Hehe, okey. In Utrecht kost het ook net zo veel voor UU als HU studenten.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
dan is dat veranderd, want in september moest ik nog meer betalen als HAN student![]()
daarom ging ik pas daar sporten toen ik overstapte naar de RU
Misschien wel interessantquote:Op maandag 9 juni 2008 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
ahdaar had ik ook geinformeerd ja
verder was er niet heel veel mogelijkheid in Arnhem e.o. leek het wel.. 2 of 3 zaken.
Zit nu lekker bij het USC in Nijmegen, 60 euro per jaar![]()
Ik ga eerst lopen.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga denk ik lekker laat lopen, eerst voetbal kijken. Als ik dan nog zin heb, ga ik
dynabytequote:Op maandag 9 juni 2008 22:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
weet iemand waar ik die zen stone voor 15 kan halen
is mogelijk namelijk
[ afbeelding ]
pas de problemequote:Op maandag 9 juni 2008 22:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dank je!
Netjes!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef eer-ik het volgende:
Les 8, done.
Pittig.
Wel lekker.
Steeds 2' lopen gevolgd door 1' wandelen.
Voel 't nu wel in m'n benen maar heb 'm wel lekker uit kunnen lopen.
Pace is er 9 seconden op vooruit gegaan, per kilometer, sinds m'n eerste meting, in les 6.
Nu loop ik in 7'13" een kilometer, waar ik er in les 6 7'22" over deed.
Vandaag ook het minst van de afgelopen 3 lessen gelopen, namelijk 4.49 km.
Gaat lekker
Dat gaat, in ieder geval voor nu, wel lukkenquote:
wel erg vroeg hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 23:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga morgenochtend lopen voordat ik ga studeren. Ik ga om een uur of 5 m'n bed uit en dan meteen lopen![]()
Nu al zin in
Dat zal ongetwijfeldquote:Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef Adelante het volgende:
een twee weekje op herhaling is wel lekker hoor om op te bouwen
Dat probeer ik ook steeds, zit goed dicht tegen grens aan, danwel óp m'n grens soms.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:39 schreef Adelante het volgende:
Je kunt het natuurlijk moeilijker voor jezelf maken door harder te lopen.
Wel lekker om ff tot het gaatje te gaanquote:Op maandag 9 juni 2008 23:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook steeds, zit goed dicht tegen grens aan, danwel óp m'n grens soms.
Uiteraard schuift die grens nu wel steeds een stukje op dus kan ik 't ook weer wat verder pushen maar ik zat vandaag wel echt tegen het eind van mn kunnen aan
whehehequote:Op maandag 9 juni 2008 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja! leuk! gaan we gezellig samen spinnen
Een keer gedaan, ik dacht wel ff met m'n ex mee te gaan. Ik fietste al 6 jaar door weer en wind naar school, dus hoe moeilijk kon het zijn?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja! leuk! gaan we gezellig samen spinnen
ik ben de eerste keer van die fiets gelazerd, was een ochtendlesje met allemaal "bejaarden" dus ja, dan laat je je niet kennenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een keer gedaan, ik dacht wel ff met m'n ex mee te gaan. Ik fietste al 6 jaar door weer en wind naar school, dus hoe moeilijk kon het zijn?
Ik ging compleet stuk!![]()
Met hardlopen kan ik nu echt niet veel verder dan ik denk hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 23:52 schreef motorbloempje het volgende:![]()
mijn eerste keer spinnen was ook echt memorabel.
Al merk ik wel dat ik nu ik écht wel gevorderde ben () ook wel écht meer mn grenzen opzoek, en dus écht veel verder ga dan in het begin!
Je kunt altijd nog veel verder dan je denkt in het begin..
vandaag was ook weer heerlijk! Woensdag weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |