Heb nog steeds niets terug....quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:46 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
(Dit is al winst volgens mij)
Gast, dit is echt niet nodig. Je legt jezelf teveel druk op. Volgens mij ben jij ontzettend verlegen, en blijven malen met die hersens van je is wel het laatste wat jou goed zal doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:41 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
I know, duurt wel lang hč?![]()
Optie 1: Ze zegt ja, geregeld
Optie 2: Ze zegt nee, kan niet
Optie 3: Ze zegt nee, wil niet
Optie 4: Geen bericht terug..
Ik leef met je mee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:49 schreef lieveclown het volgende:
Goedzo
Nu hopen dat ze wilt enzo
En doorzetten he anders zijn jullie dalijk gewoon vrienden en dan zit je met het zelfde probleem als mij
Ik ben al bijna een week aan het 'malen' dus deze dag kan er ook nog wel bij hoor..quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:48 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Gast, dit is echt niet nodig. Je legt jezelf teveel druk op. Volgens mij ben jij ontzettend verlegen, en blijven malen met die hersens van je is wel het laatste wat jou goed zal doen.
Ga even iets anders doen, speel een spel, ga naar buiten, verveel je moeder... Weet ik het.
Zet deze hele situatie uit je hoofd en dan komt dat antwoord vanzelf.
Als je bedoeld of ze dat voor mij is, ja..quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:54 schreef Gummibeer79 het volgende:
vraagje trouwens: "eerste 'grote liefde'?"
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:51 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ik ben al bijna een week aan het 'malen' dus deze dag kan er ook nog wel bij hoor..
Verveel mijn moeder? Die woont 50 km verderop
Speel een spel, da's een goed idee
Ga naar buiten? Het regent hier dat het giet- Spelletje spelen
Dit bedoel ik nu met 'malen'. Jij bent echt zo onzeker als de pest. Onderken het nu eens. Als je het van jezejf accepteert, zal je het ook eerder van je af kunnen zetten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:18 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ze moet me niet, anders had ze wel teruggesms't..
Of ze is zelf ook verlegen en weet niet wat ze moeten sms'en
Of haar beltegoed is op
Of ze is haar telefoon kwijt
Of ze heeft het nog niet gelezen
GVD, spelletje spelen helpt niet
Ja, ik ben onzeker. Maar dat wist ik al wel van mezelf hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:22 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nu met 'malen'. Jij bent echt zo onzeker als de pest. Onderken het nu eens. Als je het van jezejf accepteert, zal je het ook eerder van je af kunnen zetten.
En dat je niet meteen een SMS terug krijgt, zegt niets. (die geruststelling wil ik je wel geven)
Okéquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:21 schreef SuperMocio het volgende:
Geen stress, als ze je leuk vindt wil ze vast wel met je uit. Zo niet weet je meteen waar je aan toe bent en kun je je pijlen op het volgende slachtoffer richting. Niet bang zijn om op je bek te gaan; het hoort er allemaal bij.
Gewoon wachtenquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:18 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ze moet me niet, anders had ze wel teruggesms't..
Of ze is zelf ook verlegen en weet niet wat ze moeten sms'en
Of haar beltegoed is op
Of ze is haar telefoon kwijt
Of ze heeft het nog niet gelezen
GVD, spelletje spelen helpt niet
Man, je zit hier al een paar weken bevestiging te zoeken, dus die paar uurtjes overleef je ook nog wel.quote:
onder het motto "ignorance is bliss"?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:14 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik niet, had het niet moeten doen..
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:29 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Man, je zit hier al een paar weken bevestiging te zoeken, dus die paar uurtjes overleef je ook nog wel.
Ik zie wel potentie voor de nodige vervolgtopics:
-Ze vindt me leuk, we gaan uit! Heeft iemand tips?
-We gaan naar de bioscoop! Wanneer arm om haar heenslaan?
-Drie zoenen op de wangen! Beter rechts-links-rechts of links-rechts-links?
En na zes maanden:
-Ik wil haar zoenen op de mond! Met of zonder tong?
etc. etc.
Rechts binnen is het toch officieel?'Of was het nou links?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:29 schreef Lápiz het volgende:
-Drie zoenen op de wangen! Beter rechts-links-rechts of links-rechts-links?
Agree..quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:31 schreef Vector_SLD het volgende:
Als je belde had je nu niet hoeven piekeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |