208
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59828472
Isa vond het hardstikke leuk op school! Ik kreeg een kus en een knuffel en toen mocht ik gaan Ze zwaaide wel heel enthousiast toen ik nog even aan het raam ging kijken. Bij het ophalen was papa er ook even en dat vond ze toch wel heel erg leuk. Mijn kleine meid wordt groot Volgende week zondag alweer 4!!!
pi_59834453
Lucie en macka66 welkom en gefeliciteerd

Sjeen fijn dat ze het leuk vond! Aan de ene kant voor de moeder minder fijn, maar voor Isa wel fijn

Djulian heeft zjn uitnodiging vor school ook binnen. Hij mag na de vakantie 7 ochtenden wennen en dan voor het echie. Omdat de juf zwanger is en nu met verlof en als het goedis na de vakantie weer terug is doen ze het wennen van de nieuwe kleuters na de vakantie.
Hij kreeg er een heel leuk boekje bij hoe het dan gaat als hij naar school gaat, heel handig om voor te bereiden wa er allemaal gaat gebeuren dan.
pi_59868713

Mijn peutertje is ondeugend. En vandaag soms achter het behang plakkend vervelend.
En ze heeft net zelf haar spijlen uit bed geropt. Niet veel geslapen vandaag. Ik hoorde wel heel veel lawaai ineens en geschuif. En dacht, dat is wel heel vreemd. Kom ik binnen, is ze de kamer aan het verbouwen. Zelf lamp aan gedaan, want het was donker mama. Ohohoh. En dan lacht ze lief en kust en knuffelt ze je en dan smelt je ook wel weer.
pi_59868831
Herkenbaar Ingrid. Amber deed gister iets wat niet mag dus ik zei, kom eens even bij me zitten en ik wil vertellen dat ik het niet leuk vond wat ze deed, gaat ze me aan zitten kijken met di eondeugende ogen... probeer dan maar eens serieus te zijn.

Hoe gaat het met Kims keelontsteking? En lukt slapen in het grote bed al? Wij hebben destijds Amber "mee laten helpen" met het opbouwen van het bed en slapen ging meteen goed. Verleden week op vakantie heeft ze in een 1 persoons bed geslapen (we hebben thuis een meegroeibed) en dat ging ook eigenlijk meteen goed. Ze is er 2x utigevallen.
Amber is weer een beetje gewend aan slapen in haar eigen bed. De eerste nachten was gezellig.. NOT. Steeds wakker en maar bij ons staan. Maandagnacht werd ik wakker en toen lag ze tussen ons in. Had neit eens gemerkt dat ze in bed gekropen was.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_59869711
Vicky, gelukkig dat het slapen nu weer wat beter gaat. Kan me wel voorstellen dat het een omschakeling is.

Gelukkig is de keelontsteking over!
Slapen in het grote bed verder nog niet geprobeerd. Als Djeez vakantie heeft gaan we het weer proberen. (eind juli) Want we moeten haar kamer dan toch herinrichten, anders past het allemaal niet.
We gaan een weekje met mijn ouders mee op vakantie, eind augustus. Dan moet ze ook op een 1 persoonbed slapen. Dus zou wel handig zijn als ze het gewend is.

Meehelpen met het bed opbouwen en ledikant uit elkaar vind ik wel een goed idee.
En dan wil ik ook aan de kinderkamer beginnen. Schoonouders hebben met Kim toen gezegd dat we met een 2e weer geld krijgen. Daar wachten we op, maar we durven het niet te vragen, straks doen ze het toch niet meer.
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:44:45 #213
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59872919
Fijn dat Isa het leuk gehad heeft op school Sjeen.

Mooi dat Kim's keelontsteking weer over is. Zo zielig als ze keelpijn hebben, die kleintjes.

Hier slaapt Finn sinds afgelopen weekend in een peuterbed. We hadden geen zin in een extra ledikant voor nummer 2, dus dan Finn maar in een peuterbed. Gelukkig ging het meteen goed. De eerste avond kwam ie er een keer of 5 uit voordat duidelijk was dat ie toch echt gewoon in bed moest blijven liggen, maar verder gaat het prima. Hij kruipt nu alleen om 6 uur bij ons op bed rond omdat ie momenteel erg vroeg wakker wordt, maar dat zal ook vanzelf wel weer over gaan.
Oja, maandag was z'n vader met hem naar het cb geweest, hij bleek 93 cm en 14.9 kilo te zijn. Papa's lengte en mijn bouw dus Verder hadden ze (voor de verandering) weinig commentaar daar.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 22:31:58 #214
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_59916129
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 21:57 schreef Sjeen het volgende:
Isa vond het hardstikke leuk op school! Ik kreeg een kus en een knuffel en toen mocht ik gaan Ze zwaaide wel heel enthousiast toen ik nog even aan het raam ging kijken. Bij het ophalen was papa er ook even en dat vond ze toch wel heel erg leuk. Mijn kleine meid wordt groot Volgende week zondag alweer 4!!!
Wat fijn Sjeen. Spannend toch wel allemaal he. En dan nu dat lange wachten tot het echt zo ver is. Jolie heeft het er steeds over!

En wonder boven wonder! Mijn dochter van bijna vier jaar kan sinds deze week echt puzzelen Dat kon ze nooit en wat was ze daar boos over. Ze kon zelfs niet van die puzzeltjes waar je alleen maar het vormpje in een vakje hoeft te leggen. Maaaaar ineens heeft ze het door. En ze is ook niet meer te stoppen
  zaterdag 5 juli 2008 @ 22:37:32 #215
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_59916228
Oh en ze schrijft zo vaak van die leuke briefjes voor me

"Hier staat: Lieve mama, hoe was het op je werk? Ik wil straks macaroni eten. Veel groetjes van Jolie," zegt ze dan. Zo leuk vind ik dat! Ze is ook helemaal fan van enveloppen de laatste tijd, ze doet vreugdedansjes door de kamer als ik oude enveloppen van mijn werk meeneem. Met logo's enzo, mijn collega's sparen mee
pi_59916561
Ah wat lief
Krijgt ze nu puzzels voor haar verjaardag?
pi_59917058
knap zeg jolie, die kleine letters allemaal! (en nog wel erg lieve briefjes ook. ). je houdt je pen ook al zo goed vast. dat lukt anna nog niet. leuk dat ze handigheid & lol krijgt in puzzelen.

finn al in een 'groot' bed, stoer hoor! hopelijk slaapt ie binnenkort wat langer uit. hebben jullie al verduisterende rolgordijnen oid? dat kan soms wel schelen.

sjeen, fijn dat isa's oefensessie op school zo goed ging. bijna 4!! spannend!!

[ Bericht 6% gewijzigd door bixister op 05-07-2008 23:26:50 ]
  zondag 6 juli 2008 @ 07:53:19 #218
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_59920916
Ah, ik vind Anna leuk!

En Poemojn, we hebben echt een hele stapel met puzzels waar ze voorheen nooit mee kon spelen dus ik denk niet dat ze nieuwe puzzels nodig heeft. En ze heeft andere wensen. 'Iets van Barbie. Nieuwe klei. Iets van Mega Mindy.' Van de week zei ze ook ineens dat ze haar Nijntje elastiekjes en haar Winnie de Pooh zwembandjes niet meer wilde gebruiken. 'Hier ben ik eigenlijk al te groot voor hoor..........'
  Jubileum moderator zondag 6 juli 2008 @ 20:41:26 #219
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59933224
Wat een lieve briefjes
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 6 juli 2008 @ 21:15:21 #220
640 snoopy
peanuts
pi_59934193
Wat lief van Jolie Morris was van de week ook een uitnodiging aan het 'schrijven' voor z'n verjaardag. Terwijl hij schreef mompelde hij de tekst. Zo grappig. En sinds ik hem laatst heb uitgelegd dat hij beter kan tekenen als hij met zijn hand op het papier steunt, tekent hij ineens heel herkenbaar Zo grappig die ontwikkeling.

En nu is ook hij helaas ziek Net koorts gemeten: 39,2. Gelukkig slaapt hij wel nu.
  zondag 6 juli 2008 @ 21:21:55 #221
102760 Igraine
Headache
pi_59934395
Lief zo'n briefje. Myhron schrijft ook heel vaak, meestal haar eigen naam. Zegt ze, in werkelijkheid zijn het natuurlijk alleen maar krabbels. Ze herkent wel veel letters en ook haar naam als die ergens op staat.

Vorige week waren we bij het cb en daar zette die verpleegkundige een streep op papier en gaf toen de pen aan haar en vroeg of ze ook een streep wilde tekenen. Ze gaf de pen aan in haar verkeerde hand, dus Myhron keek er eerst een beetje vreemd naar. Toen pakte ze hem over en zette ze een streep, parallel aan die van de verpleegkundige "Zo, een hele grote", zei ze "en ik kan ook een rondje". Ik moest er stiekem wel om lachen.

Myhron houdt trouwens al zo lang als ik me kan herinneren pennen e.d. op de 'juiste' manier vast. Ik vond het altijd gewoon eigenlijk.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zondag 6 juli 2008 @ 21:39:34 #222
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59934903
Noah 'schrijft' altijd boodschappenlijstjes
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_59936661
Wat lief van Jolie!
Kim is momenteel gek van stickers plakken. En zegt elke dag voor het naar bed gaan "morgen stickers kopen". Wat we niet doen trouwens. En torentjes bouwen. En dan hele verhalen erbij. Zo schattig.
  zondag 6 juli 2008 @ 23:31:57 #224
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_59938393
Leuk Igraine. Jolie had vorig jaar bij dat bezoek aan het CB ook veel praatjes, ze ging alle vragen zelf beantwoorden.

Ze is nog steeds niet naar de drie jaar en negen maanden afspraak geweest We konden steeds niet en ik zag er ook tegenop. Nu is ze een week na haar vierde verjaardag aan de beurt.

Beterschap voor Morris!
  maandag 7 juli 2008 @ 12:26:19 #225
108648 cattie
lieve moeder
pi_59945284
* Cattie kijkt voorzichtig om het hoekje met Ive aan de hand.

Hallo, Ive is sinds zaterdag alweer 2, dus we komen nu hier meekletsen! Ik vind het nog wel een raar idee, dat mijn mannetje alweer een peuter is. Nou was hij de dreumesjes wel aan het ontgroeien, maar als ik de onderwerpen hier zie, is hij toch nog wel een ukje. (Niet qua gewicht en lengte trouwens )

Dit weekend hebben we zijn verjaardag gevierd. Hij is goed verwend met o.a. een keukentje, theeserviesje, auto's garage en zelfs aquaplay! Ive heeft overal al mee gespeeld en twee hele leuke, maar ook erg drukke dagen gehad. Vandaag doen we het dan ook rustig aan (en zet ik wat speelgoed weg om het meer te doseren).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')