quote:
Fan van veldmuis.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:00 schreef OA het volgende:
Woar is die Limlander nu? Weer terug naar onder de rivieren?
Zo zijn mannen hè.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:02 schreef Muck het volgende:Eindhovuuhhhhhh
Wel overduidelijk dat ie langs is geweest hoor...
2 lege pakken koffie op het aanrecht, 3 lege kopjes op tafel
Ja, jij ook de groeten!quote:
Groeten terug!!quote:
Oh, ben ik dan geen man?quote:
Vertel mij watquote:
Niet dus...quote:
De laatste keer dat ik enigszins bij je in de buurt stond, leek je toch wel redelijk mannelijk hoor Ph.quote:
Die geen koffie lust. Maar ik maak wel het nespresso apparaat schoonquote:
nee, ik heb een schoonmaakkick, net ook al de afwas gedaan. Ik weet alleen niet onder welke uurcode ik dat moet boeken straksquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik enigszins bij je in de buurt stond, leek je toch wel redelijk mannelijk hoor Ph.
Maar ik begrijp dat jij een afgerichte man bent?
Ah, jij kent Pheno dus wel persoonlijk...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik enigszins bij je in de buurt stond, leek je toch wel redelijk mannelijk hoor Ph.
Maar ik begrijp dat jij een afgerichte man bent?
'Facilitair beheer'quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik heb een schoonmaakkick, net ook al de afwas gedaan. Ik weet alleen niet onder welke uurcode ik dat moet boeken straks
Ik dacht eerder aan een klantquote:
Ben je een Pool geworden?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik heb een schoonmaakkick, net ook al de afwas gedaan. Ik weet alleen niet onder welke uurcode ik dat moet boeken straks
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die geen koffie lust. Maar ik maak wel het nespresso apparaat schoon
quote:
jij drinkt niet eens koffie, dus hoe kun je dan lege koffiekopjes laten slingeren in mijn huis?quote:
Kennen is een groot woord. The lounge had eens een daadwerkelijk (kleine) meetquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah, jij kent Pheno dus wel persoonlijk...
Ik werk samen met een Pool, zou dat het zijn?quote:
Ik denk het ja.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk samen met een Pool, zou dat het zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |