Camping 3 is mijn ook goed bevallen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:29 schreef frame-saw het volgende:
Als ik het zo lees staat de halve camping 3 vol met fokkers
Neeeee aaarghquote:
Die is er al jaren! zie rechtsbovenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Camping 3 is mijn ook goed bevallen.
Dat wordt een codewoord afspreken zodat we met elkaar kunnen brullen.
Ja dat zal wel moeten maar dat is eigenlijk kut want ik moet kaartjes hebben voor iets wat misschien niet veel beschikbaar meer is. Dát en nog steeds mijn LL kaartje. Als ik al die kaartjes moet bestellen dan vind ik die 4.80 voor het gemak niet zo erg even. Maar wel als ik het 2x moet betalenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:32 schreef frame-saw het volgende:
Ga gewoon naar het postkantoor/Free Record Shop/Plato/weetikveel. Heb je 0,0 verzendkosten
Uiteraardquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:51 schreef frame-saw het volgende:
Moet je wel weten of je daar überhaupt kaartjes kan halen, maar zo slim zal je zelf ook nog wel zijn geweest.
Dat is niet moeilijk, veel gemakkelijkers zelfs. Maar dubbele servicekosten, dubbele administratiekosten en dubbele verzendkost(kostprijs 39ct @ ¤4.80) = dikke naaiwinst.quote:Wel een idiote regel trouwens, ik snap niet wat er zo moeilijk is aan even uitprinten en in 1 envelop doen
In Den Haag Centraal kan je kaartjes halen bij het GWK.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:51 schreef frame-saw het volgende:
Moet je wel weten of je daar überhaupt kaartjes kan halen, maar zo slim zal je zelf ook nog wel zijn geweest.
Wel een idiote regel trouwens, ik snap niet wat er zo moeilijk is aan even uitprinten en in 1 envelop doen
Haha, je weet maar nooit. Zou wel gruwelijk wijs zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:47 schreef KneiterS het volgende:
Ik zat net naar oude line-ups te kijken en als Coldplay ook komt wordt het een reünie van de vrijdag van 2000.
Pinkpop?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:55 schreef Ronalld het volgende:
TVP voor ik wil ook naar pinkpop maar wil meer line up weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |