Dat dan weer niet nee, maar denk dat je wel wat aan de vroege kant bent met grijs worden danquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Saai zal het niet geweest zijn denk ik dan zo
Heb je de fles nog niet gevonden?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:05 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Mij besluipt het gevoel dat ik me alvast beter kan voorbereiden op een klote
zaterdagavondfeest, en een klote maandag + kutweekend
Drugd are bad, M'kay?
Denk dat je aantal levensjaren ook met een aantal jaren gedaald zal zijn als je er intensief mee bezig bentquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:10 schreef JonKeL het volgende:
Dat dan weer niet nee, maar denk dat je wel wat aan de vroege kant bent met grijs worden dan
Kerel, maak je niet zo druk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:05 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Mij besluipt het gevoel dat ik me alvast beter kan voorbereiden op een klote
zaterdagavondfeest, en een klote maandag + kutweekend
Drugd are bad, M'kay?
Denk je niet dat hij het nu wel langzaam genoeg heeft opgebouwd?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:21 schreef EvoViper7 het volgende:
Dit is precies wat ik op de 1ste? pagina ook zei.
Je hebt te lang gewacht, daardoor komt de klap des te harder aan als je niets hoort of ze niets wil. Dat is het gevaar met wachten.
Verder vind ik je sms ook een beetje raar. Ik zou zoiets nooit sturen. Subtiel opbouwen.
Zoiets als "Kvond het supergezellig gister, kunnen we nog weleens doen vind je niet? Gr.." of "Hoe was je weekend, nog wat leuks gedaan? Gr.." oid in die zin. Danvraag je iets aan haar. En daar moet ze antwoord op geven, anders heeft ze geen interesse. Zo bouw je langzaam iets op en komt dat drinken of eten vanzelf wel. Maarja, je bent iets te jong denk. Je moet het wat gehaaider spelen denk ik...
Dat denk ik idd niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:30 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij het nu wel langzaam genoeg heeft opgebouwd?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:34 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Hmm, nee onder het motto van, rustig aan was misschien beter geweest?
Spreek haar dan in ieder geval niet aan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:32 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
3 uur geleden....
Ik zal maar eens op msn komen, misschien komt ze dan ook![]()
Aan trotse mensen heb ik op dit moment niet zo veelquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]Rustiger aan dan dit?
Ben wel erg trots op je dat je nou eindelijk op de verstuurknop hebt gedrukt!
Was ik ook niet van planquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:35 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Spreek haar dan in ieder geval niet aan.
Inderdaad. Dat punt staat in ieder geval.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben wel erg trots op je dat je nou eindelijk op de verstuurknop hebt gedrukt!
Kan me niet schelen. Toch ben ik trots op je, dammitquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Aan trotse mensen heb ik op dit moment niet zo veel
Oh gelukkig!quote:(Ow, dat was sarcastisch bedoeld hoor...)
Of we moeten nu allemaal ons mond houden totdat TS met een update komtquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:56 schreef NJ het volgende:
Ik hoop dat Meisje X iets voortvarender te werk gaat dan jij, anders is het nog anderhalf topic wachten op een antwoord.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan me niet schelen. Toch ben ik trots op je, dammit
[..]
Oh gelukkig!
Dit is ook sarcastisch bedoeld hoop ik?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:35 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Spreek haar dan in ieder geval niet aan.
Ehm. Ga je nou een beetje mensen die met je meedenken uit zitten gapen?quote:
Sorryquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm. Ga je nou een beetje mensen die met je meedenken uit zitten gapen?
Snotjong
Nou nou,quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:03 schreef EvoViper7 het volgende:
T duurt te lang.
Tis voorbij, over, uit en klaar. Bereidt je maar voor op de volgende. Dat heeft ff tijd nodig maar dit wordt niks. Helaas,maar het is niet anders...
Slaat nergens op! TS, niets van aantrekken, pas als je over 2 dagen niets terughebt dan kan je je zorgen gaan maken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:03 schreef EvoViper7 het volgende:
T duurt te lang.
Tis voorbij, over, uit en klaar. Bereidt je maar voor op de volgende. Dat heeft ff tijd nodig maar dit wordt niks. Helaas,maar het is niet anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |