Idd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, moest niet echt superveel lachen.. minste aflevering tot nu toe denk ik.
"Ga eens niet om mij heen hangen met je 2 meter 10!"quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Irene vond ik wel leuk deze keer ja, sympathiek mens.
Nada blijft nietszeggend. Heleen was een beetje stil en chagerijnig?
Lieke kan niet liegen. Natuurlijk is ze gephotoshopt.
En Catherine baalde echt dat ze bij die laatste vraag zoveel op 1 stond.
Das een voetbalvrouw meende ik.quote:
daarvoor was ze actricequote:
Idd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:15 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Hoe genant was Yolanthe om naar te kijken zeg... alleen maar meelullen met Patty
quote:Televisie-, DJ en reclamester Dennis van der Geest is een van de nieuwe deelnemers aan Ranking the Stars, het BNN programma dat korte metten maakt met egootjes. Dat verklapte Paul de Leeuw vanochtend in het ochtendprogramma van Giel Beelen. Ook deze vierde editie wordt weer gepresenteerd door De Leeuw.
Van der Geest, die in het verleden een succesvolle judoka was, zal naast BN'ers als Hans Klok, Jeroen van de Boom en Sander Lantinga te zien zijn. Ranking the Stars zorgt elk jaar wel voor leuke weetjes en feitjes van de Bekende Nederlanders. Zo weten we dat Fillemon Wesselink 7.000 euro per maand verdient bij BNN en dat Giel Beelen elke dag masturbeert. Wanneer de nieuwe serie van Ranking wordt uitgezonden is niet bekend.
Jeroen vond ik vroeger echt een gladde klootzak, maar hij heeft laten zien meer te kunnen en hard te werken, dus gun het 'm nuquote:Op maandag 8 september 2008 17:00 schreef alwaysthebest het volgende:Jeroen van der Boom
.
Dennis is volgens mij net zo luidruchtig als Xander, ben benieuwd hoe hij over gaat komen.
Nou ja, wordt vast weer leuk. Paul de Leeuw weet er altijd toch wel weer wat van te maken.
Er zitten best wel toffe namen bijquote:Sander Lantinga
Dennis van der Geest
Dennis Storm
Rob Geus
Danny de Munk
Ruben Nicolai
Michael Boogerd
Sipke Jan Bouwsema
Ferri Somogyi
Maik de Boer
Mee eens !quote:Op maandag 29 september 2008 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rob Geus, Boogerd, Sipke, Maik de Boer
Vertel is wat eroverquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:16 schreef Clauw het volgende:
Leuk dat Danny er bij zit![]()
De eerste 3 afleveringen zijn inmiddels opgenomen.
Danny Rook zit elke week live bij de uitzending van '' Op zoek naar Joseph'' in Hilversum waar zijn broer Roy ook mee doet aan de auditie voor een hoofdrol van Joseph.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:32 schreef peterfan het volgende:
Danny de Munk![]()
Moet je eens opletten, die jongen praat alleen maar in tegeltjeswijsheden en begint elke zin met : ik zal je heel eerlijk vertellen.... (en dan een onthulling als "ik hou van kaas").
Ik hoopte bij de naam Danny op Danny Rook, waar is die gebleven?
Ik ben zelf niet geweest, maar een aantal Danny fans wel.quote:
Hij is toch heaumeu?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:46 schreef MadGuy het volgende:
Ik dacht dat Sipke Jan al getrouwd was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |