quote:Op maandag 9 juni 2008 10:06 schreef super-muffin het volgende:
[..]
F-5? Command - R neem ik aan?Of MacRumorsLive.com, zodat je niet hoeft te refreshen.
haha, heb nog een hele tijd command f5 gedaan, schrok me elke keer weer de tyfus van 'voiceover on. Fire-fox.'quote:Op maandag 9 juni 2008 10:06 schreef super-muffin het volgende:
[..]
F-5? Command - R neem ik aan?Of MacRumorsLive.com, zodat je niet hoeft te refreshen.
Ligt er een beetje aan hoelang Steve doorpraat ..quote:Op maandag 9 juni 2008 12:30 schreef Superhuuper het volgende:
De Keynote begint om 19:00 uur (NL tijd)
Nederland - Italië sluit hier dus mooi op aan om 20:45 uur
Hopelijk houdt ie het een beetje kort..quote:Op maandag 9 juni 2008 12:40 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoelang Steve doorpraat ..
Het duurt meestal anderhalf uur. Dus het sluit precies aan, hoop ik.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:40 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoelang Steve doorpraat ..
*Subscribe*quote:Op maandag 9 juni 2008 13:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Podcast voor iTunes: Apple Keynote Events
Thx!quote:Op zondag 8 juni 2008 15:27 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Is je harde schijf niet kapot?
Er is (denk ik) weinig keus. Het is of naar MacHouse brengen , laten controleren en repareren als dat mogelijk is want je weet immers niet wat er kapot is en wat het kost ... het kan iets kleins zijn maar wellicht ook je logicboard en dus iets heel duurs. Of een nieuwe aanschaffen. Ik heb het idee dat MacHouse ook niet bijzonder snel is in het repareren e.d.
Zo zie je maar weer het komt altijd op een ongelukkig moment. Sterkte.
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Alleen tekst voorbij zien scrollen is ook het niet alles.. het oog en het oor wil ook wat..
Maar ik heb vanavond toch geen tijd om de feed te bekijken..
Maar voor degene die nog willen hier is nog een Live Feed van het evenement te zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |