WHAHA!!quote:Op maandag 9 juni 2008 00:24 schreef speknek het volgende:
Meer een lange verzameling owneds..
[ afbeelding ]
Mijn god, die is kwankermeesterlijkquote:Op maandag 9 juni 2008 00:24 schreef speknek het volgende:
Meer een lange verzameling owneds..
[ afbeelding ]
Beter bekend als de Hans Teeuwen reflex.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
Morning Glory is echt lame. De enige "humor" die er in zit is het spotten met harde onderwerpen als ziekte of dood, maar enige diepgang mist. Gewoon harde plaatjes tekenen over taboe's en het is ineens grappig.
holy shit man , mun verjaardag is ook op 8 oktoberquote:Op maandag 9 juni 2008 19:59 schreef dgbw het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik val bijna van m'n stoel van het lachen, eerlijk waar
Het leuke eraan is dat de leraar in eerste instantie heel serieus begint met beoordelenquote:Op maandag 9 juni 2008 19:59 schreef dgbw het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik val bijna van m'n stoel van het lachen, eerlijk waar
Onthoud mijn naam... Over 10 jaar zeg je tegen die kinderen.. Die jongen heb ik nog vaak op het forum zien posten..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:18 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Rechtsonderin is toch wel de grootste fail.
At least I'm not a nigger.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
Morning Glory is echt lame. De enige "humor" die er in zit is het spotten met harde onderwerpen als ziekte of dood, maar enige diepgang mist. Gewoon harde plaatjes tekenen over taboe's en het is ineens grappig.
Die blijft het bestquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:03 schreef delano.888 het volgende:
Als we dan toch leuk gaan doen met schoolopgave's:
[ afbeelding ]
..."en nu verft ie onze schuur. Zo zie je maar kinders, wordt nooit een rechtsextremist!"quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:16 schreef deepart het volgende:
[..]
Onthoud mijn naam... Over 10 jaar zeg je tegen die kinderen.. Die jongen heb ik nog vaak op het forum zien posten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |