abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59154503
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:01 schreef harrejasses het volgende:
Je moet die dingen echt niet laten schieten omdat zij niet binnen een paar uur terug gesmst heeft!

En ook al smst ze nu niet terug omdat ze niet met je wil 'daten', dan moet je nog gaan!
Bang voor haar reactie hoef je niet te zijn, want waarschijnlijk voelt zij zich er ongemakkelijker bij dan jij.
Bang voor de reactie van je vrienden hoef je al helemaal niet te zijn want die zagen dus blijkbaar wel dat jullie elkaar leuk vinden/vonden, dus die zullen vast trots op je zijn dat je het in ieder geval geprobeerd hebt Misschien gaan ze je in dat weekend zelfs wel helpen! (Wat soms toch wel erg handig is in zulke situaties)

Dus, gewoon gaan! Je gaat toch ook een weekend weg om dat je vrienden ook mee gaan, en niet alleen om haar?
Nee, maar het doel voor het weekend van mijn kant was om dichter bij haar te kunnen komen..
pi_59154529
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:02 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Ik ben niet meer op msn.
Haar Hyves staat al de hele avond aan ( maar ze kan aan het werk zijn of waar dan ook, aangezien
ze ook niet reageerde op een krabbel rond 19.00 op Hyves )

Duz...
Dan is ze gewoon aan het werk ofzo... Anders bel je anoniem naar haar huis en doe je je als iemand anders voor en vraag je naar haar. Dan weet je of ze er is
pi_59154552
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:04 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Dan is ze gewoon aan het werk ofzo... Anders bel je anoniem naar haar huis en doe je je als iemand anders voor en vraag je naar haar. Dan weet je of ze er is
Haar ouders herkennen mijn stem echt wel hoor, die ken ik namelijk redelijk goed...
pi_59154565
Nou dan is het nog simpeler...als je niet gaat kom je al helemaal niet dichter bij haar!
pi_59154657
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:05 schreef harrejasses het volgende:
Nou dan is het nog simpeler...als je niet gaat kom je al helemaal niet dichter bij haar!
Nou, volgens mij is er nu niet echt meer een mogelijkheid om wat met haar te kunnen krijgen hoor.
Tenzij ze me morgen alsnog sms't ofzo..
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:11:51 #231
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59154715
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:10 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Nou, volgens mij is er nu niet echt meer een mogelijkheid om wat met haar te kunnen krijgen hoor.
Je bent wel een optimist zeg.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_59154740
Weet ik, normaal wel.
Maar zit er nu even doorheen om eerlijk te zijn.
pi_59154762
Misschien heeft ze net een nieuw abonnement. Ik kan een vriendin van me daardoor al 3 dagen niet bereiken

Maar ik vind dat je gewoon moet gaan. Anders kan je beter meteen je hele lidmaatschap van die vereniging opzeggen.
Misschien twijfelt ze gewoon, dan kan je haar dit weekend laten zien hoe leuk je bent.
pi_59154897
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:42 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik heb het gewoon verkeerd aangepakt, ben tegen mijn gevoel ingegaan. Had moeten wachten,
eigen schuld.

GVD, en nu ben ik dus mooi de lul.
Allereerst ga ik zaterdag maar niet naar dat feest, verder ga ik maandag niet naar de vereniging.
En daarbij gaat dat kampeerweekend niet voor mij door.

Heb er geen zin meer in.
Fuck it
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:10 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Pff aansteller. Je hebt haar toch geen huwelijksaanzoek gedaan ofzo. Vrouwen kunnen zoveel redenen hebben waarom ze zo reageren of juist niet reageren. Maak je niet zo druk, je hebt tenminste een stap gezet en kom je tenminste niet op de vriendenladder, want dan is het over. Of zij jou ziet zitten is een ander verhaal, maar dat kan alleen zij beantwoorden.
Misschien doet ze wel alsof ze niets heeft ontvangen omdat ze niet weet wat ze ermee aanmoet. Ga in ieder geval niet bellen, mailen en smsen, want je moet niet te opdringerig worden. Dat schrikt af.

perfect topic voor soggen
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_59155080
Was ook niet van plan om haar te bellen of wat dan ook.
Ik ben iig niet de eerste die haar aanspreekt.

Zij spreekt mij aan ( mail sms wat dan ook )
of ik spraak haar aan als ik haar weer zie..

Wat is soggen?
pi_59155192
StudieOntwijkendGedrag
Ben ik nu aan het doen..
pi_59155426
Je laat je echt te erg kennen. Je doet alsof de wereld vergaat om een smsje.
Ga er heen met een vrolijke blik. Niet somber, maar vrolijk. Zeg gewoon, "He, mijn smsje niet gelezen?"
Lul wat enzo, maak t uit. Je hecht echt teringveel waarde aan een smsje. Dat moet je echt niet doen.
T klinkt lullig hoor, maar ik zei het je. Je wacht te lang dat je nu teveel gevoelens heb. Nu komt die baksteen recht op je harses af. Laat je niet kennen en laat het een les zijn. Je wilt nu teveel in 1x. SMS én krabbel. Niet doen.
Lekker laten hangen nu. De bal ligt overduidelijk bij haar. Just wait...
pi_59155743
Ja of bel haar even en zeg dat er heel veel mensen op internet op haar antwoord zitten te wachten Oke nu moet ik echt gaan studeren.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2008 @ 22:02:41 #239
163650 Greys
pi_59156103
Zet je MSN even aan, maar dan op offline.
Dan zie je in elk geval wanneer ze online komt en dus thuis is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59156522
tvp

Te laat te laat... valt allemaal wel mee. We praten over een week. Bovendien hoeft dat smsje van je niet gelijk een liefdesverklaring te betekenen. Tenminste zo kan je jje er onderuit lullen als het nodig zou zijn. Leek me leuk gewoon een keertje in de stad wat bij te kletsen, daarvoor zit ik tenslotte bij een vereniging, om neit als een grijze muis in mn opgesloten kamer te hoeven zitten! problem solved.

Vrouwen doen wat ze willen. Misschien wil ze wel hard to get spelen en dat ze daarom niet antwoord. Misschein iets anders. Feit is dat ze vaak niet te volgen zijn dus probeer het niet te volgen en ga gewoon lekker partyen. Genoeg vissen in het water. (jaja dit is juist dat speciale visje, ... zelfs van een maserati zijn meerdere exemplaren)
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_59156625
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:49 schreef ssebass het volgende:
Ja of bel haar even en zeg dat er heel veel mensen op internet op haar antwoord zitten te wachten Oke nu moet ik echt gaan studeren.
Nee, ik ga niet bellen. Denkt ze ook nog dat ik wanhopig ben..
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef Greys het volgende:
Zet je MSN even aan, maar dan op offline.
Dan zie je in elk geval wanneer ze online komt en dus thuis is.
MSN staat aan hoor
Maar nogsteeds, hele avond op Hyves wel online. Maar verder niet..
Normaal laat ze trouwens nooit Hyves de hele tijd aanstaan. Misschien is ze toch
ergens anders ofzo. Geen idee. We zullen het wel zien.

Zaterdag ga ik gewoon naar dat feest en zullen we het wel zien
pi_59156648
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:16 schreef -Jean- het volgende:
tvp

Te laat te laat... valt allemaal wel mee. We praten over een week. Bovendien hoeft dat smsje van je niet gelijk een liefdesverklaring te betekenen. Tenminste zo kan je jje er onderuit lullen als het nodig zou zijn. Leek me leuk gewoon een keertje in de stad wat bij te kletsen, daarvoor zit ik tenslotte bij een vereniging, om neit als een grijze muis in mn opgesloten kamer te hoeven zitten! problem solved.

Vrouwen doen wat ze willen. Misschien wil ze wel hard to get spelen en dat ze daarom niet antwoord. Misschein iets anders. Feit is dat ze vaak niet te volgen zijn dus probeer het niet te volgen en ga gewoon lekker partyen. Genoeg vissen in het water. (jaja dit is juist dat speciale visje, ... zelfs van een maserati zijn meerdere exemplaren)
Hmm, ja ik weet het. Maar ik moet me er niet onderuit gaan lullen, terwijl zij misschien het wel
leuk vond. Want dan zwak ik het misschien weer af
pi_59156674
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:37 schreef EvoViper7 het volgende:
Je laat je echt te erg kennen. Je doet alsof de wereld vergaat om een smsje.
Ga er heen met een vrolijke blik. Niet somber, maar vrolijk. Zeg gewoon, "He, mijn smsje niet gelezen?"
Lul wat enzo, maak t uit. Je hecht echt teringveel waarde aan een smsje. Dat moet je echt niet doen.
T klinkt lullig hoor, maar ik zei het je. Je wacht te lang dat je nu teveel gevoelens heb. Nu komt die baksteen recht op je harses af. Laat je niet kennen en laat het een les zijn. Je wilt nu teveel in 1x. SMS én krabbel. Niet doen.
Lekker laten hangen nu. De bal ligt overduidelijk bij haar. Just wait...
En ja, de wereld leek even in te storten.
Maar Bla-Di-Bla is weer terug op de wereld en gaat lekker door waar we gebleven waren.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:27:01 #244
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_59156875
Ik vind smsjes dus altijd zo kut he Ik ging bij mn ex ook wel eens twijfelen als het lang duurde voordat ze terugstuurde (geen idee waar om eigenlijk haha) Sindsdien bel ik gewoon naar meisjes, gaat sneller, meer info, en gelijk feedback, huppatee
Primum non nocere
pi_59156879
huh heb je nog een krabbel gestuurd dan ook?
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_59156916
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:19 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Nee, ik ga niet bellen. Denkt ze ook nog dat ik wanhopig ben..
[..]

MSN staat aan hoor
Maar nogsteeds, hele avond op Hyves wel online. Maar verder niet..
Normaal laat ze trouwens nooit Hyves de hele tijd aanstaan. Misschien is ze toch
ergens anders ofzo. Geen idee. We zullen het wel zien.

Zaterdag ga ik gewoon naar dat feest en zullen we het wel zien
Ja dat bellen was natuurlijk een grapje. Maar goed dat je gewoon naar het feest gaat. Ik zou ook niet zien waarom niet.
pi_59156976
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:27 schreef -Jean- het volgende:
huh heb je nog een krabbel gestuurd dan ook?
Nee, iemand anders had haar 'gekrabbeld'
Maar ze is al de hele dag bijna op de site, maar ze krabbeld niet terug etc..
pi_59157050
man stort niet in, gewoon lekker slapen en morge wordt je wakker en heb je een geweldig sms-je op je mobiel zitten
Beneath the gold, bitter steel
pi_59157071
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:33 schreef Fingon het volgende:
man stort niet in, gewoon lekker slapen en morge wordt je wakker en heb je een geweldig sms-je op je mobiel zitten
Right
pi_59157169
Nou ik ben benieuwd
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')