Bij de website Bigdennis.com zijn ze uit voorraad leverbaar. Zie hierrrquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:10 schreef Dixidito het volgende:
En aanvullend wat mij betreft...
[image]
Wii weet waar er Wii Fit's zijn?? Ik hoor overal levertijden van enkele weken....
Wii's of Wii fit?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:29 schreef oinkoink12 het volgende:
Wij bij de saturn in hoofddorp hebben er nog 20 liggen
Dat is helaas zonder het spel, niet echt handig voor de meeste.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:25 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Bij de website Bigdennis.com zijn ze uit voorraad leverbaar. Zie hierrr
Kameraad van me heeft em nog besteld gisteren bij dixons, zal hij vandaag of morgen wel binnen hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:45 schreef pau777 het volgende:
Bij Dixons geprobeerd, Mario Kart was niet meer leverbaar helaas..
Ook ik ben t weekend in Duitsland geweest bij de Mediamarkt, helaas
Je kan de Wii's bij de mediamarkt ook los kopen. Ze scannen ze apart, dus als je het spel niet wil hoef je die niet te kopen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:03 schreef gothic-blackie het volgende:
mediamarkt rotterdam alexander had een stuk of 20 wii's liggen, in combinatie met mario en sonic op de olympische spelen, voor 299,-
klopt maar vond dat spel wel leuk en zoquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kan de Wii's bij de mediamarkt ook los kopen. Ze scannen ze apart, dus als je het spel niet wil hoef je die niet te kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |