Haar kaak is een beetje raar en ze ziet er oud uit vind ik, maar wel mooie ogen inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:56 schreef Sport_Life het volgende:
Ik vind het best meevallen, zo mooi vind ik d'r niet. Ze heeft zo'n raar gezicht. Alsof ze verbaast is.
Hallo, heb je ooit naar haar geluisterd tijdens die start-to-run?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:14 schreef Sport_Life het volgende:
Oh is ze vlaams?Dat maakt een hoop goed!
![]()
![]()
Ik heb dat hele programma nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hallo, heb je ooit naar haar geluisterd tijdens die start-to-run?
Zo. Net terug, ging iets minder dan normaal. Op een gegeven moment deden de benen minder lekker mee. Toch nog uitgelopen. Les 8 van Evy, deel 1: 2 min lopen, 1 min wandelen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:23 schreef eer-ik het volgende:
ik heb het echt gehad met die 3 minuten wandelen.
Knetterlang
Wel heerlijk gerend, stevig tempo aangehouden, 0% last van schenen.
Heerlijke schoenen
4.62 km gelopen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:30 schreef Timmai het volgende:
http://www.hardloopschema.nl/?p=hardlopen_nieuws_detail&detail=197
hmm okey laat maar zittenquote:De lessen bouwen op van 0 naar 5 kilometer hardlopen
Er is ook van 5 naar 10 he.quote:
Netjesquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo. Net terug, ging iets minder dan normaal. Op een gegeven moment deden de benen minder lekker mee. Toch nog uitgelopen. Les 8 van Evy, deel 1: 2 min lopen, 1 min wandelen.
Aardige kluif nog!
Tweede keer was dit trouwens voor les 8
Ik heb nu iets gevonden naar 20km geloof ik.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er is ook van 5 naar 10 he.
Beetje lezen
Ik heb Les 7 eergisteren gelopen ja.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er is ook van 5 naar 10 he.
Beetje lezen
[..]
Netjes
Heb je 7 nou uiteindelijk wel of niet gelopen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:23 schreef eer-ik het volgende:
Wel heerlijk gerend, stevig tempo aangehouden, 0% last van schenen.
Heerlijke schoenen
Ja.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:04 schreef Sport_Life het volgende:
heb je schoenen speciaal aan laten meten enzo?
Lekker weer wel om te lopenquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:38 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Afgelopen dagen druk met andere sporten geweest. Dus morgen ook maar weer eens een lesje doen
Hier geen last van de luchtvochtigheidquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:46 schreef Blik het volgende:
ik vind het wel benauwd buiten, merk dat vooral op het begin van het hardlopen dat ik daar een beetje last van heb. Maar verder is het prima, niet te warm en niet te koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |