Ik zweet me nu echt een ongeluk als ik in rust ben.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
met spinnen had ik dat wel. Zette vaak de weerstand nog niet hoog genoeg, of ging een langzamer tempo fietsen, terwijl ik vaak even 'door mn adem heen moet', zeg maareen ritme krijgen.
Zweette ook de eerste paar keren echt niet zoveel als nu, terwijl ik wel het gevoel had compleet afgemat te zijn
Hehe, ik zweet eerst ff uit voordat ik ga douchen, daarna meestal geen lastquote:Op maandag 9 juni 2008 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zweet me nu echt een ongeluk als ik in rust ben.
Momenteel niet uiteraard, maar als ik net gelopen heb, en even zit uit te rusten op de bank.
Dan gutst het er temet vanaf
Dat snapte ik ook welquote:Op maandag 9 juni 2008 23:59 schreef motorbloempje het volgende:
had het ook over spinnenmaar dit is natuuurlijk het hardlooptopic
sorry
Don't sweat itquote:Op maandag 9 juni 2008 23:59 schreef motorbloempje het volgende:
had het ook over spinnenmaar dit is natuuurlijk het hardlooptopic
sorry
Ik nu ook wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ik zweet eerst ff uit voordat ik ga douchen, daarna meestal geen last
Dat snap ik, ik douche ook nooit heet na inspanning, heb het daar altijd te warm voorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:06 schreef Adelante het volgende:
Je moet ook wel koud douchen na inspanning he!?! Je lichaam zweet ter afkoeling en als je dan heet hebt gedouched schiet dat natuurlijk niet op
je cooling down niet lang genoeg gedaan?quote:
Ik had het eerste keer ook iddquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je cooling down niet lang genoeg gedaan?
hadden de meesten hier wel na hun eerste keer, volgens mij...maar daarna niet echt meer....even doorbijten dus!
alleen uitlopen is voor mij niet voldoende...ben nog behoorlijk aan het rekken en strekken ook...maar heb, behalve af en toe een beetje stramheid, nergens meer last van gehad na die eerste keer...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:04 schreef Kersje86 het volgende:
jawel cooling down was 5-6 min uitlopen mar heb gewoon lang nix meer gedaan.. zal snel wel weer over zijn.. hoop ik
Bij mij was het een dagje, daarna nergens meer last van gehad.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:04 schreef Kersje86 het volgende:
jawel cooling down was 5-6 min uitlopen mar heb gewoon lang nix meer gedaan.. zal snel wel weer over zijn.. hoop ik
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Het zit er weer op. Het ging niet van een leien dakje, maar ik heb het volgehouden. Het lichaam had er niet zo'n zin in denk ik. Volgende les weer knallen
Ik denk toch stiekem wel morgenavond, anders is mijn schema verneuktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Toch goed om het nog effe vol te houden idd
Moge les 9
Zin an.
Wannneer ga jij nou 11 lopen?
Verneukte schema'squote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk toch stiekem wel morgenavond, anders is mijn schema verneukt
Vrijdag ben ik er sowieso niet, Bon Jovi concertquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Verneukte schema's
Anders moet je vrijdag, maar dan is voetbal, dus ftl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |