En laat 'm dat maar een paar weken volhouden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hmm.. toen ik met hem was. was ik ook echt de hele tijd met hem. maar dat duurde uiteindelijk 24 uur bijna dus ik weet het niet. hij heeft niet met andere meisjes gepraat. wel eventjes gebeld maar ik was ook nieuwsgierig. hmm.... waarschijnlijk hebben jullie allemaal wel weer gelijk. maar goed
ik sms nooit met mr gala
met mr date wel 20x per dag.
Nee. Het is gewoon de waarheid.quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:36 schreef Jakhals het volgende:
Heeft hij je gevraagd deze TT te maken?
Welterustenquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga slapen.
Kasta heeft al aangegeven dat hij niet wil dus ik ga hier rustig verder met mijzelf belachelijk maken.quote:
Ja, laten we dat doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:50 schreef MLI het volgende:
Kasta heeft al aangegeven dat hij niet wil dus ik ga hier rustig verder met mijzelf belachelijk maken.
Nou ja, ik vond het wel heel erg dat kasta mij een ontzéttend irritant wijf noemdequote:Op donderdag 5 juni 2008 02:52 schreef Jakhals het volgende:
[..]
Ja, laten we dat doen.
MLI, waar schaam je het meest voor? Vertel ons de details.
Hmmz, en ik krijg het indruk dat je ook al m'n posthistory doorgespit hebt. Dan ga je naast ontzéttend irritant wijf zijn ook nog stalkerig gedrag vertonen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het wel heel erg dat kasta mij een ontzéttend irritant wijf noemde. Maar hij heeft gelijk want ten slotte zijn alle vrouwen ***snollen.
Ja, het ís me wat. Hoe bevalt het single zijn je nu?quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:58 schreef Jakhals het volgende:
[..]
Hmmz, en ik krijg het indruk dat je ook al m'n posthistory doorgespit hebt. Dan ga je naast ontzéttend irritant wijf zijn ook nog stalkerig gedrag vertonen.
Ik raak langzamerhand wel uitgekeken op dat geruk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:59 schreef MLI het volgende:
Ja, het ís me wat. Hoe bevalt het single zijn je nu?
Nu al? Al een rebound op het oog?quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:00 schreef Jakhals het volgende:
[..]
Ik raak langzamerhand wel uitgekeken op dat geruk.
Ik ben iemand van variatie..quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:01 schreef MLI het volgende:
Nu al?
Er zijn maar weinig die daaraan voldoenquote:Al een rebound op het oog?
Ze hoeft alleen maar enigszins aanvaardbaar te zijn, natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:02 schreef Jakhals het volgende:
[..]
Ik ben iemand van variatie..
[..]
Er zijn maar weinig die daaraan voldoen.
Vreemde manier van rebounds uitkiezen heb je dan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:05 schreef MLI het volgende:
Tenminste, mijn rebounds moeten ook vooral het tegenbeeld van de betreffende ex zijn.
Dan kom je uiteindelijk toch weer op hetzelfde uit lijkt mij.quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Tenminste, mijn rebounds moeten ook vooral het tegenbeeld van de betreffende ex zijn, verder stel ik alleen uiterlijke eisen.
Waarom eisen stellen aan een rebound?quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:07 schreef Jakhals het volgende:
[..]
Vreemde manier van rebounds uitkiezen heb je dan.
Ik kies m'n rebounds echter op hun uiterlijke en inhoudelijke kwaliteiten.
Nou ja, size does matter. Maar vooral uiterlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:08 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Dan kom je uiteindelijk toch weer op hetzelfde uit lijkt mij.
........Uiterlijke of uitwendige eisen?
Kwaliteit, MLI, kwaliteit.quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:10 schreef MLI het volgende:
Waarom eisen stellen aan een rebound?
Ah, op díe manier. Daarover hoef ik me uiteraard geen zorgen te makenquote:Nou ja, size does matter. Maar vooral uiterlijk.
Gevalletje "in het land der blinden is éénoog koning"quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:11 schreef Jakhals het volgende:
[..]
Kwaliteit, MLI, kwaliteit.
[..]
Ah, op díe manier. Daarover hoef ik me uiteraard geen zorgen te maken.
M'n voetbalteam acht ik toch echter representatief genoegquote:Op donderdag 5 juni 2008 03:13 schreef YoWilly het volgende:
Gevalletje "in het land der blinden is éénoog koning"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |